Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1186
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Hadde denne helgen min første tur med MDMA! Har før dette prøvd syntetisk cannabis, div piller, kratom, cannabis, amfetamin, sopp og lsd.

Dette var 84% ren, brun MDMA fra Nederland som var testet med marquis test.

Droppet den første droppen og visste ikke hva jeg skulle forvente..

30:00 Begynner å kjenne noe vagt.. Strømminger som starter i tærne. opplevde hjertebank og rastløshet i starten, ikke ubehagelig men heller ganske overkommerlig da det var ganske digg..

45:00 strømmingen brer seg pluselig oppover hele kroppen min fra tær til hodebunn. MMM dette var deeeeliiiiigggg!

Denne sangen gikk på repeat: https://www.youtube.com/watch?v=sSCCuu1CsEg

60:00 Trodde det var slik heroin skulle føles. Helt siinnsykt deilig. Prøvde å fokusere på noe negativt under peaken men.. UMULIG! Peaken under LSD kan på en rar måte sammenlignes men ikke men den "dette var rart" feelingen, heller en sentrert oppløst følelse av alt som er bra.

1:30 Fikk en massasje under peaken som bare føltes heeelt rett.. Gav og en massasje. Jeg følte meg proff! Alt jeg gjorte føltes rett. Musikk (spesielt Deep house med massevis av herlige drops) føltes bare som en herlig opplevelse.

-Iom jeg tok dette med kompiser følte jeg ikke den spesielt empatogene følelsen jeg tror jeg hadde følt med kjæresten.

3:00 Etter 2 ekstra drops følte jeg meg bare sliten. Mine øyne begynte å vibrere å jeg følte meg bare stuka..Tenkte at seretoninlageret mitt ikke hadde mer å tilføye så tok kvelden.

Dagen derpå: Nada nedtur. Følte meg bare sliten. Tenker fortsatt på den elendig gode følelsen.. Synd man bare kan ta det maks 4 ganger i året for optimal tur..