Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 896
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Hei. Jeg lurte på om det er mulig hvis f.eks. det er en nettside, med mange annonser, å finne et spesielt produkt til en spesiell pris ved å bruke HTML-reader?
Eller, å finne et produkt til f.eks. 1300kr ved å se over html kodinga?
Sitat av RydEN Vis innlegg
Hei. Jeg lurte på om det er mulig hvis f.eks. det er en nettside, med mange annonser, å finne et spesielt produkt til en spesiell pris ved å bruke HTML-reader?
Eller, å finne et produkt til f.eks. 1300kr ved å se over html kodinga?
Vis hele sitatet...
Hæ? Du ønsker å søke gjennom nettsiden? En hver noe lunde oppdatert nettleser har innebygget søkefunksjon. Ctrl + F
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vesuv Vis innlegg
Hæ? Du ønsker å søke gjennom nettsiden? En hver noe lunde oppdatert nettleser har innebygget søkefunksjon. Ctrl + F
Vis hele sitatet...
Det er mange kategorier å gå inn på.
F.eks. Dj utstyr, høyttalere og mange mange mange flere. I en av disse kategoriene skal det være noe til 1337kr, hvordan finner jeg dette når søkefunksjonen ikke vil finne denne?
Når jeg trykker ctrl+f så kommer det kanskje 3 alternativer, men hvordan blar man ned til neste mulige`?
Kanskje du kan dele hvilket tilbud dette er? :P
Sist endret av Executer; 8. mai 2012 kl. 16:56.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Google site:www.nettsiden.no 1337

F.eks: https://www.google.no/search?sourcei...Afreak.no+1337
Sist endret av Kekurikekaka; 8. mai 2012 kl. 16:57.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Vis hele sitatet...
fant ikke:s Det er meningen at produktet skal være gjemt, siden den er til denne billige prisen. Jeg vet hva produktet er, har googlet navnet og, men no success
Sist endret av RydEN; 8. mai 2012 kl. 17:05.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvis du deler nettsiden, og produktet du vil frem til blir det mye lettere for oss å finne en fungerende løsning, nå kan vi bare stryke av punkter på en lang liste.
Tviler på at han vil dele dette tilbudet, da det er mange som vil kaste seg over det da
Lykke til RydEN
Sist endret av Falken; 8. mai 2012 kl. 17:18.
Kopier nettsiden med http://www.httrack.com/, og søk gjennom alle filene etter 1300.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvis du vet hva det er, så kan du jo bare browse riktig kategori, tror umulig det kan ta så lang tid.

CTRL+F skal jo fungere fint det også, en bonus om du kan vise mange produkter på en side.

BTW: Hvis de har priset den til 1337,-, så kan det være uten moms, med moms ville da vært 1 671.25,- (Med tanke på at det er 25%)
Sist endret av Fleff; 8. mai 2012 kl. 17:42.