Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 5642
Var på fest i går med en som hadde noe kalt snuff.. Men jeg har aldri sett disse små boksene i butikker. Noen som vet hvor man får kjøpt det? Evt. kan kjøpe på nett (norske butikker)?
Sist endret av Ermac; 14. februar 2010 kl. 02:29.
Får kjøpt det i de aller fleste dagligvare butikker. Men er noe møkk.
Ermac's Avatar
Trådstarter
31 8
Sitat av djxfade Vis innlegg
Får kjøpt det i de aller fleste dagligvare butikker. Men er noe møkk.
Vis hele sitatet...
Merkelig. Var innom 4 forskjellige dagligvarebutikker idag og så etter det, men ingen hadde.. Btw, møkk? Funket jo fjell mot tett nese
Har aldri sett det på dagligvarebutikker. Men får kjøpt det på Sørensen. Men er noe møkk:P
På Rema 1000 i Bergen selger de ihvertfall Oliver Twist Snuff. Snuff er ikke ett merke, men en type sniffetobakk. Oliver Twist er en vanlig type Snuff.
Mener det er noe møkk fordi, det er langt ifra like bra som f.eks Snus, og man blir helt jævli i nesen etterpå. (Renner tobakk fra snørret, og man får en ekkel smak i kjeften. I tillegg skader det slimhinnen på samme måte som ved Kokain og lignende.
Tobakksjapper.. har fått det der før (oslo)
ellers pleier en venn av meg (bruker) å dra til svinesund.. fordi han sier det er dritt å få tak i norge..
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
http://www.mamut.net/controls/shop/s...id=188&gid=186

Her kan du bestille det. Har god erfaring med leveringstiden herfra ihvertfall. Prisen er heller ikke store greiene.
Digital nomade
trippy's Avatar
De sleger det ofte på shell og bensinstasjoner, men jeg tror jeg har sett det på rema også.
Sist endret av trippy; 14. februar 2010 kl. 03:26.
Når jeg leita etter det, så fikk jeg bare tak i det på en Mix butikk. De jeg snakka med på Narvesen + noen dagligvarebutikker sa det var en import-vare de ikke tok inn.. eller noe sånt.
Tyskland er vel landet der det er mest brukt.
butikker, KIOSKER, bensinstasjoner og mer ;P Skittent lite "drug" det der. finn deg en bedre hobby ;P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Har blitt populært hos noen av de litt yngre her på skolen. Og hvis de får tak i det på en såpass avsideliggende plass som dette, bør det ikke være noe problem å finne i kakemonsterland. Tipper de enten kjøpte det på Coop-en rett bortenfor skolen, eller i Kirkenes et sted. Ville spurt dem for deg, men det er vinterferie nå.

Angående effekten så påstår hvertfall en av dem at man får bedre effekt enn ved snus, og at man får like bra effekt hver gang, selv om jeg har mine tvil på at sistnevnte stemmer.
Snuffa store mengder på videregående og det er en kjapp måte å ordne seg nikotin på, men snuffer du over lenger tid vil du merke at neseborene blir tette og snufsete. Anbefaler å innta pulveret med en demontert penn. Var i alle fall favorittmetoden min.
Sjekk ut din lokale tobakksforretning, de har det stort sett alltid.

Angående snuff, så er det en fin pause fra snus. Smaken er digg, man får seg et lite kick og hele "ritualet" kan være spennende. Vær litt forsiktig med hvor mye du tar da, en kompis bytta ut snusen med snuff og snuffa 1-2 bokser i uka. Det endte opp med masse snuff i lungene og at han gikk rundt med konstant og veldig kraftig hoste i flere måneder. Jeg sa til han at det kunne ha kommet av overdreven snuffbruk, så han slutta, og da gikk hosten bort.
http://i47.tinypic.com/167s8cn.jpg

