Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2283
Hei alle sammen, igår tok jeg 5 Pinex forte og spydde de fort opp etter 2 timer fordi jeg ikke hadde spist noe mat. Derfor skal jeg prøve å ta 4 imorgen med håp på å ikke bli like dårlig som igår, noen som har tips for hvordan jeg får rusen til og vare ut dagen og hvordan jeg føler den aller mest?
Jeg mener iallfall at du får mest ut av en kaldt-vanns ekstrakt. Google det, er ganske rett frem
Knus de til pulver og bland med cola eller noe syrlig drikke. Vil tro det kan være bra med noe kaffe eller koffein i tillegg.

Obs: Kan medføre forstoppelse
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Knus de til pulver og bland med cola eller noe syrlig drikke. Vil tro det kan være bra med noe kaffe eller koffein i tillegg.

Obs: Kan medføre forstoppelse
Vis hele sitatet...
Ikke gjør det. Følg heller SoppVandrerens råd, så kanskje levra ikke er totalt ubrukelig når du kommer til deg selv.
Liten vits i å styre med ekstrahering av bare 4 tabletter. Hver tablett inneholder 30mg kodein som er virkestoffet du er ute etter for å få en rus. Ved ekstrahering "forsvinner" 1-2 tabletter i prosessen ved at det blir igjen i filteret så du mister endel virkestoff. Man ekstraherer disse pillene for å skille ut paracetamolen som i større mengder er svært skadelig for leveren, 4 stk går helt fint. Jeg gjør dette ofte med paralgin forte men da med 15-20 tabletter.

Bare spis de du, ved lav toleranse er vell 4 stk akkurat nok til å få en behagelig liten buzz, som sagt inneholder hver tablett 30mg kodein og jeg tror 120mg er en bra dosering for en med lav toleranse.
Sist endret av fesk_; 16. mars 2018 kl. 21:08.
Glemte å skrive at det er fint å fyre også
Beste er å spise de opp til fem piller, mer en det så gjør den kaldtvanns ekstrakt metoden(CWE), og røyke hasj for å spare seg for kvalme og forsterke rusen. Du kan og ta en tablett antihistamin som atarax, vallergan, phenergan ell. for å hjelpe på kvalme og kløe, og forsterke rusen litt om du skulle ha tilgang til dette. Aerius tror jeg hjelper på kvalmen også.....

Cola eller kaffe etter smak er også en nødvendig ingrediens for meg ved alle beroligende pille-inntak.

s
Sist endret av saviour; 18. mars 2018 kl. 06:59.