Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1120
Halla!

Jeg og en kompis startet nettopp med Warcraft 3 The Frozen Throne for å mimre litt om gamle dager, og fant fort ut at det var veldig givende å spille det igjen! Vi spiller for tiden med tre karer fra Polen, og spiller for det meste RPG-mod -maps, men takker aldri nei til en god TD eller andre artige mods =) Vi spiller for tiden på versjon 1.24.4.6387, men tenker litt på å skaffe siste update, og om du/dere har en annen versjon på dataen deres er det bare til å bruke Warcraft Version Switcher. Linken går direkte til versjonen vi bruker, er lett å installere og fungerer fjell da jeg selv bruker det.

Vi bruker Skype til å kommunisere, men det er ikke et must at du selv snakker, eller bruker Skype i det hele tatt, dog vi ikke kommer til å skrive noe særlig i chatten. Om det er noen som lurer så er vi på 21-32år og møtte polakkene for to dager siden. Har spilt i to ukers tid og spiller kun for morro, så det er ikke noe press på å være god eller forstå alt som skjer.

Skype-brukere mottas gjerne på PM om noen skulle være redd for å oppgi denne offentlig.

Edit; Glemte å føye til at alle fem har cracked versjon av spillet og spiller på LAN via Tunngle, så det er et must å installere.
Sist endret av SoppVandreren; 19. mai 2016 kl. 22:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det noen grunn til at dere bruker crack egentlig? Nysgjerrig da jeg mener å huske at en av de siste oppdateringene fjernet behovet for cd under spill.

Hadde nok kastet meg med om ikke jeg flytter fra land og pc om kort tid, moro å høre at wc3 enda lever
Hei hei!

Jeg er med og spiller, har for det meste holdt meg til TD nå de siste årene men vil alltids kunne prøve andre custom maps Spiller noen timer i uka for avkobling.
Skal undersøke dette med Tunngle og WC switcher selvom det høres noe tungvint for et såpass rimelig spill. Nå er det bare en fil som lastes ned via battle.net som kjører uten CD slik Goyhest nevnte.
Sitat av Goyhest Vis innlegg
Er det noen grunn til at dere bruker crack egentlig? Nysgjerrig da jeg mener å huske at en av de siste oppdateringene fjernet behovet for cd under spill.
Vis hele sitatet...
Vi bruker crack fordi vi ikke har kjøpt spillet

Sitat av kjellberto Vis innlegg
NSkal undersøke dette med Tunngle og WC switcher selvom det høres noe tungvint for et såpass rimelig spill.
Vis hele sitatet...
Er ikke noe stress, programmene gjør hele jobben selv, du trenger bare å starte dem samt skrive inn/trykke på noe småtteri så er du klar innen 20sec. Ja det er tungvindt mtp. pris, men vi spiller nå med noen Polakker som ikke har verdens beste økonomi.