Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3015
Hei dere!

Nå har jeg gomlet noe sobril og imovane og har kokt meg en kopp te med god muskat(hjelper å ha litt kanel i). Ble 7g malt muskat på ca 500ml vann. Hva kan jeg forvente av effekt? Vil bare kose meg litt.
Vær snill med meg, det er mine første post.

Og - er den noen freakforsamlinger i Bergen snart? Jeg ønsker så veldig gjerne noen venner. Jeg er jente 25. 😊

Takk :-)
Sist endret av Peraudiacia; 30. juni 2016 kl. 13:58.
Tok å laget meg muskat te i går, brukt rundt 4-5dl vann og 10g muskat som jeg malte selv.
Tokk noen timer før jeg kom i formern, ble litt flirfull og følte meg ganske fjern.
I dag på jobb så har jeg vært ganske rolig, føler meg svakt fjern
Trådstarter
4 1
Hei! Det ble visst 11gr dette... Var malt fra pose da. Får håpe jeg ikke stryker med.
Du vil potensielt tro du er døden nær et øyeblikk i nærmeste fremtid, men du vil nok overleve den dosen. Malte nøtter vil gjerne fungere langt dårligere enn hele nøtter. Men noe effekt vil du få.
Har du noe erfaring med muskat fra før? etter det jeg har lest så virker det som en rimelig dårlig ide. Men hold oss oppdatert da
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du vil potensielt tro du er døden nær et øyeblikk i nærmeste fremtid, men du vil nok overleve den dosen. Malte nøtter vil gjerne fungere langt dårligere enn hele nøtter. Men noe effekt vil du få.
Vis hele sitatet...
Men når man skal innta hele nøtter, så må man jo også male opp disse først? Så hva er forskjellen?

Er de ferdig malte fra butikken mindre potente?
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Men når man skal innta hele nøtter, så må man jo også male opp disse først? Så hva er forskjellen?

Er de ferdig malte fra butikken mindre potente?
Vis hele sitatet...
Personlig erfaring. Har eksperimentert med det. Nå gjelder dette kun muskaten som er blitt malt på fabrikken. Tørka og malt muskatt fungerer generelt sett dårligere pr.G enn ferske nøtter. Det får vel stå som en anekdote, men en jeg er komfortabel med å dele ut. Mener å huske at jeg hadde solide kilder på det jeg tror også før, men men. Prøv selv, kanskje jeg tar feil. Blir litt samme greia som kaffebønner. Kverner du de selv hjemme vil oljene og alt generelt sett klare seg bedre enn hvis de er blitt kvernet i fabrikk. Det er dog en vag ressonering. Prøv selv. Kanskje jeg er biased av kaffen min.
Trådstarter
4 1
Hei alle sammen! Og takk for svar.
Kjenner fortsatt ingeting, er bare treg i hode. Nothing special. Bør vel begynne å vise seg snart.
Åssen gikk det?