Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 6076
lurer på hvor mye som er vanlig pris for 50ml ketamin? altså en hel flaske... den heter ketalar hihi... Street drugs om ketamin
Skal du bruke slike ting, så burde du i hvertfall vite hva det koster.

Er du klar over hva det er, og hva det brukes til?
Detta virka TEMMELIG hardt.
Klart han vet hva det er; han skal operere noe på seg selv?

Les om ketalar her og her.

"Administreringen i.v. bør skje langsomt (minst 60 sekunder) fordi raskere administrering kan resultere i forbigående respiratorisk depresjon." "Preparatet må bare benyttes av eller under ledelse av anestesiologisk utdannede leger."

Kjør i deg hva du vil for min del, men ketamin og ketalar er ikke noe man beveger seg borti uten å vite hva man gjør virker det som. Knowledge is power og alt det der, ikke bøtt innpå med ketalar uten å være 110% sikker på hva du gjør.

God artikkel om ketamin her.

Lykke til!
Sist endret av knuthulu; 16. september 2006 kl. 08:20.
Sitat av M&G
Skal du bruke slike ting, så burde du i hvertfall vite hva det koster.

Er du klar over hva det er, og hva det brukes til?
Vis hele sitatet...
Nå er vel prisen det som er MINST viktig når det gjelder sånt da..
jeg får det gratis jeg =) pappa er dyrlege...prøvd flere ganger, sykt digg =) men nå skal jeg selge det skjønner dere
Sist endret av dildoronk; 18. september 2006 kl. 10:23. Grunn: skrev feil
Du må ha en snill far som lar deg selge medisinen dyra skal ha.

Selg en "brukerdose" eller nok til en tripp for omtrent det samme som folk er villige til å betale for tilsvarende andre psykedeliske stoff, det er mitt tips.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nå vet jeg ikke hva en veskeløsning som det der koster, men et gram krystalisert ketamin koster rundt 1000 til 1500KR. Gjerne billigere også, såklart.
jeg stjeler det men ok :P ok takk takk
Finn ut akkurat hvor mye Ketamin som er i flaska så finner du ut av en brukbar pris. Gå etter hva Tias sa var prisen på 1g REN Ketamin i pulverform..

Man trenger ikke mye for å få en heftig tur, 100mg ( 1/10g ) burde holde i de fleste tilfeller..
Sjekk også http://www.erowid.org for mere info..
det er 50ml RENT ketamin i flytende form...altså som må injesjeres i muskelen første gang jeg prøvde det tok jeg 125 mg , det tok helt av
Ah, så å forstå..

Hvordan var det? Alltid hatt lyst til å prøve egentlig..
Dersom man har dispenser, funker det jo å snorte ket da.
Dispenser? Går det ikke ann å snorte det hvordan man vil?
egentlig er det jo party dop...tar man under 100mg blir man Sykt avslappet =) jævlig deilig...tar man over 150mg blir man helt i hundre
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg har aldri hørt noen referere til ketamin som et partydop, og doser over 100mg regnes for store, noe som kanskje kan gjøre det vanskelig å kommunisere (eller stå) på en fest.

Men så har du jo førstehåndserfaring med ketamin, noe jeg ikke har.

Edit: redigerte litt.
Sist endret av Tias; 18. september 2006 kl. 17:50.
Å injisere seg selv med ketalar for deretter å ligge mer eller mindre komatøs og trippe høres ikke ut som en typisk kveld ute på byen nei.

