Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2528
Enemy of the snut
Jeg leier en kjellerleilighet hos et samboerpar som har en unge på 11-12 år (mener ungen er veldig close den alderen). Uansett skal ungen ha pysjamasfest ikveld/natt, så foreldrene vil være ute av huset. Hun er bortreist å vil ikke være tilbake før en gang i neste uke, mens han kommer til å være hos foreldrene hennes som ikke bor langt unna her jeg bor, der vil han sove også. Har allerede snakket med ham om kvelden/natten, og han har sagt at jeg bare skal si fra til ham hvis det blir for høylytt og for mye støy utover natta (de vil jo ikke at naboene skal klage), samtidig vil han komme 1-3 ganger ila kvelden/natta bare for å vise seg å sjekke at ungene ikke gjør noe de IKKE skal gjøre..

Så nå tenker jeg at det blir en perfekt anledning for meg å ha en digg men samtidig morsom kveld/natt som tittelen sier.

Har kanskje mellom 0,5-1g kola, ca 50ml GHB (som jeg enda ikke har testet men ifølge andre er den ikke være så sterk som selgeren hevder) en knips som skal inneholde 180mg MDMA ifølge selgeren selv (er en blå Domino-brikke med delestrek), MDMA-krystaller av veldig god kvalitet (mellom 1-1,5g mener jeg, har ikke vekt tilgjengelig nå), en fin mengde med god weed + en grei mengde med god hasj, mellom 10-15 kapsler 300mg Lyrica og noen Rivotriler men ønsker helst å bruke Lyricaen og Rivotril minst mulig da jeg bruker disse preparatene som "ekstra-tillegg" for å sove på når jeg virkelig har behov for å sove..
Så hva vil dere anbefale meg å ta? Kombinasjon går greit men har kun kombinert knips og røyk samtidig samt Lyrica og røyk da jeg var veldig involvert i miljøet og selv drev med salg- og service..

http://imgur.com/a/tT5wk
Sist endret av Tytjepelk; 14. januar 2017 kl. 18:11.
GHB og stimulanter er vel sett på som en god kombo. Har selv testet GHB og 2CB, var knall kveld det Så ville tatt GHB og når det kicker dratt en god stripe kola

Og dude, du sier så mye urelevant haha.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av seroto9n Vis innlegg
GHB og stimulanter er vel sett på som en god kombo. Har selv testet GHB og 2CB, var knall kveld det Så ville tatt GHB og når det kicker dratt en god stripe kola

Og dude, du sier så mye urelevant haha.
Vis hele sitatet...
Problemet der er vel at én kork med GHB skal holde for én kveld hvis jeg har forstått rett? Og uansett når GHBen kicker inn og jeg tar en god stripe kola så vil jeg bare ønske å ta mer kola etter 30-60 min og tror ikke jeg har så mye kola at det holder for hele kvelden/natta..

Ja sorry om du synes jeg deler mye urelevant informasjon, var kun for at tipsere kan sette seg inn i min situasjon og se det fra mitt syn.. So grab a chair and wait until I care
Sitat av KingPin Vis innlegg
Problemet der er vel at én kork med GHB skal holde for én kveld hvis jeg har forstått rett? Og uansett når GHBen kicker inn og jeg tar en god stripe kola så vil jeg bare ønske å ta mer kola etter 30-60 min og tror ikke jeg har så mye kola at det holder for hele kvelden/natta..

Ja sorry om du synes jeg deler mye urelevant informasjon, var kun for at tipsere kan sette seg inn i min situasjon og se det fra mitt syn.. So grab a chair and wait until I care
Vis hele sitatet...
Etter å ha tenkt meg om ville jeg personlig kjørt på med GHB, og deretter MDMA etter kork nr 2.

Pass på å kanskje ha noen som kan holde deg med selskap da Blir fort pratesjuk når man tar mdma alene.

Hehe mente ikke å være salty med å påpeke at du sier så mye urelevant, var komisk
Sist endret av seroto9n; 14. januar 2017 kl. 18:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Etter å ha tenkt meg om ville jeg personlig kjørt på med GHB, og deretter MDMA etter kork nr 2.

Pass på å kanskje ha noen som kan holde deg med selskap da Blir fort pratesjuk når man tar mdma alene.

Hehe mente ikke å være salty med å påpeke at du sier så mye urelevant, var komisk
Vis hele sitatet...
Ja jeg har en tendens til å si mye rart som (egentlig) ikke har noe med hovedsaken å gjøre meeen i dette tilfellet vil JEG påpeke til DEG at jeg ikke SA noe urelevant i første post, men jeg SKREV hoho *brohfist*

