Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 8271
Hei.
Vurderer å kjøpe CBD-olje.
Hvor bra, funker det?
Har en kompis som kjøpte mye cbd. Han har spist piller og dråper en måneds tid. Kan ikke si at han virker annerledes. Han var ganske hyped i starten, men tror ikke han føler seg som et bedre/helere menneske fordi han tar cbd. Kanskje det gjør deg litt med slapp enn ellers. Men det har man andre legemidler som kan gjøre bedre. Skal ikke si at det ikke funker på noen tilstander, men vet ikke om dt er verdt pengene om du ikke lider av noe spesielt. Det skader nok ikke å prøve. Det kan jo være noe for deg!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hører mye bra om CBD olje.
Bruker mange ulike typer nootropics som feks noopept, fasoracetam og semax. Hjulpet meg ekstremt mye som student. Bruker endel phenibut til avslapning. Et mareritt med toll men har funnet måter å omgås de som har fungert. Nettopp bestilt CBD og gleder meg til å teste det!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg skjønner ikke spørsmålet, det spesifiseres ikke hva CBD skal hjelpe med, hva det skal være "bra" for?
Spørs hva man tar det mot
Angst og depresjon
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nå er ikke CBD noe som brukes særlig mot angst og depresjoner.
Det viser lovende resultater som betennelsesdempende og i noen former for epelepsi og noen innen avhengighetsbehandling.

Nå sier jeg ikke at CBD har null verdi i forhold til angst og depresjoner men det blir en symptomdemper, ikke noe som fikser de underliggende årsakene som angsten er et symptom på. Det er på samme plan som å bruke f.eks benzodiazepiner og ingen kur desverre.
Bedre å prøve cbd en benzo hverfall, tror neppe det kan skade å prøve. Noen skryter veldig av det, jeg vaper etter mange år uten sigaretter og har hatt lyst på cbd juice. Jeg er redd det blir vanskelig å få tak i, så får holde meg til hasjen som er det som gir meg mest av alt slikt jeg har prøvd. Og jeg har prøvd alt mellom himmel og jord bortsett fra cbd da hehe.

s
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Cbdolje har fungert utmerket for meg hva gjelder angst og som antipsykotika. Oljen jeg prøvde hadde 3% cbd og under 1% tch. Har aldri vært borti lignende medisinsk effekt med noe annet preparat. Har aldri følt meg så frisk og avslappet rundt folk. Håper dette blir tilgjengelig for flere mennesker etterhvert. Det er kriminelt at det er forbudt
Bare alternativt humbug når det kommer til angst og dep.! Placebo i beste tilfelle. Har prøvd både dråper med høy konsentrasjon over lenger tid og kapsler for dyre summer. Kanskje det kan ha en synergisk effekt hvis du røyker cannabis og vil få mindre noia.

Men, "straight up" cbd olje merka jeg ikke en dritt av.
Sist endret av A-tillah; 1. august 2018 kl. 19:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
@A-tillah Var oljen du brukte ferdig dekarboksylert?

Og forresten har noen erfaring med å lage edibles med CBD olje og hasj/weed?
Har store problemer med å skaffe weed med CBD som har kurant pris og kvalitet så jeg tenkte kanskje det kunne være en løsning.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
@A-tillah Var oljen du brukte ferdig dekarboksylert?

Og forresten har noen erfaring med å lage edibles med CBD olje og hasj/weed?
Har store problemer med å skaffe weed med CBD som har kurant pris og kvalitet så jeg tenkte kanskje det kunne være en løsning.
Vis hele sitatet...
Decarbing er for å gjøre thc-a til thc, om det er thc du er ute etter så kan du vel like godt røyke deg en joint?
dekarboksylering av cbd gir et høyere opptak av cbd.
A-tillah: det kan godt være at det er placebo. Tror du ikke det kommer an på hva angsten bunner i? Var det angst du brukte det for? Hvilken effekt hadde cbdolje på deg? Det at kroppen slapper mer av kan være nok til å dempe angst. Når jeg tenker meg om er det ikke egentlig angsten det har hjulpet på, mer symptomer på PTSD som jeg har lett for å anta er angst, eller at det er enklere å kalle angst ovenfor andre.

Hadde vært kult å hørt flere erfaringer fra bruk av cbdolje
Har førstehåndserfaring med å bruke cbdolje rett på hudproblemer. Gjør underverker på eksem o.l.

Å ta det oralt virker noe avslappende, men veldig subtilt
Prøvde det, da jeg sliter med sosial angst. og Gad. Samt ptsd. Funka ikke på meg desverre.

Benzo funker! Cbd virka bare som no jallagreier.
Sist endret av A-tillah; 4. august 2018 kl. 00:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det noen som har kilder på at det skal virke mot angst o.l?

Alt jeg finner er artikler på nettsteder som åpenbart cherrypicker informasjon som kun støtter deres allerede partiske holdning enten for eller i mot.