Er det Parke Davis (sp?) type ketalar du kan få fatt i dildoronk? Jeg vet det er mulig å tørke/fordampe/gjøre noe med den type ketalar for å få det i pulverform, men jeg vet ikke hvordan det gjøres.
neei desverre...er ketalar . rett fra medisinsk bruk
Parke-Davis er firmaet som "fant opp" og tok patent på ketamin (og også PCP, av alle ting), og er en stor produsent av ketamin/ketalar. Norske dyrleger bruker veldig ofte 50 ml ketalar fra Parke-Davis, derfor spørsmålet. Ketalar fra Pfizer (eller andre) er sikkert like bra den.
Sitat av Tias
Jeg har aldri hørt noen referere til ketamin som et partydop
Vis hele sitatet...
Ikke? Det er ikke så uvanlig på raves, har jeg fått intrykk av. Dette er basert utelukkende på ting jeg har lest, jeg har ingen egen erfaring med spescial-K.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, du har sikkert rett her felix_poker. Folk spiser mye LSD og lignende på parties også, og jeg nekter enda for at det er partydop. Har sikkert en sammenheng
Sist endret av Tias; 18. september 2006 kl. 19:02.
ketamin er partydop? noen bruker det som partydop på mindre doser, men siden det er et bedøvelsesmiddel sier det seg selv at du ikke blir "helt i hundre" av større doser. da kommer du i det som kalles k-hole. det er en tilstand hvor du ikke er klar over at du eksisterer i den virkelig verden, du er bare i en verden i ditt eget hode.. dette er en morsom rapport å lese om ketamin: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=9278
jeg har lest den, men jeg har prøvd det selv =) noe dere kanskje ikke har? mellom 100-175 mg tar du helt av å danser etter all musikk du klarer... over 200mg kan du kanskje komme i k-hole, da man etterhvert ser ''lyset i tunnelen'' og gud etterhvert... haha det har ikke jeg merka:P men har ikke tatt så høye doser enda
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvordan inntar du stoffet, dildoronk? Intramuskulært? I såfall lister Erowid følgende dosering:
Threshold .1 mg / lb 10 - 15 mg
Light .15 mg / lb 15 - 30 mg
Common .2 mg / lb 25 - 50 mg
Strong .5 mg / lb 40 - 100 mg
The K Hole .75 mg / lb 60 - 125 mg
Anaesthetic 1 mg / lb 100 - 200 mg
Vis hele sitatet...
I såfall må du være veldig tollerant i forhold til gjennomsnittet.

Eller kanskje du inntar det oralt? I såfall stemmer doseringen din mye bedre, da erowid lister 500mg+ som "The K hole".
Kanskje han bare er en hard jævel som liker det det heftig. En kompis av meg skal spise 10-15g tørket flein når sesongen er igang.
Sitat av Sinister
Dispenser? Går det ikke ann å snorte det hvordan man vil?
Vis hele sitatet...
Hvis det som i denne saken er snakk om flytende ketamin, vil det være mest praktisk med dispenser.
Sitat av Eivind!
Hvis det som i denne saken er snakk om flytende ketamin, vil det være mest praktisk med dispenser.
Vis hele sitatet...
Ja, det er sant. Men hvordan fungerer en slik dispenser? Gjør den vesken om til ørsmå dråper som blir trukket inn gjennom slimhinnene i nesegangen? Har bare hørt om dispensere for pulver skjønner du
Uten at jeg garanterer det, vil jeg nok tro det er slik som du skriver ja. Har prøvd (flytende) ket én gang, og det ble da inntatt gjennom en slik dispenser. Følelsen på selve inntaket mener jeg å huske minnet veldig om nesespray.
jeg er en hard jævel, og tar det intramuskulært
▼ ... over en uke senere ... ▼
ket blir brukt som party dop. men det fucker deg sinsyk opp om du tar for mye.
har sett en del på ket "trip" di er liksom i en veden for seg selv
Sitat av dildoronk
lurer på hvor mye som er vanlig pris for 50ml ketamin? altså en hel flaske... den heter ketalar hihi... Street drugs om ketamin
Vis hele sitatet...
Hvis det er PCP du snakker om "angeldust" er vel ikke det akkurat det lureste og putte i kroppen! Litt må man vel tenke..
Sitat av Dior
Hvis det er PCP du snakker om "angeldust" er vel ikke det akkurat det lureste og putte i kroppen! Litt må man vel tenke..
Vis hele sitatet...
PCP og Ketamin er ikke det samme.