Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2400
lurer på er det bare mengden altså mg som skiller disse to eller er det mer som skiller disse? og blå valium er vel ulovlig i norge så vidt jeg forstår?..
Det er bare forskjellig mengde virkestoff det er snakk om, ja. Blåvalium inneholder 10 mg diazepam, altså dobbelt så mye som mengden virkestoff i ordinær valium, som inneholder 5 mg. Diazepam, virkestoffet i valium og blåvalium, står på legemiddellisten, så det er i i alle tilfeller reseptpliktig.
Sist endret av Moreagain; 19. oktober 2011 kl. 16:21.
det er også viktig å huske på at blå-thai valium inneholder VELDIG forskjellige doser ettersom antakelig det billigste merket er smuglet inn for å tjene mest mulig..

alt innenfor diazepam er ræva spør du meg
Sist endret av ferrys; 19. oktober 2011 kl. 16:54.
okei har kun tatt det engang selv og kommer aldri til og ta det igjen heller bare var nysgjerrig
Vanlig Valium inneholder 5mg, og er oftest fra apoteket og lagd av farmasi firmaer. Mens blåvalium blir lagd i store men alikavel hjemme laboratorier i afganistan og thailand

De ofteste merkene på Blåvalium er Mano og Roche. Jeg liker best de vanlige valiumene, fordi i forhold til de blå med samme dosering så blir følelsen mye sterkere på de vanlige.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
okei har kun tatt det engang selv og kommer aldri til og ta det igjen heller bare var nysgjerrig
Vis hele sitatet...
ikke jeg heller,tok 5mg første gang...og 50 mg andre gang,kjente ikkeno noen av gangene så ikkenoe vits for meg