Polen
Sitat av djxfade Vis innlegg
På Rema 1000 i Bergen selger de ihvertfall Oliver Twist Snuff. Snuff er ikke ett merke, men en type sniffetobakk. Oliver Twist er en vanlig type Snuff.
Mener det er noe møkk fordi, det er langt ifra like bra som f.eks Snus, og man blir helt jævli i nesen etterpå. (Renner tobakk fra snørret, og man får en ekkel smak i kjeften. I tillegg skader det slimhinnen på samme måte som ved Kokain og lignende.
Vis hele sitatet...
Hvilken Rema 1000? Ikke noen av de tre nærmest meg, i alle fall.
Kjøpte med meg 30 pakker fra Polen. Tok bare litt selv, likte ikke det støffet der.. Solgte pakkene for 50 kr pr stk til noen 9-10 klassinger. (fjortizzer vel å merke). Tjente fett på det ettersom pakkene ikke kosta mer enn 10 spenn i Polen (<3)
Du kan gå på forskjellige VG sjapper rundt omkring i oslo. det ligger en ved carl johan også. VG sjappene er drevet av kinesere og de selger allslags for for tobakk, til mindreårige også xD
Spør ett snuff på en eller annen Mix-kiosk.
Sitat av thomasav
KIOSKER
Vis hele sitatet...
Det er nok der du mest sannsynelig finner snuff. Personlig vet jeg ikke om noen bensinstasjoner eller butikker som selger dette. Da jeg hadde min snuff periode måtte jeg innom Narvesen.
Sitat av jOkKeJacKaL
Men er noe møkk:P
Vis hele sitatet...
Kan ikke si meg mer enig. Seriøst nedtur å nyse med nesa full av snuff og hvit genser. Søl, ta deg heller en snus.
Haha hadde ikke hørt om dette produktet. Før en "polakk" kom og la en stripe med brunt pulver på hånden min, og en stripe på hånden sin. Så sniffet vi vær vår stripe med 0 anelse om hva det var, å må si at den mentol kulden opp i nesen var ganske behagelig.
Sitat av jarl Vis innlegg
Haha hadde ikke hørt om dette produktet. Før en "polakk" kom og la en stripe med brunt pulver på hånden min, og en stripe på hånden sin. Så sniffet vi vær vår stripe med 0 anelse om hva det var, å må si at den mentol kulden opp i nesen var ganske behagelig.
Vis hele sitatet...
Jepp, det syntes jeg også helt til jeg begynte og klø i nesa, så nyste jeg! Brun ekkel snuff over alt.

Hadde svarte busser / snør i flere dager etter på!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Jepp, det syntes jeg også helt til jeg begynte og klø i nesa, så nyste jeg! Brun ekkel snuff over alt.

Hadde svarte busser / snør i flere dager etter på!
Vis hele sitatet...
Jupp, kunne ikke tenkt meg å brukt dette fast :P
Men tobakksforretninger\kiosker som folk flest sier har det som regel.
høres kult ut dette, sett slike bokser online her: http://www.shivaheadshop.co.uk/shop/...uff/index.html
er ikke aldersgrensen for tobakk 16 i england?
i så fall skal jeg kjøpe ett parti til neste sommer
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg vill påstå at snuff er en knall måte å komme seg vekk fra snus en stud. Det gir mye den samme effekt den første uken, men vill virke av etter en stund. Personlig har jeg brukt snuff lenge og du vill gå over til sterkere typer snuff etter svært liten tid, noe som ikke er så gøy når du bor i norge hvor snuff ikke er så normalt, derfor lite varer å velge mellom. drar du til polen eller amerika vill du finne mye rare typer snuff som du kan prøve. Utrolig mye bra der ute.

Nysinga skjer bare de første gangene, bare husk å tømme nesen en gang utpå dagen, fordi det kan bli veldig jævlig opp i nesen viss du ikke renser den etter hvert.
Sist endret av Sætremannen; 28. september 2010 kl. 23:17.
Sitat av Ermac Vis innlegg
Merkelig. Var innom 4 forskjellige dagligvarebutikker idag og så etter det, men ingen hadde.. Btw, møkk? Funket jo fjell mot tett nese
Vis hele sitatet...
Kiwi er bla. en av butikkene som selger dette ! Selv kjøpt der en gang for å prøve, men boksen forsvant fort i søpla !
BambooLT/Prinsessen Kiosk & Tippesenter i Trondheim har ett ganske greit utvalg av snuff.
SolCigar har snuff. Bestilte herfra før jeg fyllte 18, og fikk ingen spørsmål.. Rart i grunn. Funket fint ihvertfall!
Sørensen på Galleriet i Bergen selger Snuff. Anyway, det er noe møkk i mine øyne.
Wito i troms, tobakksjapper osv..
Synes man går fort lei snuff, husker på ungdoms skolen når alle sprang rundt å snuffa
Du får det på Mix, Narvesen, og her jeg bor, på Rema 1000.
http://snus-ms.no/index.php?cPath=42 Kan også bestille her. Har 3 forskjellige typer.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
vet noen om man får kjøpt i aalborg i danmark, evt utvalg?