Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1502
Hei igjen!

Har lenge tenkt på og kjøpe meg ett anlegg som virkelig kan riste ut sjela mi på fest

Greia er at jeg vill ha det så billig som mulig fordi jeg har lite med penger for tida. Målet med anlegget er ikke at det skal spille så utrolig fint, men høyt og MYE BASS!
Tenkte kanskje noen brukte Cerwin Vega høytalere eller noe i den duren?
Eller har jeg mer og tjene på og kjøpe meg ett par litt gamle høyttalere og en sub ved siden av?


Om noen har noen rimelige forslag eller tips og komme med hadde jeg satt kjempe pris på det

Kommer til og bli spilt en del psytrance og denslags vist det skulle ha noe og si.
Kjøp brukte Cerwin Vega.

Prisen i butikk har gått opp pga dollarkursen, så de som har kjøpt før 2015 er heldige.
This is bat country!
gregory's Avatar
Har selv Cerwin Vega 15. Spiller MER ENN NOK for min del. Husk en god og kraftig effektforsterker også. Jeg har en på 6000W, litt overkill, men leverer.
Hvilke budsjett har du å bruke på anlegg da, det er jo stor forskjell på 2000 kr og 7000 kr feks?
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av gregory Vis innlegg
Har selv Cerwin Vega 15. Spiller MER ENN NOK for min del. Husk en god og kraftig effektforsterker også. Jeg har en på 6000W, litt overkill, men leverer.
Vis hele sitatet...
XLS-15? Tenkte litt på de, vet at de holder mål ihvertfall men må vel ut med 5000 for høyttalerne og noen tusen for forsterker? er kanskje litt i overkant av mitt budsjett

Hva med Cerwin vega DC 12? ser jeg kan få de en del billigere, men er det godt nok trøkk i de tro?


Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Hvilke budsjett har du å bruke på anlegg da, det er jo stor forskjell på 2000 kr og 7000 kr feks?
Vis hele sitatet...
Så lite som mulig egentlig, tenkte under 4 eller 5 tusen om det er mulig. Men det må være god nok trøkk i dem også.
https://www.hifiklubben.no/hoyttaler...nde-hoyttaler/

De var jo ikke kjempedyre, men koster fort vekk mer enn du vil bruke på å få det komplett. Ikke er det sikkert dette vil holde for deg heller.

Brukt er nok tingen for deg da. Lykke til.
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Ja tenker brukt
Var på jakt etter ett party anlegg selv, endte opp med å kjøpe dette. http://www.fnky-audio.no/products/fe...15mk2-2x15-par

Kjøpte dette brukt av naboen på ei salgsside på Facebook. Fikk det for 2500kr med forsterker (ukjent men sikkert grei nok) og ett. Mixebord. Spleiset med 3 kamerater så ble så billig att jeg driter i om det ikke holder så lenge. Så lenge det varer ut sommeren er jeg fornøyd. Kunne bare gå 200 meter for å hente anlegget og så. Spiller ikke så veldig fint, men spiller jævlig høyt.