Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 470
hei.
har inntatt endel tramadol siden igår formiddag. bruker nå siden knukket ankel.
det jeg lurer på er: har apodorm og har drukket ca. 8 pils.
det sies at det er farlig å drikke grape juice og alkohol? stemmer dette?

Jeg opplever at jeg blir våken på tramadol og kaffi og pils, og vil prøve å toppe rusen med ett par apodorm og evnt. grapefrukt juice.
om jeg ikke dør av det da...

må ligge til at jeg har tatt 12 50 mg.
Sist endret av Doubleoseven; 5. mars 2024 kl. 11:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så flaks at du knakk ankelen din da, for da har du en unnskyldning for å ruse deg.
Neida. Jeg tror ikke alkohol og grapefrukt juice er den værste komboen. Jeg tror alkohol, kombinert med tramadol er mye værre. Eller alkohol + tramadol + nitrazepam. Bivirkningene blir også mer uforutsigbare jo flere rusmidler du blander inn i stacken.
Sist endret av IneartheDx; 5. mars 2024 kl. 11:37.
takk for svar!
da bør jeg vel også vente med vival og.. De tar jeg kun pga. angst. De misbruker jeg aldri.
Jeg har ingen andre tips enn å prøve deg forsiktig fram. Jeg aner ikke hva du har av toleranse eller erfaring med disse kombinasjonene, men kjør forsiktig på. Du kjenner deg selv best.
Det er ikke lunsj engang.

Tramadol, diazepam og alkohol høres ut som en kombo som kan gi pustebesvær.
Å blande alt dette høres ut som en svært dårlig ide. Du kan i værste tilfelle dø.

Om du er fast bestemt på å ruse deg på dette, så ta en ting om gangen.
F. eks. kun tramadol eller kun apodorm.
Blander du flere typer piller med alkohol så kan det fort gå gale. Du kan besvime eller havne i black out.
Ta vare, rus deg med fornuft..
Grapefrukt er notorisk for sikkert 80% av alle legemidler, den er vel kjent for å øke effekten av så mye. Nøyaktig hvor mye det har å si finner jeg ingen data på, det kan være alt fra 10-50%
Når jeg stod på opioider og benzo, og det eneste jeg hadde å gjøre var å se i taket så måtte jeg selvsagt prøve dette. Drakk en liter, for så en halv liter og ned til bare et glass.

Skuffet. Hos mer virket det å gjøre ingen til svært lite forskjell. Skal du prøve så drikk juicen minst 1.5-2 timer før inntak av noe som helst.