Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 540
Jeg har ryddet litt i melodi-samlinga mi og funnet frem en del som jeg har leket meg fram til på en eller annen måte. Alle filene er 128kbps, siden de ikke skal brukes til noe nå, bare for dere til å høre og bedømme av.

Målet med denne tråden er hvis noen viser en liten interesse for en eller annen melodi, så skal jeg vurdere å fortsette med den. For akkurat nå er det en tørkeperiode for meg. (Noe kanskje mange ser veldig positivt på, heh)

Uansett, tilbake til saken: Jeg sorterer først etter "type" som jeg syns låtene faller fint inn i.
Så har jeg satt de opp numeretisk.

Beat:
beat 1

Chill:
chill 1

Classical:
classical 1
classical 2

Consept:
consept 1

Pure melody:
melo 1
melo 2
melo 3
melo 4
melo 5
melo 6
melo 7

Remix:
remix 1: push it
remix 2: be alive
remix 3: el sue o helado (hoppesangen)
remix 4: eurodancer
remix 5: take a look

Song:
song 1
song 2: en sang som betyr mer for meg enn den blir å bety for dere siden den handler om noe personlig


Dette er / ble en enkel liste med de låtene jeg fant fram, utenom disse må jeg bare le av alle tapre forsøk jeg hadde på å få noe med system i før.

I made my music like picasso makes his pictures - just a mess


Kos dere iaf.
// Lightstorm
Sist endret av dosky; 21. desember 2007 kl. 22:39.