Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1350
Jeg har designed nettsiden til en bedrift og ønsker feedback på design, utforming og hva jeg kan gjøre anderledes, etc. Siden er fortsatt under utviklingsfasen.

Link: http://insideub.com/

Takker for svar!
Jeg likte ikke siden i det hele tatt. Fæle farger, alt for mye luft, rettskriving.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Er ikke særlig fan av svart på hvitt, men siden ser enkel og oversiktlig ut. Ville også byttet ut fonten på teksten i innholdet til noe annet enn Times New Roman. Prøv f.eks. Verdana, skriftstørrelse 11?

Lag heller et CSS som passer for alle browsere, og ikke for diverse versjoner av IE.

Ser heller ikke behovet for mapping i menyen, men heller bruke knapper i form av bilde eller ren tekst.

Edit: hva skjer med den horisontale skrollingen?
Sist endret av M72; 4. januar 2012 kl. 05:49.
Filmen synes jeg ikke var spesielt heldig, svart bakgrunn med hvit tekst er heller ikke spesielt tilhenger av. Hva med og prøve en grå farge istedet for?

http://www.sitepoint.com/colour-checklists-web-design/
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Likte ikke siden eller videoen. Ser ut som noe som kjapt er lagt i dreamviewer eller noe gratis piczo opplegg.

Videoen er lite innbydene og er veldig kjedelig. Bakgrunnstøyen når dere bytter opptak er også en smule irriterende. Snakker da om den lyden som høres ut som et gammelt filmbånd.

Tips: http://www.korrekturavdelingen.no/K4kommaRegler.htm
Sist endret av Kekurikekaka; 4. januar 2012 kl. 07:34.
Typisk ungdomsbedriftwebside i mine øyne, amatørmessig utført, uferdig og med enkelte mangler. Selve siden harmonerer dårlig med logoen deres, og hvitt på svart blir rett og slett ikke fint. At filmen starter av seg selv i dét man kommer inn på websiden er også plagsomt.

Når man først lærer å lage en ungdomsbedrift syns jeg man burde lære at å lage slike ting som logo og webside helst ikke hører til selve bedriftens ansvar. Finn heller en annen ungdomsbedrift som driver med grafisk design/webdesign, de lager i teorien sikkert noe bedre for dere.

Ingen tvil om at det funker best i det ekte næringslivet, hvert fall.
Til neste gang : Ikke link til ett nettsted med ditt personlige tlf nummer oppgitt på gjennom dette forumet, det er mye raringer her..
Mitt tips til dere er å bruke wordpress, dere kan da enkelt få en side som virker mye mer profesjonell, wordpress kan også tilpasses så det dekker deres behov.
umulig å forstå hva som sies i youtube videoen..
Syntes det er et tåpelig og utålmodig valg å legge ut en nettside for kritikk og kommentaren "den er uferdig".

Om den er uferdig har den ingenting her å gjøre for å slaktes med kritikk. Er liten vits at vi skal pirke på 20 ting, hvor du vet 19 allerede.

Gjør deg ferdig, deretter kan du jo prøve igjen..
Sitat av woop Vis innlegg
Til neste gang : Ikke link til ett nettsted med ditt personlige tlf nummer oppgitt på gjennom dette forumet, det er mye raringer her..
Vis hele sitatet...
Det er jo bare tull. Hvorfor skulle noen gidde å bruke tid på å ringe et telefonnummer de finner på en nettside de skulle gi kritikk på? Jeg har hvertfall alri opplevd noe lignende.
Siden er lite selgende, og gir overholdet intent førsteinntrykk av hva det dreier seg om. I stedet for en kjedelig tekst burde den skrike AVKJØLING TIL PC, REVOLUSJONERENDE og BILLIG!!! Med bilde eller i alle fall tegning av produktet.

Og ja, svart side fungerer dårlig. Logoen er alt for mørk i forhold til bakgrunnen også.
På forsiden, ikke ha på autostart av youtube... Infosiden mangler tydeligvis ENDA en film siden det bare står "put youtube here", samme med produkter siden.
Nettbutikken finnes ikke engang, så jeg ville fjernet den fra menyen istedet for at man skal komme til en side som sier OI!
Filmen....
Hører ikke en dritt av det som blir sagt. Hvorfor all klippingen? Trenger du EN person for å si ett ord, og to andre for å si resten av setningen?
Hei

Dette er en side tilegnet for en skoleoppgave på VGS så vidt jeg ser. For at folk skal kjøpe dette produktet deres, så må siden være interessant og oversiktelig. Se litt på andre nettbutikker for å hente litt inspirasjon.

Jeg kunne for eksempel aldri kunne ha kjøpt fra dere, mye på grunn av designet og lite informasjon om produktet.
Likte ikke siden i det hele tatt, fargene var utrolig dårlig, og man hører ingen ting av hva dere sier i videoen. Snakk mye mer tydelig! Dere har en jobb å gjøre
Ikke sett veldig nøye på den, men er ikke spesielt fan av sider der videoklipp begynner automatisk/default.