Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3679
Sikler litt etter en Fire Stick som kan kjøre Kodi.
Men hverken amazon.com/.co.uk/.de shipper den til Norge. Er jetcarrier den beste (eneste?) muligheten?
Til den prisen kan du like godt kjøpe deg en Raspberry Pi 2 hvis eneste formålet er å kjøre Kodi.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Til den prisen kan du like godt kjøpe deg en Raspberry Pi 2 hvis eneste formålet er å kjøre Kodi.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg hatt lyst på en RPi2, så hadde jeg kjøpt det. Har RPi1, men er så stress med alt av wifi og bluetooth dongles, HDMI-kabler og masse ekstrautstyr. Jeg trenger en TV-stick og en fjernkontroll. Ikke mer.
Sett på Google sin Nexus Player som alternativ? Den kjører Kodi.
Sitat av Epitaph Vis innlegg
Sett på Google sin Nexus Player som alternativ? Den kjører Kodi.
Vis hele sitatet...
Jo, har gjort det tidligere. Men foretrekker "stick"-konseptet. Føler det er lettere å frakte med seg osv. I tillegg koster Nexus Player 900,-
Ville sagt at det er best, ja
Jeg har ihvertfall kun lagt merke til jetcarrier, men hadde vært bra om det fantes noe annet også
Ligger en hel del på ebay også. Men som du sikkert vet må du også påberegne mva.

Edit: forøvrig litt rart at Amazon skriver "This item ships to Oslo, Norway", men gir en motstridende melding når man faktisk prøver å kjøpe den.
Sist endret av raze; 7. september 2015 kl. 11:43.