Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 954
Knallfornøyd med maskinen på alle måter unntatt en. Jeg får ikke brukt den opp mot kablet internett, noe som ikke er så uvanlig på hotellrom i utlandet, og ofte mer stabilt enn wifi på disse.

Skjermen er sylskarp, ssd er ikke oppskrytt osv.. Men den lille saken som er nevnt over, kan bli en dealbreaker for meg slik at jeg må benytte meg av åpent kjøp og evt bare levere tilbake..

Nå er det slik at jeg mener jeg leste en plass at det fantes noe form for adaptere, som også er rimelige som da muliggjør kablet nett. Men klarer ikke å finne dette igjen.. Lurer på om det da gikk via usb til adapteret, som på andre siden hadde inngang for kabel... (Mobilt eget bredbånd er uaktuelt pga jeg ønsker ikke å betale for dette når det er nett disponibelt der jeg bor på hotell i div land.)

Alle råd, hint og tips mottas med stor takk Dette inkluderer også tips om tilsvarende maskin som da kan bruke kablet nett direkte... nå gav jeg ca 7500.- for denne, så ønsker ikke ett alt for stort prishopp oppover
Du kan adaptere fra USB. Velg å vrak men kjøp en som støtter gigabit internett.
Det finnes masse usb-nettverkskort. Dette var den første jeg fant ved å google "usb nic": http://www.amazon.com/Linksys-USB300.../dp/B001NLV4TQ
Hei og takk for svar

Hadde en dialog med lefdals kundeservice på fb, men han kunne ikke finne noe slikt sortiment til maskiner via usb

Dette var før jeg la inn en tråd her.. Bestilte meg to forskjellige på ebay for omtrent ingenting. Så får vi nå se om de virker, men overraskende nok så virker det meste jeg har bestilt der, og til fantasipriser... Slenger med ett par printsreens av "storkjøpene"