Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2814
Først må jeg vel beklage for en blikkfangende tittel - les resten, og du forstår sammenhengen!

Som mange sikkert fikk med seg for noen måneder tilbake, sluttet Madeleine Cederström i P4. Ikke alle vet hvorfor, som sikkert er bevist alt for mange ganger på både høyt respekterte - og på litt mer tvilsomme nettsteder. Det virkelig store sirkuset ble åpnet da Nettavisen la ut en kommenterbar artikkel om bruddet med P4. Alt ser rolig og greit ut, til Madde oppdaterer siden. Kommentarer som
Pakkishore!
Vis hele sitatet...
dukket opp under artikkelen, som ble tett oppfulgt av flere mindre hyggelige utbrudd;
Må du havne der Olof Palme havnet – i en blodig flekk på Sveavägen!

Pakk dildoene dine og kom deg hjem, din niggerelsker.

Lær av Russland – ta livet av Madde, som de gjorde med Anna P, ellers dukker hun bare opp et annet sted.
Vis hele sitatet...
Så hva er galt med å være den personen som tar våre nye landsmenn til forsvar? De konservative av oss sier selvfølgelig at norsk er norsk, og at vi har kommet så langt som vi har kommet ved å ta de riktige valgene blandet med en smule flaks. La de som velger dårlig leve dårlig. De som er mer gjestfri av oss mener vi bør dele godene - og gi av den overflod vi faktisk har.

Hva får Nordmenn til å mene noe så radikalt, uansett? Og for pokker - hvordan i himmelens navn kan man være så fantasiløs at man blander dildoene hennes inn i invandrerpolitikk? Men det er kanskje der mange Nordmenn feiler. "Jeg driter da i politikk, det interesserer meg ikke. Men innvandrerene, de kan til hælvette se og dra seg ut av landet!" Dessverre har ikke alle helt forstått hva politikk er. Det er det samme om vi klager på veiene, på legeregningen eller innvandrerene. Hvertfall grovt sett. Skal man holde seg unna politikken får man ta med seg et telt ut i skogen og bo der, alene.

Tilbake til radiodamen med dildoene. I senere tid har det også kommet opp at folk ikke liker Madde. Hvorfor? Fordi hun har "uttalt seg om innvandrere, så grovt at hun mistet jobben." Trist. Trist for de av dere som ikke følger med, og som ikke leser mer enn overskrifter.

Jeg må ærlig innrømme, jeg tror ikke jeg har fått med meg hele saken heller. Kanskje noen har noe å tilføye, et annet synspunkt eller noe? Jeg surfet rundt på en del nettsteder, og ble plutselig opptatt av saken Noen av de er her:

http://www.na24.no/propaganda/skribe...cle1746060.ece
http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/pr...cle1720086.ece
http://www.tronderavisa.no/apps/pbcs...454662/0/SPORT

En liten etterlysning av den opprinnelige artikkelen fra Nettavisen frontes også.. Er det noen som har forslag til hvor den kan finnes?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av hyys
På en skala fra 1-10, hvor skev var du egentlig når du skrev dette?
Vis hele sitatet...
Oj, ga deg KP ved en feil
Men uansett, hva var galt med det han skrev? Syntes det var bra skrevet, jeg.
Nå kan ikke jeg uttale meg om saken da jeg ikke har noen som helst anelse om hva du prater om, og gir blanke f* i hva som skjer med alle andre bortsett fra meg, men måtte bare kommentere kommentaren til hyys.