Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 952
Noen som har noen erfaringer om hvordan det er å skrive på disse to? Blir det egentlig mye bedre med tastatur?
Vil helst ha den minste, men spørs om det ikke blir tastatur likevel blir prioritert, siden det ikke er store størrelsesforskjellen.
jeg har x10 mini og den er overraskende lett å skrive med, med tanke på størelsen!
Jeg har Xperia X10 Mini Pro og er veldig glad i keyboardet!
jeg har x10 mini pro og tastaturet er ett stort pluss.så fort du er vant til det skriver du mye raskere enn på en vanlig x10 mini. du kan nesten sammenligne de som mobil og data.sier seg selv at qwerty går myyyyyyeeee raskere
Trådstarter
4 0
høres bra ut, alle er stort sett fornøyde uansett om man har mini eller pro, og man blir vel vant til å skrive fort uansett..blir kanskje også bedre plass til andre ting på skjermen på pro, siden man slipper å ha tastaturet på skjermen?

for min del som sender alt for mye meldinger høres det fort ut som om jeg må gå for den med tastatur
Jeg har også x10mini pro, og tastaturet er deilig, for tastene er passe langt unna hverandre.