Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1405
Prøvde meg litt på fl studio igjen. Ikke noe seriøst, men lurer på om jeg har noe å gå på her? (langt ifra ferdig, kun en liten start.) Btw, melodien er ikke min. https://soundcloud.com/a-tillah/robotww

Sitter på laptop så bass/diskant er sikkert helt på jordet! Melodien er løst basert på et klassikt NES spill.

Eller et mindre kjent spill blir vel mere riktig å si.
Sist endret av A-tillah; 9. mars 2016 kl. 21:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uferdige ideer og skisser til låter som ikke en gang er mikset egner seg dårlig for meninger og input. Jeg ser at det andre du har lagt ut på Soundcloud også er merket som uferdig.

Ut ifra egen erfaring så føler man for å få input når man sitter fast med eller blir lei av låten man jobber med. La oss si det slik at da har låta stort sett ikke livets rett. Folk som ikke har sittet og hørt på disse loopene i timesvis har ikke noe forhold til det. Når man lager musikk så kan man fort høre seg blind på ting, og så tror man at det er bedre enn det er. Når låta er bra så kommer mann inn i et sig hvor ting faller på plass, og så kan man heller justere og legge på ting senere. Prøv å ha en skisse av hele låta ferdig, og ikke bare noen takter med random greier.

Mener dette som konstruktiv kritikk, ettersom jeg vet at for hver gode låt man lager, så er det et ekstremt antall mislykkede låter man må igjennom.
Sist endret av bronsky; 14. mars 2016 kl. 09:50.