Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 6021
Hei =)

Er det noen som vet om noen proxy sider som funker i Akershus skolene?
jeg har sikkert prøvd over 1000 stykker , og ingen av dem funker. Alle er sperra av enten skolen, eller Akershus fylke.

Har googlet for løsninger men finner ingen.

Takker
Har du prøvd http://www.hidemyass.com/ ? funger her i allefal
Hidemyass er den første som ble blokka trur jegxD har prøvd nesten alt
Har du prøv et program som heter UltraSurf? bruker UltraSurf 9.2 for å komme på msn selv
Den ene funka, den Cannabis proxy=) men det programmet? må ikke det installeres?
Du kan og teste ut JAP (er et lite proxyprogram) når/hvis den som virker nå blir sperret. Tror ikke det er så mange som bruker det enda
JAP er også sperret, siden asså. men ser ut som jeg kan bruke den cannabis en stund =) men sleng opp flere
Utrolig men sant, cannabissiden fungerer!! Revolusjon i klassen min akkurat nå... hehe. Takker så mye!!!
Takker for alle sidene =) 4 av 6 av de over er sperret xD men tusen takk og den Hide ip prøver jeg senere
Sist endret av Greendudeblue; 8. januar 2009 kl. 09:50.
Du kan jo bare laste ned og installere en av programmene når du er hjemme, så har du fri tilgang til alt
http://dslam.us/hero

(Nei det er ikke noe terror nettverk! Fungerende proxy for å komme inn på andre nettsider)
Funker fett den =) nå har jeg faktisk endel sider tilfelle flere blir sperret! tusen takk alle sammen
Takk for tipsene! :--)
Sitat av Clr Vis innlegg
http://dslam.us/hero

(Nei det er ikke noe terror nettverk! Fungerende proxy for å komme inn på andre nettsider)
Vis hele sitatet...
Hvordan får du denne siden til å bli terror-relatert? DSLAM står for Digital Subscriber Line Access Multiplexer og brukes av ISPer for å gi Internett-tilgang.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Hvordan får du denne siden til å bli terror-relatert? DSLAM står for Digital Subscriber Line Access Multiplexer og brukes av ISPer for å gi Internett-tilgang.
Vis hele sitatet...
Han kan få det til og bli en terror side, hvis han slår noen med en dslam ja, den er normalt ganske hard. den har jo og netverk.... så det kan jo bli terror netverk.... hvis du er purk i usa så blir det "terror netverk"
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Men i Norge blir det "terrornettverk", fordi vi ikke er like teite som amerikanerne som orddeler i hytt og pine, og prøver å smitte oss

Problemet med proxysider, og det å anbefale dem til venner og kjente, er at skoler o.l. lett kan blokkere en populær proxyside. La oss si at denne cannabis-siden blir blokkert; alle i tafsern sin klasse bruker den, og alle blir berørt.

Finn en proxy som virker selv, f.eks. via proxy.org. En som er rask, og som du kan jobbe med, og hold den hemmelig. Om venner spør, forklar dette, er de noenlunde intelligente vil de forstå.
Eventuelt sett opp en SSH-tunnel, IP-over-DNS eller IP-over-ICMP. Det finnes et utall utveier som er langt mer effektive og langt vanskeligere å blokkere. Selv satt jeg så og si konstant på en SSH-tunnell da det er enklest å sette opp, men IP-over-DNS er vanskelig å oppdage og vanskelig å stoppe. Faktisk er det nesten umulig å stoppe, du kan bare limitere det til det ubrukelige.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er utrolig mange proxy sider som er blitt sperret av vg-skolen vår her oppe i Alta!
Link til tråd om hvordan man oppretter egen proxy server?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Gratulerer. Jeg fikk nettopp en felles mail angående dette med link til denne tråden. Jo fler dere lister opp, jo mer bli sperret.
Dersom dere har noe som fungerer, hold det for dere selv og del bare ting som ikke kan blokkeres.

Bare et tips
Sist endret av nso; 16. februar 2009 kl. 10:41.
lite tips:
disse proxy sidene kan sanke logins og passord som de senere kan bruke til spam og lignende.
vær litt forsiktig med å bruke disse tjenestene, det er sjelden folk bare setter opp noe uten at de skal tjene penger på det på en eller annen måte.
det er jo bare sette opp sin egen proxy hjemme :-) så er problemt borte.
[quote=test;1349754]
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Gratulerer. Jeg fikk nettopp en felles mail angående dette med link til denne tråden. Jo fler dere lister opp, jo mer bli sperret.
Dersom dere har noe som fungerer, hold det for dere selv og del bare ting som ikke kan blokkeres.

Bare et tips
Vis hele sitatet...
vel da får de som trenger proxy sende en pm
Fant en som skal virke over hele landet
url:
www.runesnake.com
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vet at det er en gammel tråd, men det er sikkert folk som har bruk for en proxy.
http://start33.be/upload/

Bruker Glype proxy