Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2725
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal sitte og spille wow i hele natt og da vil jeg booste det med Ritalin. Brukt det mange ganger før og er værtfall 3 månder siden sist.
Men føler alltid jeg ikke helt klarer og bygge på rusen slik at den varer.
Tar tilvanlig 50mg og deretter 20-30mg når jeg føler det detter av.
Er det noen med erfaringer som kan si hvordan jeg får rusen til og vare lengre?

Før når jeg var ung og dun tok vi som regel større doser 1 gang da gjerne på 150mg men da ble kikket litt stort og jeg fikk aldri sove på 24t.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har for 40 min siden tatt 70mg-
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du pleide å være ung og dum men nå tar du ritalin for å sitte oppe ei natt og spille wow?
Hei Ganja head!
Jeg må helt ærlig si at jeg blir skuffet når jeg logger på og ser et slikt svar. Jeg mener helt ærlig en bør holde seg for god til å nærmest anbefale brukere å bruke andre fullstendig ulovlige rusmidler, og attpåtil slenger på ei anbefaling om å ta det sterkeste benzodiazepinet vi markedsfører i Norge. Og dette helt uten at de har forespurt informasjon om det. Helt ærlig, akkurat det burde du latt være.

Du påpeker også at du selv ikke bruker medikamentet eller rusmiddelet du tipser andre om. Da tenker jeg du holder deg til ting du vet noe om.

Så er det sagt.
Sitat av Ganja head Vis innlegg
Hvorfor er Ritalin favoritt dopet osv har du det på resept?hvorfor ikke booste ritalinene med noe amfetamin og kanskje rivortril også ��������

Ikke at jeg bruker rivortriler eller amf men vet hva Ritalin er
Vis hele sitatet...
Benzo til gaming? Nei takk!
[quote=SpecialPlayer;3410843]
Hadde kjørt på med amfetamin istedenfor ritalin. Ritalin er ett jævla søppeldop visst du har god tilgang og ikke klarer å dy deg. Ødelegger hodet og du får helt fucka mindset. Amfen derimot blir du mer klar og i form av + det trengs mindre doser og du slipper alt den andre dritten ritalinen inneholder:skogstroll

Ja bøffa gate amf er vell veldig mye bedre en Ritalin. Mye mindre dritt i det kontra tabletter fremstilt av ett legemiddelselskap.
Jeg vet ikke hvor dere handler gutter, men ikke noe av det du får på gata i oslo er amfetamin. Det er metamfetamin, og det er hvis du er heldig.
Sist endret av Antimatter08; 29. november 2017 kl. 17:28.
Sitat av 5FDP Vis innlegg

Ja bøffa gate amf er vell veldig mye bedre en Ritalin. Mye mindre dritt i det kontra tabletter fremstilt av ett legemiddelselskap.
Vis hele sitatet...
Noe bøff må man regne med, men snakker ikke om gateamf. Still visst noen kan gi meg noen gode argumenter på hvorfor man skal velge ritalin framfor amf, spesielt når det gjelder gaming eller rus så vil jeg gjerne få høre det.

Hva vet du om hva ritalin inneholder og hvordan dens stoffer funker på mennesket? Ikke at jeg bruker noen av delene, men mine meninger er basert på det jeg har hørt og opplevd selv
Sist endret av SpecialPlayer; 29. november 2017 kl. 18:09. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke at jeg driver med noen av delene eller for så vidt bryr meg, men har lest at methylphenidate har en effekt som motvirker like mye stress på hjertet som klassisk gate-amfetamin. Kilder til dette har jeg heller ikke. Om man skal lefle med speed regner jeg med man leser seg godt opp uansett.
vist ikke du forstår at gate/darknett amf er mere skadelig en Ritalin tabeletter så gidder jeg ikke forklare det en gang.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Du er jo skadd visst du blir skuffet over noe sånt. Vi er jo på freak, hva forventer du??
Vis hele sitatet...
Får jeg minne det på reglene?
3) Oppfordring og ufarliggjøring
Innlegg hvor brukere direkte oppfordrer andre til å innta rusmidler eller bryte loven vil bli slettet. I tillegg er innlegg som ukritisk glorifiserer rusbruk, har overvekt av usaklig innhold, gir farlige råd eller inneholder ren skryting, også uønsket.
Vis hele sitatet...
Så nei! Det er ikke ok og skrive slike poster!..