Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4207
Hei, har samsung smart tv https://www.proshop.no/Flatskjerm-TV...U7505T/2480559

Og spiller musikk på spotify fra tlfn via ps4 over på tv'n og det er fult av bugs når jeg skal bytte sang/sette sang i kø manuelt.

Er det noen måte å spille fra min tlf (samsung s6 edge) over til tv'n uten å bruke ps4'n eller sånn at jeg kan fikse det på playstationenuten at det bugger seg?

Håper på svar.
Anbefaler å enten sjekke om TVen har en egen Spotify app, eller invester i en chromecast.
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av Nydelig Vis innlegg
Anbefaler å enten sjekke om TVen har en egen Spotify app, eller invester i en chromecast.
Vis hele sitatet...

Hvordan kan jeg sjekke om jeg kan få spotify på tvn? Å hva vil chromecast hjelpe meg med, er ikke det bare en nettleser?
Sitat av infamous x Vis innlegg
Hvordan kan jeg sjekke om jeg kan få spotify på tvn? Å hva vil chromecast hjelpe meg med, er ikke det bare en nettleser?
Vis hele sitatet...
Er du seriøs nå? Har du hørt om google? Eventuelt bare gått inn i smart menyen på tv`n og sjekket?

Blir skremt av hvor tiltaksløse folk har blitt.
Sitat av infamous x Vis innlegg

Er det noen måte å spille fra min tlf (samsung s6 edge) over til tv'n uten å bruke ps4'n eller sånn at jeg kan fikse det på playstationenuten at det bugger seg?
Vis hele sitatet...
ja, med en chromecast

Stream Spotify to Chromecast from Your Android or iPhone [How-To]
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Er du seriøs nå? Har du hørt om google? Eventuelt bare gått inn i smart menyen på tv`n og sjekket?

Blir skremt av hvor tiltaksløse folk har blitt.
Vis hele sitatet...
Fant ut av at det ikke er noe spotify på tv'n men må da kunne koble til såpass ny tlf til en såpass ny tv har jo prøvd åsjekket rett etterjegsvarte på kommentaren
Bare meget redusert i hjernen idag
Oooog her er hvordan du gjør det med spotify appen fra android... med chromecast:

How To Use Chromecast with Spotify
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Oooog her er hvordan du gjør det med spotify appen fra android... med chromecast:

How To Use Chromecast with Spotify
Vis hele sitatet...

Tusen hjertelig
Sitat av infamous x Vis innlegg
Fant ut av at det ikke er noe spotify på tv'n men må da kunne koble til såpass ny tlf til en såpass ny tv har jo prøvd åsjekket rett etterjegsvarte på kommentaren
Bare meget redusert i hjernen idag
Vis hele sitatet...
... har du i det hele tatt sjekket appstoren / Samsung Apps? Du kan enkelt laste ned Spotify-app til TVen din...