Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1829
Jeg skriver om min nyligste dietylamid tur, en langt mer rolig og mindre hektisk tur for min del. Bestående av kosmisk innsikt
og indre oppdagelser. Doseringen var på 250-260 mcg, dette vet jeg med sikkerhet, og tror dette er en perfekt dose for meg.

Det startet for ca 2 mnder siden da jeg kom i snakk med en gammel venn. Denne personen er den mest psykedeliske jeg noen gang har kjent,
altså typen som har trippet en 3-400 ganger før. Han hadde tilfeldigvis mye Lsd, og jeg fikk en liten mini-flaske med dette.
Jeg er typen som liker å gjøre noe forskjellig hver trip, og jeg tripper nesten alltid alene. Men i og med at det var såpass lenge siden
tenkte jeg å ikke gjøre noe veldig ekstraordinært, men kun å være hjemme med bikkja.


Tok denne trippen på en torsdag da jeg hadde fri fra jobb fredagen dagen etter, og jeg kunne være helt for meg selv. Dro på butikken og
gjorde noen små forberedelser etter jeg kom hjem fra jobb på torsdag, nå var det ikke lenge før jeg kastet meg ut i det.


18:00 Tømmer mini-flasken, jeg har ikke spist siden kl 12 tidligere på dagen, så magen er ikke helt full. Jeg legger merke til at syra
er blandet med noe høy prosent alkohol, selvom det ikke var mange dråpene kan jeg føle at dette "brer" seg i munnen min. Skyller dette ned
med appelsinjuice, mens jeg setter på noe ambient/psybient på anlegget og legger meg til rette på sofaen.


18:30 Kan virke som noe er på gang, selvom jeg ikke helt kan sette fingeren på det. Ett eller annet virker å være i annmars.


18:45 Ja nå skjer det helt klart noe, er på oppturen nå. Det er det ingen tvil om. Går ut på badet for å se meg i speilet, dette er
en metode og en indikator jeg alltid har brukt. Jeg følger nøye med på pupillene, de starter å pulsere. Dette skjer alltid, og de
expander. Blir stående her en liten stund før jeg header tilbake til sofaen.


19:30 Er definitivt over den verste kneika nå, selvom oppturen denne gangen var veldig lett. Jeg er vandt med 500mcg+ doseringer.
Det er først nå jeg begynner å "trippe" musikken høres forandret, og mer livlig ut. Selvom jeg kjenner sangene som spilles, er de mer
eller mindre ugjenkjennelige. Synet mitt har også forandret seg, men i en veldig mild grad av hva jeg er vandt til. Får det klassiske
"ørneblikket" der mitt vanlige syn er som en gammel VHS, ser nå i full HD. Håndflatene mine våkner til liv, og det er små bevegelser
flere steder, bare jeg følger nøye med. Trebordet foran meg, og mønstrene i det blir geometriske, hologram aktig.


20:00 Tankene mine farer, og jeg glir inn i en slags meditasjon-state. Jeg begynner å tenke over livet mitt, og alle som er og har vært
rundt meg. Hvor dårlig jeg tidligere har behandlet andre mennesker, hvor mye andre har ofret for at jeg skal ha det bra, og hvor lite
jeg har verdsatt andres investering i meg og tatt alt for mye for gitt. Her svømmer jeg i minner, tidligere deler av livet mitt da
jeg var en helt annen person, og hvordan min personlighet slåss med seg selv til enhver tid. Hvordan det virkelig negative forråtner mitt
ellers postive syn og og holdning jeg har til alt og alle rundt meg. Jeg begynner også å tenke på hvor mye jeg har mistet av meg selv og
hvordan jeg en gang kanskje var.


20:30 Plutselig kommer bikkja hoppende opp i sofaen og legger seg foran meg. Jeg blir liggende ganske lenge og se bikkja rett i øynene,
den ligger helt urørlig, og jeg starter å miste perspektiv på tid, og på hvor lenge jeg har stirret den inn i øynene. Jeg opplevde det
som om jeg fikk en dypere type kontakt, selvom det bare er et dyr. Mimikken og alt som gjør den levende ble forsterket, pelsen så ut til
å vokse kontinuelig. Ansiktet til hunden er veldig levende. Og jeg kan se "verdemsrommet" i de mørke øynene. Jeg føler dette som et nytt
type bånd til hunden min, en dypere type kontakt og forståelse ble opprettet.


21:15 Jeg glemte å legge til at dette var en spesielt fin dag, det er fortsatt sommer men man kan føle i luften at høsten er på vei. Det skjer
noe med lukten, eller sanseapparetet der man kan sense årstider, og hvilken av dem som er på vei, høsten. Har en relativt stor hage selvom jeg
bor i Oslo. 2,2 mål ca. Bestemmer meg for å gå ut en tur og nyte været. Tar frem den elektriske kantklipperen og gyver løs på en av de større
buskene vi har på eiendommen. Her går jeg virkelig all-in for a lage et mesterverk, og klipper i vei. Fikk gjort en del hagearbeid fordi det
føltes som veldig viktig å få gjort akkurat der og da.


22:45 Fikk med meg en fantastisk solnedgang, på dette tidspunketet føler jeg meg veldig samlet og rolig. Jeg er heldig denne kvelden da himmelen
er helt klar, og stjernene titter etterhver frem. Jeg slår av alt lys ellers i huset, så ikke jeg skal bli forstyrret av lyset inneifra. Og blir
sittende å stirre opp på stjernene. Jeg sitter ute i nesten 3 timer, tankene mine flyr avgårde. Den samme kosmiske tankegangen jeg er vandt med er
helt klart tilstede, bare ikke så "spaca" som jeg er vandt med. Dette føles mindre kaotisk, men også mindre konsentrert. Stjernetegnene kommer til
syne, og jeg unders hvem som en gang tegnet dem alle, hvor mange som før jeg har sittet timesvis å stirret rett inn i pegasus, orion og cassiopeia.


02:00 Kom meg omsider inn og fikk laget meg en ganske solid og sunn middag, som virket veldig nærende og helbredende. Bikkja fikk naturligvis en liten
porsjon også. Jeg fikk sove (overraskende nok) rundt kl 03. Og våknet opp dagen etter fin og uthvilt. Afterglow var svakere enn tidligere erfart.



Konklusjon: Dette var sikkert en litt treg og kjedelig rapport for de fleste, men alt i alt en veldig bra opplevelse for meg. Jeg føler at dette er et
verktøy som for meg kan brukes som en assistanse på å rense sjelen(vet ikke hvilke andre or som passer) Og tømmer meg for stress/negativitet i en ellers
veldig hektisk, dyster, kaotisk og stressende hverdag. Det var annerledes, og behagelig å trippe på en mye lavere dose en jeg tidligere har anvendt. Jeg
kommer nok til å gjøre dette noen ganger per år en stund fremover, tror jeg. Dette hjelper meg å komme tilbake til mine mer menneskelige følelser, noe som
har vært avvikende for meg i en veldig lang tid. Jeg håper på en tilsvarende opplevelse neste gang, men man vet aldri hva slags trip som venter en, det er
umulig å forutsi på psykedelika.
Sist endret av Ellipsis; 5. september 2017 kl. 10:19.
Artig rapport fint oppsummert. Regner med bilde av busken ikke blir å komme?
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Artig rapport fint oppsummert. Regner med bilde av busken ikke blir å komme?
Vis hele sitatet...
Haha, ja skulle gjerne ha lagt til noen bilder, var ikke bare èn men flere busker som fikk seg en omgang.