Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 10147
Har tatt valium endel men lurer veldig på hvordan xanor føles, er preparatet veldig mye sterkere? er det samma følelsen?
Her kan du lese en hel del om de aktuelle stoffene: http://freak.no/forum/showthread.php?t=159123
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valium er som hva en halvliter.
Xanor er som en liter med sprit.

Kan ta 10-20 valium
Å bli like ødelagt som en 1 xanor
Jepp, siden vi alle er veldig like. Jeg tar aldri piller av noe slag, men hadde skikkelig tannverk engang så jeg ga etter. Tok en xanor og merket det kanskje som en pils hvis vi skal sammenligne sånn.
Hvorfor i alle dager tok du xanor mot tannverk?
Sitat av klarety Vis innlegg
Har tatt valium endel men lurer veldig på hvordan xanor føles, er preparatet veldig mye sterkere? er det samma følelsen?
Vis hele sitatet...
Man får det ikke av legen og det sier vell sitt om stoffet,det virker så til de grader sier de,jeg får flunnipam(rohypnol) men xanor kan jeg glemme!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Hvorfor i alle dager tok du xanor mot tannverk?
Vis hele sitatet...
Man tager hvad man haver, jeg hadde så vondt at jeg trodde jeg skulle dø. Og en miks av xanor og alkohol virket veldig lurt der og da.
Hvorfor får man Xanor. Er det på samme grunnlag som å få Valium?
Sitat av Chang Vis innlegg
Hvorfor får man Xanor. Er det på samme grunnlag som å få Valium?
Vis hele sitatet...
Nei, Xanor blir gitt mot panikkangst, mens Valium gis mot mer vanlig angst.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Xanor/Xanax foreskrives kun av autorisert personell i psykiatri og er en erstatning for tidligere Librium som er gått ut. Skal vanlivis også kontrolleres eller overvåkes av fylkeslege.
Sist endret av Cumulus; 28. januar 2011 kl. 17:23.
Sitat av Omaha Vis innlegg
Jepp, siden vi alle er veldig like. Jeg tar aldri piller av noe slag, men hadde skikkelig tannverk engang så jeg ga etter. Tok en xanor og merket det kanskje som en pils hvis vi skal sammenligne sånn.
Vis hele sitatet...
sunnere å ta piller enn alkohol for kroppen din hverfall!

Selv om tabu-Norge ikke vil ha det slik,benzo og opiater er ikke farlig for innvoller!

Sitat av Cumulus Vis innlegg
Xanor/Xanax foreskrives kun av autorisert personell i psykiatri og er en erstatning for tidligere Librium som er gått ut. Skal vanlivis også kontrolleres eller overvåkes av fylkeslege.
Vis hele sitatet...
javell?flere her jeg leser om som får xanor av fastlegen,jeg holdt på å få det selv,han var hvertfall på gli!

Men problemet var at det funker sååå bra mot angst at du vil få angst når du ikke tar det sa han

i statene er jo dette stoffet det vanligste å få,hører jo i nesten alle dokumentarserier,filmer ect og xanax...dele ut xanax til alle brudepikene før de skal inn i kirka osv

Det er jo en grunn til at medisinen finnes og bør brukes til folk som trenger det,det er åpenbart feilen her i landet!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av murmade Vis innlegg
Man får det ikke av legen og det sier vell sitt om stoffet,det virker så til de grader sier de,jeg får flunnipam(rohypnol) men xanor kan jeg glemme!
Vis hele sitatet...
flunitrazepam er vel rohypnol vel å merke =p
Sitat av gl0balBall Vis innlegg
flunitrazepam er vel rohypnol vel å merke =p
Vis hele sitatet...
ja det er jo akkuratt det jeg sier,takk for at du kopierte det jeg sa,da:
hva tror du flunnipam er da..your allmoust there
Sist endret av murmade; 11. februar 2011 kl. 09:32.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av steinarr Vis innlegg
Valium er som hva en halvliter.
Xanor er som en liter med sprit.

Kan ta 10-20 valium
Å bli like ødelagt som en 1 xanor
Vis hele sitatet...
Mener du at 1 Xanor er som 1 liter sprit????
Hvilken verden kommer du fra?
hehe

Xanor er sterkere enn Valium, ja det du sier der er riktig ,men ødelagt?
Ødelagt blir du bare hvis du blander det med sprit..

Blir ihverfall ikke ødelagt av 10 5mg Valium. Spiste selv 50 10mg blå valium en kveld, noen svarte hul men ikke helt ødelagt for det.

Men bruk Benzo i små doser inni mellom så er det en fin medisin mot panikk angst, fylle angst og nerver. Etc...

Toleranse forskyvninhgen skjer utrolig rask på benzo. Og som med alt ha respekt og måte hold, den gyldne middel vei ;9

Sitat av murmade Vis innlegg
sunnere å ta piller enn alkohol for kroppen din hverfall!

Selv om tabu-Norge ikke vil ha det slik,benzo og opiater er ikke farlig for innvoller!



javell?flere her jeg leser om som får xanor av fastlegen,jeg holdt på å få det selv,han var hvertfall på gli!

Men problemet var at det funker sååå bra mot angst at du vil få angst når du ikke tar det sa han

i statene er jo dette stoffet det vanligste å få,hører jo i nesten alle dokumentarserier,filmer ect og xanax...dele ut xanax til alle brudepikene før de skal inn i kirka osv

Det er jo en grunn til at medisinen finnes og bør brukes til folk som trenger det,det er åpenbart feilen her i landet!
Vis hele sitatet...
Det er mye lettere å få xanor enn Flunipam pga xanor er på b-resept, mens flunipam (flunitrazepam) ble under a-resept tidlig på 2000 tallet, pga Rohypnol florerte på den tiden. Jeg bytter selv mellom Rivotril,Xanor og stesolid. Spiser ikke om for 10 år siden,men brukier det for hva det er laget for og har ikke merket enn eneste bivirkning uten kanskje litt sureoppsøtt men da er det perioder med mye bruk.

Og det er sant at Benzo er lite skadelig for lever og nyrer, er nesten umulig og ta selvmord på KUN benzo,men med en gang du blander det med alkohol eller opiater så er det helt vilt. Var mange som blandet Rohypnol med heroin da de insjisrte dette og da var det mange overdoser pga dette..

MÅ bare si at etter all narko(extesay,LSD,div sopp, amf, metaamf, gab(GHB) og Kokain bruken på slutten av 90 tallet begynnelsen av 2000 tallet. så har benzo hjulpet meg utrolig til og ha høyere utadannelse god jobb og familie.

Bruker lite Benzo nå men har det i bak hånd for og takle flash bak og panikk angst.

All mulig antidepsresiva etc gjortde bare vondt verre.
Men vi er forskjellige så man må finne hva som funker for enn selv.


Fikk på det verste opiater funger også utrolig bra og lite eller ingen fysisk skade ved normalt bruk, men avhengihets poitensialet er for heavy og vanskelig og komme av at jeg ikke kan anbefale det, uten om ved korte perioder med god oppfølgning.

MVh

Ex druger...