Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4456
Hei. Jeg skal på date for første gang på 3 år. Valgte og være singel i 3 år for og finne meg selv litt.

Har nå fått kontakt med ei nydelig jente. Har møtt henne 2 ganger før. 3 år siden. Ikke snakket noe særlig med henne. Jeg var drita.

Plutselig ut av det blå fikk vi kontakt på facebook/snapchat. Vi har pratet sammen i en uke og ringt hverandre i 6 timer. Praten går lett og ledig og vi snakker om ALT. Har kun opplevd noe lignende en gang før og det er med en eks jeg var sammen med i 5 år.

Hun kommer en tur i helgen.

Nå kommer spm da. Jeg er veldig god på og prate på telefonen. Lett og ledig. Men når det kommer til virkeligheten er jeg jææævlig dårlig på og finne opp ting og snakke om, spesielt med jentene. Og jeg ser for meg mye pinlige stillheter. Det vil jo uansett bli noen stillheter men om det blir for ille har dere noen tips til hvordan jeg kan avfeie de rimelig raskt?

Lurte også på om det er noen her som har noe kult spill eller et eller annet man kan spille? Noe ligende der man trenger penn og papir. Foreksempel nødt eller sannhet osv osv.

På forhånd takk
Finn ut noe kult dere kan gjøre i byen du bor i. Tenker praten kommer mer flytende om dere opplever ting istedenfor å sture sammen i leiligheten.

Husk at hun også antageligvis har noen sommerfugler i magen, så bare slapp av og ta det med ro. Kan alltids ta EN halvliter før du møter henne også.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste er å ikke tenke på pratingen og pinlighetene for mye på forkant, da kan du fort bli stresset og letter havne i disse situasjonene. Som pmprsrgr sa, så er det mye lettere å prate og kjenne noen når dere gjør noen aktiviteter ilag. Hva med kino? sightseeing? deretter restaurant?
Ingenting er egentlig pinlig med mindre du vil at det skal være det.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
This is all you need!
https://youtu.be/y9H7o1_8nSY
Trådstarter
6 2
Gode råd jeg egentlig viste men av og til trenger man og høre det Takk.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pmprsrgr Vis innlegg
Husk at hun også antageligvis har noen sommerfugler i magen, så bare slapp av og ta det med ro. Kan alltids ta EN halvliter før du møter henne også.
Vis hele sitatet...
Bruker selv å ta meg 4 rolige halvlitere og spise tonnevis med tyggis om jeg vil at det skal gå jævlig kjapt. Man blir akkurat godbrisen nok til at man er smooth og det ikke blir kleint, og samtidig klarer man å eskalere som bare pokkern selv om situasjonen eventuelt skulle være litt klein.

Så er jo ikke jeg ute etter forhold heller da, men du presiserte ikke om du var ute etter forhold eller sex.
Anbefaler å gjøre noe spennende med henne om dere ikke enda har avtalt hva dere skal gjøre. Dra på gokart, paintball, dyrehage, en tur i skogen, escape room, lag mat oss en av dere etc. Da gjør du først og fremst daten spennede. Kino og resturant er stanadard, gjør noe annerledes! I tillegg er det lett å kommunisere når dere har noe annet å gjøre i tillegg. Fin måte å bryte isen når dere møtes skikkelig for første gang.

Husk å kyss henne med en gang du ser en mulighet!
By deg selv på en god flaske vin
kino og restaurant er det verste du kan gjøre på første date, førstnevnte åpner i svært liten grad for kommunikasjon, restaurant er bare så klisje, du sender ut signaler om at du vil noe mer med en gang og hele stemningen blir heavy, fangende og klein, dette er situasjoner som får meg til og stresse og praten kommer ikke naturlig, behandle vedkommende som en venn og hva gjør du med venna dine når dere skal ut og ha det kult? jo stikk og bowle, spil billjard, kjøp en engangsgrill og noen pølser/hamburgere (ikke overdriv, hold det enkelt og rimelig) og stikk på ei strand og grill. slike ting som dette garanterer jeg at er suksess og det vil få begge til og slappe mer av og da kommer praten naturlig, la henne føre samtalen ved at du svarer på spørsmål du får med et kort svar etterfulgt av et nytt spørsmål
Trådstarter
6 2
Enig med deg der freebird. Kino resturant er mareritt på første date.

Uansett.

Daten gikk bra. Vi er på gli, goooo gli