Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1073
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På grønt blir jeg først veldig glad og etterpå sliten og litt lei. Det følger med til dagen etter der jeg føler meg litt nedfor.

På brunt blir jeg først glad, så lei, men etter ca 1time blir jeg glad igjen selvom det bare er "afterglow" effekten. Altså 70% av start tida er jeg glad mens siste 30% av rusen er jeg lei, mens når rusen slutter blir jeg positiv igjen. MEN når jeg våkner neste dag er jeg nedfor igjen uansett. Det svinger liksom pluss minus pluss minus.
Jeg blir fjern. Så er jeg fjern. Så er jeg bakfjern.
Ingen svingninger i humøret for min del.
Du høres ut som en som blir skikkelig bakstein. Humørsvingningene hadde kanskje blitt kulere om du røyket litt mindre av gangen? Jeg har merket i perioder der jeg føler meg litt plaget etter røyking at det å redusere mengden betraktelig ga en mye mer fornøyelig opplevelse.
Regner med du er ganske ung. Husk at hjærnen er i utvikling til du er 25+ De humørsvingningene kan forsterkes over tid. Som kan bli til angst og deppresjon. Kan annbefale en pause. La hodet hvile seg noen uker. Så kan du røyke igjenn å skjenne på det da.