Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 429
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er 2 dagen uten imovane sluttet brått noen som har gjort det samme merket dere noe ubehag? For det gj ør jeg
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 dager på moderate doser bør ikke føre til noe ubehag ved imovane. Men har du klemd i deg 20-30 mg i 2 dager i strekk kan det være rusen som gjør at du er på vei ned som får deg til og føle ubehag.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Neida du må ha stor dose over tid for å oppleve obstinenser. Holder du deg til slik legen har forskrevet til deg er du safe. Noen kan få netter med dårlig søvn, skjer aldri med meg men det er nok individuelt og avhenger av hvor sterke søvnproblemene er