Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 911
Hei freaks, jeg har jobbet lenge med en remix av Jacoo's "A World Of Peace" og jeg er veldig veldig fornøyd med resultatet.

https://soundcloud.com/williamfrench...m-french-remix

Det er en treig progressive house låt med et melankolsk piano, surrealistiske men delikate synther og en drivende groove.
Håper dere liker den!

Følg meg gjerne på facebook hvis dere vil høre mer, da får dere også gratis download til alt annet jeg har på soundcloud! www.facebook.com/williamfrenchmusic
Fuck me! I think I came a little bit.....! ;D

Det var utrolig digg å høre på!
Takk FusionPower! Jobbet utrolig mye med lyden her, så jeg er veldig glad du sier det

Er det lov å bumpe her inne egentlig? Har brukt masse tid på denne så jeg ser ikke noe uetisk i å spre gratis, gjennomført musikk!
Sist endret av itstherubberduc; 7. februar 2014 kl. 15:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Utrolig fet! endelig noe kvalitet fra dette forumet

Liker alt av artwork som er gjort og alt i alt ser ting veldig profesjonelt ut. Lykke til!
Sitat av Exonize Vis innlegg
Utrolig fet! endelig noe kvalitet fra dette forumet

Liker alt av artwork som er gjort og alt i alt ser ting veldig profesjonelt ut. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk så meget!
Impressionnant mec
Håper jeg blir tilgitt for denne lille bumpen
wææow! Fryd for ørene Om jeg var deg ville jeg prøvd å spredt den til flest mulig folk. Vi på freak er nok ikke de eneste som likte dette
Sist endret av nattenssønner; 15. februar 2014 kl. 05:51.
Sitat av nattenssønner Vis innlegg
wææow! Fryd for ørene Om jeg var deg ville jeg prøvd å spredt den til flest mulig folk. Vi på freak er nok ikke de eneste som likte dette
Vis hele sitatet...
Takk! Jo, jeg prøver så godt jeg kan å spre det men det er ikke så lett hvis du har noen forslag til hvor jeg kan nå mange folk, fortell gjerne!!
Jeg på nff kun pga UE men klarte ikke å ikke klikke meg inn på denne tråden. Orginalen er konge, men denne.var også dritbra! Good werk