Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3544
Lurte bare kjapt på om det er en farlig kombo?

Tenkte ut ikveld og blir sikkert god kog!

Blir også en visst det spiller noe rolle
Du har relativt høy sjanse for at noe skal gå feil med det kardiovaskulære systemet ditt. Spesielt om du blander inn alkohol også. Og Joint spiller en rolle, da det direkte påvirker blodtrykk og nodene i hjertet ditt.
Hva er det som vil skje dersom du blander ritalin med cola, joint og alkohol?
Hva med det er det som er farlig
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Mye som kan skje. Du kan fks få problemer med hjertet. Der hjertet helt eller delvis streiker. Du kan få hjerneblødning osv.
Kom over en side jeg tror er bra, stryker ritalinen for ikveld!

http://www.rustelefonen.no/fakta-om-...-medikamenter/
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det er jo en relativt vanlig kombo dette. Bare å holde seg litt i skinnet så vil en ordinær sunn person tåle dette uten problemer.
Prøv å gi deg etter en dag, ikke drikk massive mengder alkohol for så å prøve å stable deg på beina igjen med stimulanter og så bygge videre sånn.
Spis og sov i tide. Ikke overdriv med noen av delene så er det ikke nødvendigvis noen fare.
Ritalin og cola fyller jo litt den sammen rollen, så det burde ikke være nødvendig å pakke i seg så mye av begge.

PS NFF ække helsepersonell osv
Sist endret av Bothrops; 25. juni 2016 kl. 18:27.
I teorien kan hjertet svikte av bare en linje med kokain.
Det er jo mye som kan gå galt, men som oftest gjør det jo ikke det. Jeg ville ikke bekymret meg noe større for denne blandingen.

For noen festbremser i denne tråden!
Sitat av dronepungen Vis innlegg
I teorien kan hjertet svikte av bare en linje med kokain.
Vis hele sitatet...
Ja men så handler det om å se det nyansert. Trolig vil man hvis man er helt frisk og ikke har noen skjulte problemer overleve dette hundrevis av ganger, men blandingen av disse stoffene vil øke sannsynligheten for problematikk til de grader. Føler det er på sin plass å påpeke at sannsynligheten for alvorlige problemer øker betraktelig ved kombinasjonen noe som egentlig var det TS lurte på.
Well said susa. Det er jo blandingen som blir magisk. Alkohol alene, nah. Få inn litt cola så blir det fest.
Ritalin, vel hvor bra virker det på deg ts? Om du vet du blir fin i formen og ikke får all dritten som enkelte får med ritalin så ville jeg bare kjørt på.
Ville tatt ritalin først, så drukket alkohol og venta med linere til bytur feks. Også justert formen etter behov.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Hvis nesepilsen er dårlig kvalitet så er vel ritalinen grei og ha. Er brusen bra så trenger du vel ikke Ritalin, hvis du ikke vil være våken lenge da
Havna på legevakta, glad jeg droppa ritalinen for hadde den faen i hånda på ett punkt!

Gikk greit da, et par sting i hodet og ingen minne fra igår er chill!