Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5160
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg jobber som selger i butikk og lurer på om sjefen kan endre kontrakt når som helst og ikke la provisjon regnes med på feriepengene?

Fikk mail fra sjefen om ny arbeidskontrakt.
Den innebærer følgende:

"7% av Dekningsbidrag pr måned, skal ikke inngå i feriepenge grunnlag.

For å få utbetalt provisjon, er det viktig at medarbeider utfører arbeidet med den kvalitet som forventes. Hvis
noen av punktene under ikke er utført tilfredsstillende, kan det føre til helt eller delvis trekk av provisjon.

• Alle obligatoriske kurs og tester er gjennomført i.h.t. krav fra kjeden.
• Medarbeider holder seg løpende oppdatert om kampanjer, priser og annen relevant
kommunikasjon, gjennom Maze, e-post med mer.
• Medarbeider registrerer selv sine timer i Maze HVER DAG og har selv ansvar for å se til
at butikkleder endrer timer i turnus (commbroker) og Maze dersom det oppstår
endringer.
• Eventuelle kundetilfreds program (f.eks CSAT) og mål blir innfridd.
• Gjeldende bekledning blir fulgt inkludert bruk av navneskilt.
• DG må ved utgangen av mnd ikke være under 23%.
• Åpningstidene overholdes til enhver tid.
• Butikken holdes ren og ryddig til enhver tid.
• Dagsoppgjør skal stemme hver dag, avvik meldes umiddelbart til Sissel og Torbjørn.
• Kredittsalg eller rabattering er ikke tillatt med mindre dette er avklart med
butikksjef/daglig leder.
• Ukurans av varelager og provisjoner fra Telenor skal være under kontroll. Avvik skal
være i henhold til kjede standard.