Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3499
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg og et par kompiser har tenkt å kose oss litt med amfetamin og fyll i helga

Problemet er at begge går på pissings for hasj, ikke noe annet.
Men vil amfen slå ut på pisseprøve?
Det er totalt 11 dager til de skal inn på pissings
Og kan de røyke et par joint nå på fredagen og være clean et par dager senere i tilfelle det vil være stikkprøve ?
Burde åpenbart ikke røyke cannabis 11 dager før prøve.

Amfen kan godt slå ut, er du sikker på at de tester kun for amfetamin? Uansett, 11 dager er god tid på å bli clean, jeg hadde ikke hatt problemer med å bruke amf så lenge i forveien, det er høyst sannsynlig ute etter 5 dager, men kan godt hende du er clean etter 3.

De kan ikke være clean av 2 joints et par dager senere. Om de aldri har røkt før eller er helt clean kan cannabisen slå ut i ca en uke. Å kombinere hasj og amfetamin ville jeg uansett ikke gjort, men forstår det sånn at kanskje det blir fyring på fredag og amf på lørdag.
Er en sjanse for at amfen kan slå ut. Tror også de som tar urinprøvene vil lage leven hvis det er spor av hardere saker der så hadde nok lagt prosjektet på is til etter de har pissa.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Er en sjanse for at amfen kan slå ut. Tror også de som tar urinprøvene vil lage leven hvis det er spor av hardere saker der så hadde nok lagt prosjektet på is til etter de har pissa.
Vis hele sitatet...
Hvor stor da? Halveringstiden på amfetamin er strengt tatt 10 og 13 timer for dex og levo, så at det sitter i kroppen i 11 dager har jeg ingen tro på.

Sant nok øker halveringstiden jo mer basisk urinen er, men det er da grenser på hvor lite syrlig urinen blir.

Hva baserer du påstanden om at det er en sjanse for at en urinprøve kan slå ut på amf 11 dager etter bruk? Jeg har aldri hørt om noen som har pissa positivt mer enn 5 dager etter, og det er unormalt lenge.

Edit: Om du har lest en del i det siste om folk som slår ut på cannabis i mange måneder etter, og kanskje til og med kokain, så er det fordi metabolittene lagres i fettet, og der kan de lagres og frigjøres sakte i lang tid, og litt fortere om man begynner å f.eks. trene. Det er jeg ikke kjent med at amfetamin gjør. Såvidt jeg vet utskilles amfetamin uendret ut igjen i urinen, så om du er jævlig gira på å bli rusa kan du drikke urinen og bli rusa på nytt.
Sist endret av brvkernavn; 1. september 2017 kl. 18:56.
Må si meg enig i at 11 dager er vel lenge for amfetamin. Tenkte mer på de eventuelle stikkprøvene over helga men burde ha spesifisert det i innlegget
Egen erfaring er at det ikke "Slår ut". Fordi de som tar urinprøven sjekker bare for det de har fått beskjed om. Dette var tilfelle for meg.
Hadde en kompis som ble hooket på Meth mens han var på urinprøver for cannabis. Når jeg ser hva som skjedde med han, tror jeg at jeg heller ville sagt til mamma at jeg skulle ta meg en joint, enn å sniffe Metamfetamin! Tror virkelig at foresatte, eller politiet for den saks skyld foretrekker at dere tar litt cannabis eller andre softdrugs hvis alternativet er Metamfetamin.
Spis sopp, røyk canna, ta mdma 4 ganger i året før dere begynner med Metamfetamin. For det er dessverre er det "bare" Metamfetamin på det norske markedet.
Amf viser seg alt fra 1-5 dager etter inntak da det ofte er blandet med mindre
Mengder meta-Amf. Amf er ute ved enkelt inntak 1-3 dager mens meta vises 3-5 dager som er hvorfor jeg sier 1-5 dager.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp det. Kommer bare til å ende opp med en helvetesangst fra dagen etter utfoldelsene og frem til prøveresultatene kommer.
Anonym bruker
"Lysten Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg skulle levere prøve på cannabis hadde jeg inntatt speed, xanor, og valium i større doser.
Fikk lapp fra legekontoret der det sto at cannabis ikke var påvist. Ikke noe mer.

Sa kraftig ifra på legekontoret at jeg bare skulle testes for cannabis, men jeg skrev faktisk aldri under på, eller så et skjema.