Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  414 59075
Lurer enda litt på hva mer jeg kan finne på. Finner nok ut av noe snart.
Sist endret av Lyra; 10. desember 2012 kl. 23:20.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Lurer enda litt på hva mer jeg kan finne på. Finner nok ut av noe snart.
Vis hele sitatet...
Ett ord, Lyra: Fostersåpe.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Ett ord, Lyra: Fostersåpe.
Vis hele sitatet...
Haha ja, så var det det med leveringstid.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Settoz Vis innlegg
Om dere ikke får handlet før frist kan dere sende en melding til Jonta så informerer han nok Nissebarnet deres at pakken blir forsinket
Vis hele sitatet...
Bruk hvertfall bra PM-titler. Atm. er det 133 meldinger i SN12-mappa mi (kun mottatte).

«SN12 - Sen sending» og «SN12 - Ikke mottatt gave»

Flere har benyttet seg av PM via meg som anonym kommunikasjonskanal til nissebarn, og i slike tilfeller er det flott når folk skriver hvem det dreier seg om (:
Fikk en sniknisse på døra i går med en nokså stor gave! Takker for det Synd jeg ikke fikk sett hvem det var, eller slått av en prat!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Nettbutikken min har facket opp fullstendig, så er spent på hvordan dette løser seg. To uker igjen da!
Vis hele sitatet...
Know dat feel bro, samme skjedde meg meg. Gikk heller og kjøpte noe annet
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Samme her, har enda ikke fått noen melding om at pakken er sendt fra nettbutikken, så tenker jeg tar den selv og heller kjøper en annen en til nissebarnet mitt.
Sitat av Vitenskap Vis innlegg
Fikk en sniknisse på døra i går med en nokså stor gave! Takker for det Synd jeg ikke fikk sett hvem det var, eller slått av en prat!
Vis hele sitatet...
Kos deg med gaven
Da var pakken sendt.
Håper du liker den
Sendte pakken i går. Håper den kommer frem snart, og at Nissebarnet mitt liker den
Fått en pakke, men jeg aner jo ikke hvilket opplegg det er fra. Det på Diskusjon.no, eller det vi har her.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Da var pakken sendt, om enn litt etter fristen i tråden, men enda garantert at den kommer fram før jul.

God jul!


http://puu.sh/1zRAE
(Nominert til freak's fineste innpakning?)
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Zyke Vis innlegg
Da var pakken sendt, om enn litt etter fristen i tråden, men enda garantert at den kommer fram før jul.

God jul!

(Nominert til freak's fineste innpakning?)
Vis hele sitatet...
Skal si du har skills.

Neste år skal du få lov til å være så heldig å pakke inn gaven jeg skal sende
Jeg har fremdeles ikke fått pakken min fra ebay, begynner å lure på om jeg må hoppe av takket være det..
Da var presangen endelig sendt! Håper nissebarnet mitt blir glad
Fikk pakken, men velger å vente med å åpne den.
Måtte forklare hva freak var for Mamma, så ho trur vell pakken skal sprenge snart

Takker til h*n som sendte den, gleder meg til å åpne den
Sist endret av justastonedhuman; 12. desember 2012 kl. 19:42.
Kan si at jeg også har fått pakken min! Den skal åpnes foran hele familien på julaften! Vis det er noe skumle saker kan han som sendte pakken gjerne sende et varsel på PM ^^
Oppdatering i saken min: Nettbutikken har enda ikke gitt lyd ifra seg, og jeg mistet bankkort og kredittkort i helgen. Det blir ikke å endre noe for nissebarnet mitt dog, skal få ordnet gave og få den sendt før 16.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Oppdatering i saken min: Nettbutikken har enda ikke gitt lyd ifra seg, og jeg mistet bankkort og kredittkort i helgen. Det blir ikke å endre noe for nissebarnet mitt dog, skal få ordnet gave og få den sendt før 16.
Vis hele sitatet...
Respekt (titegn)
Pakken min er klar til sending, blir å sende den idag eller imorgen Håper nissebarnet mitt liker pakken fra meg
Har kjøpt gaven til mitt nissebarn i dag, skal sendes snarest mulig så den rekker frem før jul.
Ja, btw: jeg har da også sendt pakken.
Selv om en av gjenstandene kan virke litt homosexuell ved åpning kommer du til å sette pris på den etterhvert
Forøverig vil jeg si at det var en utfordring å finne en gave til en totalt fremmed så jeg håper ihvertfall noe i pakken vil falle i smak.
Skulle ønske jeg hadde sett den tråden her før i går...
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Kan melde at min gave ble sendt for én uke siden, men jeg har fortsatt ikke mottatt noe Venter i spenning!
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
Kan melde at min gave ble sendt for én uke siden, men jeg har fortsatt ikke mottatt noe Venter i spenning!
Vis hele sitatet...
Samme her
Sitat av Stupebrett Vis innlegg
Samme her
Vis hele sitatet...
Samme her, vet dog at min er kommet frem da Håper ikke jeg er blitt glemt
Har ikke fått sendt gaven enda dessverre, men sender imorgen asap. Vært helt slått ut av sykdom og da jeg endelig fikk slept meg til postkontoret idag, kom jeg frem akkurat da de hadde stengt

