Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3236
Hei. Jeg røykte hasj to ganger for en måned siden. Jeg røykte cirka en halv joint den ene gangen og dagen etter var det bare noen drag. Kan dette bli sett på en hårtest idag?
Det vi nok vises. Drugs kan påvises i håret i flere år hvis jeg husker rett.
Ja. For å bestå må du barbere av deg alt håret.
Nei gutter, hår tester vises max i 90 dager.

Bevis:
"Hair Testing
Cannabis use is detectable with hair tests and is generally included in the standard hair test. Hair tests generally take the most recent 1.5 inches of growth and use those for testing. That provides a detection period of approximately 90 days. If an individual's hair is shorter than 1.5 inches, this detection period will be shorter."

Grei side som du kan lære en ting eller to av; http://www.scantest.no/index.php?dis...iew&page_id=44
Det kommer med andre ord an på hvor langt hår du har.
Ta en tur til frisøren kanskje? Hu mistenker neppe noe
Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Nei gutter, hår tester vises max i 90 dager.

Bevis:
"Hair Testing
Cannabis use is detectable with hair tests and is generally included in the standard hair test. Hair tests generally take the most recent 1.5 inches of growth and use those for testing. That provides a detection period of approximately 90 days. If an individual's hair is shorter than 1.5 inches, this detection period will be shorter."

Grei side som du kan lære en ting eller to av; http://www.scantest.no/index.php?dis...iew&page_id=44
Vis hele sitatet...
Ville fremdeles gått skinhead, sånn just in case.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Ville fremdeles gått skinhead, sånn just in case.
Vis hele sitatet...
Joa, men hår tester er jo sjeldne nå til dags eller? Har aldri hatt en eller hørt om noen som har fått en.

Telles også litt om han faktisk har fått hørt at de skal ha litt hår til en test eller bare om han er redd for det, siden tror nok ikke hår er det første de er ute etter når de vil teste.
Hjelper vel ikke å barbere av håret på hodet, de kan vel bruke alt av kroppshår?
Sitat av Nexusone Vis innlegg
Hjelper vel ikke å barbere av håret på hodet, de kan vel bruke alt av kroppshår?
Vis hele sitatet...
Altså det må være et sted der håret vokser jevnlig, øyevipper eller øyebryn kan ikke brukes siden det vokser ikke jevnlig sånn som håret på hodet gjør. De kan bruke kjønns hår men der har de faen meg ikke rettigheter til å bli mistenksomme hvis du er shavet, spør du meg.
Barber deg. Simple as easy.

Bruken du beskriver vil ikke dukke opp på andre tester, og enda hårfjerning ville telt som positiv feks i jobbsammenheng i USA, er det i juridisk sammenheng like skuddsikkert som å drikke MASSE vann før urinprøve og gjøre den ubrukelig.
Sist endret av Tøffetom; 5. mars 2014 kl. 21:33.
Trådstarter
3 1
Det er ikke politiet som får meg til å gjøre det, men moren min... Jeg skal testes imorgen og jeg kan ikke bare plutselig barbere meg da... vil jeg få det på rulle bladet hvis det kommer som positivt?
Sitat av Phiegg Vis innlegg
Det er ikke politiet som får meg til å gjøre det, men moren min... Jeg skal testes imorgen og jeg kan ikke bare plutselig barbere meg da... vil jeg få det på rulle bladet hvis det kommer som positivt?
Vis hele sitatet...
Antakeligvis ja, skal du ta det hos politistasjonen så vil du få en prikk. Men det beste er vell å komme ærlig ut til moren din med at du røykte cannabis? Hun vil vell ikke at du skal få en prikk antar jeg.
Sitat av Phiegg Vis innlegg
Det er ikke politiet som får meg til å gjøre det, men moren min... Jeg skal testes imorgen og jeg kan ikke bare plutselig barbere meg da... vil jeg få det på rulle bladet hvis det kommer som positivt?
Vis hele sitatet...
Hvis politiet er involvert, så ja, du vil få det på rullebladet. Med mindre du lager en sånn avtale at du tar regelmessige prøver og holder deg rusfri.

Har moren din koblet deg inn i politiet pga mistanker om stoffbruk?
Trådstarter
3 1
Nei det er ikke på politistasjonen, jeg skal til legen imorgen for å bli sjekket for dette... Jeg er veldig redd for å si det til moren min med tanke på at det er noe såpass alvorlig som dop
Sitat av Phiegg Vis innlegg
Nei det er ikke på politistasjonen, jeg skal til legen imorgen for å bli sjekket for dette... Jeg er veldig redd for å si det til moren min med tanke på at det er noe såpass alvorlig som dop
Vis hele sitatet...
Om det gjøres privat er det meg bekjent ingen grunn til å frykte juridiske konsekvenser.

Det gjør dog som du sier barbering av alle hår til et dårlig alternativ. ]
Det er jo bare å nekte og spill helt paff å sjokkert hvis prøven er positiv !
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
Det er jo bare å nekte og spill helt paff å sjokkert hvis prøven er positiv !
Vis hele sitatet...
Funker sikkert bra
Sitat av Phiegg Vis innlegg
Nei det er ikke på politistasjonen, jeg skal til legen imorgen for å bli sjekket for dette... Jeg er veldig redd for å si det til moren min med tanke på at det er noe såpass alvorlig som dop
Vis hele sitatet...
Så lenge politiet ikke blir innvolvert, så har du ingenting å bekymre deg over. Legen har taushetsplikt. Hvorfor ikke bare innrømme at du røykte litt "bare for å prøve" og at det ikke skal skje igjen? Jeg kan garantere deg at det blir mer pes i fra mora de hvis du tester positivt, enn at du innrømmer det før det brukes tid og penger på hårprøve.