Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1684
Hei folkens

Jeg har innstilt en keyloger, da sitter jeg igjen med en fil på ca. 500kb som installeres skult og sender passordet screenshots osv til min ftp server.

Jeg har testet den å den fungere utmerket

Men måle mitt er å klare å joine den exe fil til en bilde for eks. jpg.
så det jeg lurte på om noen vet om et bra joiner?
joiner skal vare gratis eller ankel å cracke eller finne key.

Jeg har også kjekket google å brukt noen dager på lete, men det har ikke funnet noe bra/bruktbart

Håpa på et navn eller en link til en brukbar joiner


Litt rot skrevet, men håper dere skjenner hva jeg ute etter
Det finnes en mengde tråder om dette. Konsklusjonen i alle er at det ikke går an. Du klarer ikke å få starta keyloggeren ved at folk åpner et bilde.
http://www.online-tech-tips.com/comp...le-in-picture/
men problemet blir når den skal åpnes som DonTomaso sier ..
xoma21's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det finnes en mengde tråder om dette. Konsklusjonen i alle er at det ikke går an. Du klarer ikke å få starta keyloggeren ved at folk åpner et bilde.
Vis hele sitatet...
takk for rask svar

vist det er eventuelt umulig å gjøre det, er det noen andre måter å overføre den til en pc?
har også tenkt på å bruke U3 minnebrikke, men har fram til nå ikke funnet hvordan jeg kan gjøre det

det hadde vart perfekt vist man kunne skrive inn den ''keyloger.exe'' i en autorun fil, slikk at ketloger starte og installeres når minnebrikke blir tilkoblet til pc
WinRar+CMD+QuickBFC Ghost application.

QuickBFC kan lage ghost applications (batch) som kun vises i tasklist, ingen synlig applikasjonsbilder.
Du vil da kunne pakke ut evt. filer fra bildet vha. unrar.exe, og starte evt programmer herifra (sålenge du holder deg til batchvinduet QuickBFC kjører), uten at noen synlig bilde vises.


Ser dog ikke grunnen for å pakke det ned i et bilde, da det er som folk sier over, du må ha et eksternt program som henter filene ut fra bildet, for så å kjøre dem.
Sist endret av Lanjelin; 8. april 2010 kl. 14:43.
finn host -> finn exploit mulighet -> drop payload som spawner shell med admin rettigheter -> last ned keylogger -> start keylogger.

go for it.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Finn et kult lite spill i .exe form, f.eks snake.

Last ned det. Åpne kjør (WIN+R) og skriv inn: iexpress
Gjør din keylogger og snake til en og samme .exe fil.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Som du sier kan dette lett gjøres i U3 minnepinner. Bare hent ned Universal Customizer, finn mappa som heter Bin, legg filen(e) inn der, finn bat fila som heter noe som convert to ISO, etter det legger du ISO fila inn på minnepinnen. Så bruker du Customizer programmet og velger minnepinnen, venter litt... Voila.

Dette ble rotete forklart, men håper du forstår noe, hvis ikke kan du bare google "Make custom ISO u3 drive"

Husk å lag en autorun.inf fil på minnepinnen.

For de som ikke vet hva en U3 minnepinne er, så er den kort og godt en minnepinne som kan emulere en CD stasjon, AKA heelt silent/skjult Autorun.
Windows+R : iexpress. Legg inn en installfil for f.eks firefox, for så å legge inn keyloggeren. Sett det opp slik at keyloggern strtes når installen avsluttes. Opplegget er ganske simpelt, men det fungerer.
Simpel binder..
Du kan også legge exe filen og jpg filen i en zipet mappe og når de unzipper den så kjører exe filen i bakgrunnen. pm meg hvis du vil ha link til hvordan det gjøres.
Sist endret av Kenny20; 9. april 2010 kl. 09:41.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kenny20 Vis innlegg
Simpel binder..
Du kan også legge exe filen og jpg filen i en zipet mappe og når de unzipper den så kjører exe filen i bakgrunnen. pm meg hvis du vil ha link til hvordan det gjøres.
Vis hele sitatet...
Eg er virkelig spent på kva sikkerhetshol du har funne, og i kva program du har funne. Meg bekjent inneholder ikkje zip-formatet autorun-funksjonalitet. Kanskje du kan oppklare det?
Sitat av slashdot Vis innlegg
Eg er virkelig spent på kva sikkerhetshol du har funne, og i kva program du har funne. Meg bekjent inneholder ikkje zip-formatet autorun-funksjonalitet. Kanskje du kan oppklare det?
Vis hele sitatet...
Det var dette jeg mente..
http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=81403
Sitat av Kenny20 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fin link. Siden jeg ikke gidder regge konto der kan du kanskje videreformidle hva du linket til.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ditto som over: Enten forklarer du det, eller copy paster du det, helst sistnevnte
Tatt fra link:
1) Velg programmet du vil skal 'autokjøres' når noen pakker ut filen.
2) Høyreklikk -> Add to Archive -> Create SFX Archive.
3) Velg Advanced -> SFX Options -> Run after extraction -> Skriv inn navnet på filen du vil skal kjøre (den du pakket til SFX-arkiv).

Du står nå igjen med et SFX-arkiv, og når du pakker ut arkivet vil filen kjøres automagisk.


Edit: Du kan tydligvis også krysse av for "Silent mode", noe som gjør at den dialogboksen som opprinnelig popper opp ikke gjør det.
Sist endret av s1gh; 10. april 2010 kl. 21:48.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av s1gh Vis innlegg
Tatt fra link:
1) Velg programmet du vil skal 'autokjøres' når noen pakker ut filen.
2) Høyreklikk -> Add to Archive -> Create SFX Archive.
3) Velg Advanced -> SFX Options -> Run after extraction -> Skriv inn navnet på filen du vil skal kjøre (den du pakket til SFX-arkiv).

Du står nå igjen med et SFX-arkiv, og når du pakker ut arkivet vil filen kjøres automagisk.


Edit: Du kan tydligvis også krysse av for "Silent mode", noe som gjør at den dialogboksen som opprinnelig popper opp ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Woho. Det er jo ikkje spesielt...unikt. SFX *ER* ei kjørbar fil. Det er et ziparkiv, pluss en bit programkode på toppen av ziparkivet som pakker ut zipfila og gjer litt magi med den. Du har mao. ei exe-fil, ikkje ei zipfil. Så da er du back to square one - du kan like godt sende den opphavelige exe-fila di...
Sitat av slashdot Vis innlegg
Woho. Det er jo ikkje spesielt...unikt. SFX *ER* ei kjørbar fil. Det er et ziparkiv, pluss en bit programkode på toppen av ziparkivet som pakker ut zipfila og gjer litt magi med den. Du har mao. ei exe-fil, ikkje ei zipfil. Så da er du back to square one - du kan like godt sende den opphavelige exe-fila di...
Vis hele sitatet...
Nå har jeg vel heller aldri påstått at dette er spesielt unikt

Det eneste jeg gjorde var å oppsummere det som sto i guiden, slik at folk skulle slippe å registrere seg for å lese det som ble påstått å være løsningen på dette 'problemet'.