Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2358
Hei. Lurer ganske enkelt på om man kan ruse seg på Remeron 30mg? Hva kan man forvente, og hvor mye må til?

Har søkt, men fant ei.
usertitle import
bleh's Avatar
I all hovedsak er svaret nei.

Du blir sinnsykt trøtt de første gangene du tar det, men utover dette er ikke det noe "rus"effekter. Du blir også ganske sløv morgenen etter, en slags "hangover" som varer i det evige. Anbefaler ikke noen å prøve å ruse seg på dette.
Som bleh sier,dette er apedop. Verre enn noe annet hangover-preget legemiddel som er der ute. Jeg fikk i tilegg kramper av det,likblek å kasta opp grønn guffe. Rusa meg ikke på det, men tok ifølge anvisningen.
Sov 18 timer på remeron 30mg, våkna å var helt jævlig, vondt i hodet og kvalm :/
Virker som de lager slike preperater med hensikt for at folk skal bli skremt bort av slike "medisiner", for god virking, det fins faen ikke.
Har gått på remeron i 2 år nå,60mg om dagen.Begynte på 30mg. Sover sinnsykt mye i starten,men etterhvert kommer toleransen inn i bildet og da blir det mindre søvn.Litt hangover fikk jeg,men en enorm appetitt! Det var det aller verste.

Virker de!? Neppe.. Bare no dritt som 99% av alle de andre.
Remeron er noe ubrukelig dritt som gjør at du blir helt zombie og trøtt hele tida... absolutt ikke noe å ruse seg på! Bare å legge bort med en gang...
usertitle import
bleh's Avatar
Og som crazyFox påpeker, så får man kraftig munchies på disse. Det kan ikke sammenlignes med munchies man får av maryj f.eks, det er mye verre. Man spiser alt, tømmer kjøleskapet og fortsatt skriker det i magen.
jeg tar noen ganger remeron for å sove etter en lsd-trip. funker greit, men er litt annerledes søvn, man blir ikke like uthvilt. Jeg kan ikke se for meg hvordan man kan ruse seg på bare remeron? man sovner jo bare..
bleh:
enig med deg, er ikke noe og ruse seg på men er heller ikke apedop son noen andre sa.. får det selv for å ha noe å sove på mellom apodormene.. de tar jeg ikke hver dag for ikke faen om jeg skal avruses på benzo igjen!

crazy -fox:

ser det du sier men det gjelder så å si alle c-preperater.. det virker som om de er lagd kun for å holde oss i sjakk! legemiddelindustrien er en kynisk kynisk bransje!
Sitat av dupsko Vis innlegg
bleh:
enig med deg, er ikke noe og ruse seg på men er heller ikke apedop son noen andre sa.. får det selv for å ha noe å sove på mellom apodormene.. de tar jeg ikke hver dag for ikke faen om jeg skal avruses på benzo igjen!

crazy -fox:

ser det du sier men det gjelder så å si alle c-preperater.. det virker som om de er lagd kun for å holde oss i sjakk! legemiddelindustrien er en kynisk kynisk bransje!
Vis hele sitatet...
Ja det er nok hensikten,å passivisere folk mest mulig. Legemiddelbransjen gjør jo også matbransjen en stor tjeneste med alle disse matkick-pillene!
Remeron kan dra til pokkern! Den gjør deg zombie, sløv, trøtt og feit.