Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2354
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere som måtte i flere banker for å få lån, hvilken bank fikk dere tilslutt lån i?
DNB, fikk nesten dobbelt så mye som forrige tilbud. Veldig mye kommer an på flaks og trynefaktor så jeg tror ikke du får noe fasitsvar.
DNB var det jeg endte opp med. Kunne dog fått lån i en lokalbank her jeg bor, men da vesentlig lavere lånesum.
Du bør definitivt ta hele runden, store variasjoner
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
DNB, fikk nesten dobbelt så mye som forrige tilbud. Veldig mye kommer an på flaks og trynefaktor så jeg tror ikke du får noe fasitsvar.
Vis hele sitatet...
Hva vil dette si?

Edit: Trynefaktor.
Sist endret av Shredded; 28. desember 2017 kl. 20:45.
Sitat av Shredded Vis innlegg
Hva vil dette si?

Edit: Trynefaktor.
Vis hele sitatet...
At dem liker deg som person.
Det var kun DNB som var villig til å gi meg MC og Billån, prøvde meg på blant annet Skandiabanken, Storebrand, Sparebanken osv.
SMN (Sparebank Midt-Norge). Var i Fokus, Selbu Sparebank, Klæbu Sparebank, DNB og flere, men kun SMN var fleksible nok på kravene til at det gikk i orden.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tak. Jeg skal prøve SMN da...
DNB sa fuck off når vi skulle utvide lånet for å bygge på litt, men en liten sparebank doblet nesten lånet vårt uten problem.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ikke helt ubegerunnet at banker har ganske konservative annslag på hva som er greit å låne. Mange som tenker att dette "dette går akkuratt" og som går på tryne når renta stiger med et par poeng