Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2020
jeg lurte på om noen der ute klarer og spore et nr som hørers ut som fax når en ringer det opp, og eventuelt hvilken pc som sender med "DEMOSMS" håper noen kan hjelpe!!
Hva står det i smsen? Hva er nummeret? Ev. prøv denne nettsiden.
en som overvåker hvor jeg er, og mld det vidre til en 3 person. har ikke nr her:/ får det i morgen. men demo sms.. hvordan får mann spora hvilken pc eventuelt adresse det er sendt fra? :/ jeg har prøvd den siden foresten. men det er vel hovedsakelig tlf selgere:/ tusen takk for svar uansett
vat. Demo SMS?
Fax ? Kanskje noen har sendt fax til feil nummer?
Du må forklare nærmere hva du mener med demo sms? Og hva som får deg til å tro "demo sms" er fra pc?

http://demosms.com/
jeg får en mld hvor det står f.eks nå er du hjemme alene. avsender: demosms. kun demosms. går ikke ann og svare eller ringe opp. fått kun en med nr, der bare piper det, (som en fax) når mann ringer opp igjen. det er ikke sendt noe som helst feil, det er meningen at jeg ikke skal vite hvem som står bak det. jeg har tenkt til og anmelde det om jeg ikke finner det ut på egenhånd men hadde håpet noen her inne kunne nerde litt! jeg tror det blir sendt fra en pc, da det finnes flere sider hvor du selv kan velge hva og hvem som liksom skal være avsender. jeg vet ikke jeg.. derfor jeg trenger hjelp takk for svar!
Kanskje det er noe her : http://demosms.com/? Hadde tatt kontakt med de (om noen finner ut av hvordan da..)
ja, men kommer jo ikke inn på siden! :/ veldig spesielt.. skulle likt og visst hvordan mann fikk registrert seg der ja! takk for svar
Det virker som noen har prøvd å sende fax til telefonen din. En klassiker for de som vil irritere folk på jobb!
det er en tekstmelding, og den personen som sender meldingene gjør alt han/hun kan for å skule sin identitet. det er ikke noen som har sendt feil.. men takk for hjelpen. jeg får bare anmelde det så får politiet finne det ut for meg.
Sitat av nathalie Vis innlegg
det er en tekstmelding, og den personen som sender meldingene gjør alt han/hun kan for å skule sin identitet. det er ikke noen som har sendt feil.. men takk for hjelpen. jeg får bare anmelde det så får politiet finne det ut for meg.
Vis hele sitatet...
Allerede nå kan jeg fortelle deg at saken er henlagt pga. manglende bevis.
det er snakk om rimelig mange meldinger, og innholdet er rimelig drøyt. har allerede snakket med dem, og de ville hjelpe meg de. men da måtte jeg anmelde det først, så skulle de finne det ut. bare tenkte og slippe den papirmølja. fint om dere som svarer, svarer på det jeg lurer på! hvis ikke trenger dere ikke svare
Trådstarter
20 7
nr er 47 65 34 78.. hver så snill noen!!

Sitat av pidget Vis innlegg
Kanskje det er noe her : http://demosms.com/? Hadde tatt kontakt med de (om noen finner ut av hvordan da..)
Vis hele sitatet...
har nummeret nå..47 65 34 78.. klarer du finne noe på det? :/
hvorfor er du så ivrig etter å finne ut av hvem som har dette nummeret?

noe farlig er det neppe. hadde noen overvåket det hadde de neppe sendt en melding: demosms.

sikker spam/scam og du har sikkert blitt trukket for mye penger når du ringer det nummeret opp?
Hadde vært spennende om du fikk en melding om litt hvor det stod "Nå lager du en tråd på freak.no" XD
Tror nok du bare må legge deg flat, bendover, bli kidnappa og pult ett par ganger før det er fred å få. Du skal ikke undervurdere gale mennesker.

Du kan jo som du også sier anmelde det til politiet
Robz1 er veldig detaljert i det han ønsker. Heheheh