Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3650
slenger ut et bilde av en leke jeg husker vi spilte på skolen da vi var små..
satt de opp på rekke og kasta på de, den som klarte å velte vant.

husker ikke hva den/det kalles, heter,

noen som husker??

http://img845.imageshack.us/img845/8374/dsc02788.jpg

Uploaded with ImageShack.us
http://img717.imageshack.us/img717/3080/dsc02789rl.th.jpg
Sist endret av zvxsone; 31. mars 2011 kl. 21:06.
go ghost's ? eller tar jeg helt feil?
Ah, husker disse! Vi pleide å stille dem opp og kaste dem mot hverandre. Vant en i "gull" en gang

De heter Dracco Heads.
Sist endret av Krokodille; 31. mars 2011 kl. 21:08.
Haha, de der husker jeg. Hadde en hel haug med de greiene der. Ja, det var Dracco Heads :P Også var det "kopier" som het Go go's?
Sist endret av Pewpew; 31. mars 2011 kl. 21:08.
Gogos/Go go's (eller noe sånt) kom vel egentlig noen år før Dracco Heads, hvis jeg husker riktig
Haha , om de landa på sida eller rett ellerno så vant du han sin ellerno. Så lenge siden jeg spilte dette hah
zvxsone's Avatar
Trådstarter
stemmer..!
Husker de best som Go Go`s, fett!

http://dawnofthechaoticdraco.webs.com/draccoheads.htm


minnene kommer tilbake
Sist endret av zvxsone; 31. mars 2011 kl. 21:22.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Savner de ja de eide hadde millionvis av de når ejg var liten, var vel googoos det het tror jeg :P
Husker at folk malte sine i gull for å liksom ha fått "sjeldne" goggos. Så hadde noen figurer spesielle måter de kunne bli kastet på, feks "knispi" som skulle knipses. Husker det også var noe med "magikeren", men husker ikke akkurat hva det var.
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Ah, husker disse! Vi pleide å stille dem opp og kaste dem mot hverandre. Vant en i "gull" en gang

De heter Dracco Heads.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det var det, har aldri sett noen av de på bildet før.

Nå ble jeg faktisk fristet til å ta meg en tur på loftet for å se om jeg finner de

Mener også å huske at vi kalte dem gogos. Det var også en lek der det var om å gjøre å treffe nærmest veggen.
Sist endret av Sinken; 31. mars 2011 kl. 22:24.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Hehe, har haugevis liggende med sånne jeg også. Husker også at jeg hadde sånne små "chips", noen som vet hva jeg mener?
De der har jeg ikke vært borti. Men husker Pog var store greier når jeg gikk på skolen.
http://no.wikipedia.org/wiki/Pog
Go go's er navnet på de originale figurene, ja.

Som sagt tidligere kom Dracco Heads senere som en rip-off.

Måten vi spilte med go go's var at vi sto 5-15 meter unna en vegg, kastet, og den som kom nærmest veggen vant den andre sin go go! Gode tider
Husker min fetter fikk trollmannen i gjennomsiktig med røde stjerne og lilla hatt, stakkaren ble trolla ihjel for å ha malt figuren.

Husker vi uttalte de gåggz, rare greier...


EPIC FAIL EDIT: Det vi holdt på med var Dracco Heads, men av en eller annen grunn kalt vi dem gåggz. Uansett, figuren på TS er en Dracco Head og ikke en Go Go('s).
Sist endret av Prins Bæsj; 31. mars 2011 kl. 22:37.
Digital nomade
trippy's Avatar
Nostalgia! Dæven.
Vi brukte Draco Heads. Old times is awesome! Sikkert mange som også brukte pokemonkort eller bayblades.

Edit: bEyblades
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Husker min fetter fikk trollmannen i gjennomsiktig med røde stjerne og lilla hatt, stakkaren ble trolla ihjel for å ha malt figuren.

Husker vi uttalte de gåggz, rare greier...


EPIC FAIL EDIT: Det vi holdt på med var Dracco Heads, men av en eller annen grunn kalt vi dem gåggz. Uansett, figuren på TS er en Dracco Head og ikke en Go Go('s).
Vis hele sitatet...
Er helt sikker på at det er en Gogo, da vi brukte disse, og han var ganske vanlig
Gode gamle minner Jeg husker også det fantes Dracco Heads elller Gogos med pels. Tror de het Baby Dracco Heads, men finner ingenting på det.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Er helt sikker på at det er en Gogo, da vi brukte disse, og han var ganske vanlig
Vis hele sitatet...
I second this.
off gode minner av sløsing av penger savn savn...
Husker en gang at jeg fikk en mishandla Wizzard en gang smelta og hele pakken. Husker jeg var den eneste som hadde den var respekt på den tiden de ja
God Natt!
Beste var når de enten landet rett på beina, sidene eller hodet! Da fikk man så og så mange knips vi hadde sånn at det gjaldt å komme nærmest veggen
POKEMONKORT!

Har faktisk nettopp gitt slipp på mine 1200+ pokemonkort... Ga dem til søskenbarnet mitt, skal si det var hardt!
Værste av alt, er at kortspillet er utroligt arti!

Husker også de derre figurene! Hadde masse slike dracco heads.

MEN, er det noen som husker hva de heter dem små "Myntene" må skulle flippe rundt med å kaste en større mynt på dem?
Fanden var det de kalte det for... Poggz? puggz? tuggz? noe sånt?
Sitat av Nekroper Vis innlegg
De der har jeg ikke vært borti. Men husker Pog var store greier når jeg gikk på skolen.
http://no.wikipedia.org/wiki/Pog
Vis hele sitatet...
dæven husker man kunne kjøpe rør med lokk for å ha pog'san i, tror jeg hadde 6-7 sånne store rør..... må vel lete å se om man enda har de :P
Hehe, pogs var stort på midten av nittitallet ja. Nå er jeg dog så gammel at jeg aldri har lekt med pogs, men husker att jeg kjøpte flere rør med totalt 800 pogs til min lillesøster i 97. Husker det blei litt styr på Fornebu av det.
Go go´s, pokemonkort, beyblade og pogs, haha noistiga gode tider =P
Draco heads, pokemon, duelmasters og beyblade! det var tider det