Håper gaven rekker frem til jul.
Fremdeles ikke fått sendt, sykdom i familien som har gjort allt hektisk, men har ikke motatt noe heller. :/
Gaven blir sendt idag, etter jeg er ferdig på skolen. Håper den kommer frem til julekvelden
Dere må huske å legge bilder av hva dere fikk da, så vi som ikke meldte oss på får ergre oss noe helt for jævlig
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Har både sendt og mottatt, må si innpakningen av gaven jeg fikk var veldig fin! Gleder meg stort til julaften nå
Er det ikke noen som gidder å åpne pakken nå da? Sitter spent og venter nå. Dommedag er jo tross alt den 21
Sist endret av Lacertosus; 18. desember 2012 kl. 19:01.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Er det ikke noen som gidder å åpne pakken nå da? Sitter spent og venter nå. Dommedag er jo tross alt den 21
Vis hele sitatet...
jeg for min del venter til julaften selv om jeg vet hva jeg har fått hvis verden går under derimot lover jeg å gjøre det til dagens største prioritering å pakke opp og laste opp ett bilde
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sendte pakken til min nissebarn for noen dager siden. Håper den faller i smak! (håper også du gambler ikke vekk alt du har )
Trist egentlig, jeg sitter her med pakken min sendt for ca to uker siden, og enda ikke fått noe i posten... Håper den dukker opp i løpet av de nærmeste dagene (i det minste før jul)
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Syns at alle etterhvert som de mottar pakken skal poste bildebevis her i tråden, slik at både nissefar får bekreftet at pakken er vel ankommet, og resten av folket får beundre pakkene!


Edit, om enn ikke bildebevis, men hvertfall en bekreftelse på at en pakke er mottatt ville holdt!
Sist endret av Zyke; 18. desember 2012 kl. 22:59.
Jeg fikk pakken min idag Fin innpakning, gleder meg til å åpne den. TakkTakk til min nisse!
Sitat av Settoz Vis innlegg
Jeg fikk pakken min idag Fin innpakning, gleder meg til å åpne den. TakkTakk til min nisse!
Vis hele sitatet...
ingen slår innpakningen på min, en hvit pose! kan jo selvfølgelig hende det skjuler seg gavepapir på innsiden, men jeg visste lenge før jeg fikk pakka hva jeg fikk så det bryr meg ikke egentlig håper dog på en personlig hilsen eller noe lignende inni, gleder meg nesten mer til det enn selve gaven merker jeg begynner å bli nysgjerrig på hvem nissen min er...
Bare for å konfirmere for hvem enn jeg fikk min pakke fra, så er den ankommet og hentet fra postkontoret. Har også sendt pakken min. Utrolig hvor vanskelig det er å finne pakke til en person som ønsker seg mer eller mindre hva som helst, så jeg fant noe ganske spesielt men kult, håper det faller i smak
Må bare beklage til mitt nissebarn når han får pakken; om han da får den i tide.
Innpakkinga er kjedelig, og det er ingen personlig hilsen inni, jeg hadde planer om å både pakke inn og skrive et brev, men fikk så dårlig med tid. =/
Husk på at det ikke er innpakket, det er bare konvolutten!
Har kjøpt noe jeg tror nissebarnet mitt kommer til å få bruk for. C:

Har fortsatt ikke fått min gave, tho. Litt kjipt, reiser jo bort i helga, vil gjerne ha den før jeg drar så jeg kan åpne den på julaften. :<
Har fått pakken min, men den ble sendt til hybelen min, så jeg får nok ikke åpnet den før nyttår. Sendte og gaven min den 30. men nissebarnet har ikke mottatt den. Nissebarnet har og gitt tilbakemelding om at gaven er adressert rett.
Sendte pakken den 17. desember kl. 13.45, ble vel sendt fra postkontoret 14.00.

Har ikke motatt noe pakke selv enda.
Sendte pakke den 15 vae det vel, nisse barnet mitt har fått den Men jeg har ikke
Pakken min ble sendt den 14., men har enda ikke mottatt noe. Venter i spenning.
Da har jeg fått gaven min ser det ut til.
To flotte ugler


Det sto ingen avsender på pakken, så hvemever som er min sniknisse: tusen takk!
(jeg klarer jo aldeles ikke å vente)
Sist endret av moret; 20. desember 2012 kl. 17:01.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hmmm. Har fortsatt ikke fått pakke
Jeg sendte min den 18. (en smule forsinket fra min side pga. sykdom!). Venter fortsatt i spenning på en gave .
Sitat av hundemannen1 Vis innlegg
Unnskyld meg, men hvis tanken er det som teller, så må du faen meg være en idiot. Nå tenkte jeg nettop at jeg ga deg en bil, men tanken må du nok fylle sjøl hahaha Skjønte du den? Tanken ikke sant. Hehe.

Unnskyld for at jeg kalte deg en idiot Lyra, virkelig ikke meningen!
Vis hele sitatet...
Ikke på den måten, men jeg syntes det er koselig å få hva som helst, stort sett. Noen tar seg tia til å skaffe noe, pakke og sende, uansett hva det er.

Er det ikke tungt å leve i en så materialistisk fokusert hverdag som folk stort sett gjør?

Og takk for bilen!
Hundemannen1: Må være morsomt å gi deg pakker..
Da har min pakke ankommet, fikser bilde etterpå