Jeg har t.d.d. aldri prøvd GHB, men har smakt bittelitt på GBL men da var det en kompis som bare dekket flaten (toppen av korken) slik at jeg kanskje skulle få kjenne hvordan rusen var men det ble for lite..
Så hvordan er rusen av GHB (1 kork selvfølgelig) og hvor lenge varer rusen?
Gjør meg ikke noe å ta MDMA alene, gjort det før men ja man blir fort pratesyk på MDMA men har flere venner (både engelske og norske folk) på Skype, PS4 og Discord så har har en backup-plan der hvis jeg skulle føle meg for ensom og trenger selskap flere av dem vet jeg kan ta MDMA eller andre psykadeliske stoffer har forresten både fleinsopp og 1 stk LSD-lapp på 150ug også.. Er noen av disse å foretrekke sammen med MDMA, GHB eller kola? Fleinsoppen skal være veldig bra!
Sitat av KingPin Vis innlegg
Jeg har t.d.d. aldri prøvd GHB, men har smakt bittelitt på GBL men da var det en kompis som bare dekket flaten (toppen av korken) slik at jeg kanskje skulle få kjenne hvordan rusen var men det ble for lite..
Så hvordan er rusen av GHB (1 kork selvfølgelig) og hvor lenge varer rusen?
Vis hele sitatet...
Rusen er litt alkohol-aktig i starten, og pleier personlig ikke å merke noe før første redosering etter 30 min. Rusen varer bare ca 1 time, men det er mulig å korke over selv om du ikke merker noe, GHBen er fremdeles aktiv, så ta det rolig Stimulanter vil motvirke de bedøvende effektene, så du vil kanskje ikke føle deg så "full", men mest euforisk
MDMA og GHB er en nydelig kombo i riktige doser. Har vært borti et par tilfeller der folk blir helt borte, vifter med armer og ben, spreller rundt på gulvet, lager de merkligste lyder og sier masse rart. Så hvis du ender opp med komboen så vær obs med dosering.
Sitat av KingPin Vis innlegg
Ja jeg har en tendens til å si mye rart som (egentlig) ikke har noe med hovedsaken å gjøre meeen i dette tilfellet vil JEG påpeke til DEG at jeg ikke SA noe urelevant i første post, men jeg SKREV hoho *brohfist*

Jeg har t.d.d. aldri prøvd GHB, men har smakt bittelitt på GBL men da var det en kompis som bare dekket flaten (toppen av korken) slik at jeg kanskje skulle få kjenne hvordan rusen var men det ble for lite..
Så hvordan er rusen av GHB (1 kork selvfølgelig) og hvor lenge varer rusen?
Gjør meg ikke noe å ta MDMA alene, gjort det før men ja man blir fort pratesyk på MDMA men har flere venner (både engelske og norske folk) på Skype, PS4 og Discord så har har en backup-plan der hvis jeg skulle føle meg for ensom og trenger selskap flere av dem vet jeg kan ta MDMA eller andre psykadeliske stoffer har forresten både fleinsopp og 1 stk LSD-lapp på 150ug også.. Er noen av disse å foretrekke sammen med MDMA, GHB eller kola? Fleinsoppen skal være veldig bra!
Vis hele sitatet...
hvis jeg var deg (at den personen jeg er nå, ble til deg) Spis syrelapp, sopp og mdma samtidig. La det kicke inn. reflekter
Jeg tror MDMA alene ville fungert knall.
Så kan du spare hasjen til dagen derpå.

Eventuelt, ta kun GHB.
Eventuelt, ta kun kokain og røyk mer hasj dagen etterpå.

Jeg ville ikke blandet noen av stoffene med hverandre.
Sist endret av Zherxyl; 14. januar 2017 kl. 21:13.
Enemy of the snut
Trådstarter
Tror muligens jeg kjører på med et par striper kola nå og så kanskje ta knipsen om noen timer.. Og røyke litt 1 time eller 2 etter knipsen har kicket inn for fullt.. Flere som har fortalt meg at det ikke er noe vits å kombinere MDMA og kola samtidig da MDMA vil overdøve rusen av kola. Selv har jeg ikke kombinert MDMA og kola tidligere, men har kombinert MDMA og røyk flere ganger og de gangene ble jeg helt fucka både THC og MDMA booster hverandre en del, ihvertfall etter min erfaring

Sitat av why_not Vis innlegg
hvis jeg var deg (at den personen jeg er nå, ble til deg) Spis syrelapp, sopp og mdma samtidig. La det kicke inn. reflekter
Vis hele sitatet...
Med syrelapp mener du den LSD-lappen jeg nevnte regner jeg med? Jeg har aldri prøvd LSD før og heller ikke sopp, men han jeg fikk soppen hos har ganske god erfaring med sopp men har lest meg litt opp og jeg har ingen planer om å sitte oppe hele natta (selv om jeg nylig har fått tak i det nyeste Skyrim-spillet til PS4) da jeg fant ut at effekten/rusen av sopp kan vare i opp til 12 timer eller tar jeg feil? Og jeg vil nok ikke kombinere 3 forskjellige typer stoffer uten en tripsitter, hvor den "totale" effekten kan gi meg en skikkelig badtrip.. Eneste jeg har testet tidligere av de 3 forskjellige sortene du anbefaler er MDMA, noe jeg kun opplevde som positivt eller fantastisk er vel rette ordet da virkningen av MDMA kicket skikkelig inn der og da
Har faktisk ikke tatt noe annet enn kola til nå, 3-4 striper kanskje er ikke for sent å ta knipsen enda men ble så sykt fokusert på Skyrim men for de som har erfaring med å kombinere kola og MDMA (knips), vil kolaen overdøve rusen av MDMA?
Sist endret av Tytjepelk; 15. januar 2017 kl. 01:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tipper kokain vil overdøve MDMA, uansett når du ikke aner hva du holder på med, pass på hjertet ditt. Skjønner ikke hvorfor du skal mikse dem, skal du på rave ?
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av moonlord Vis innlegg
Tipper kokain vil overdøve MDMA, uansett når du ikke aner hva du holder på med, pass på hjertet ditt. Skjønner ikke hvorfor du skal mikse dem, skal du på rave ?
Vis hele sitatet...
Hvis du tar deg LITT tid til å lese første post, så får du også svaret på ditt spørsmål om rave..

Jeg blandet ikke kola og MDMA den kvelden og har ikke gjort det tidligere.. Hadde jeg kombinert kola og MDMA tidligere hadde jeg ikke stilt spørsmålet her, hadde jeg vel?

Og hvis du tar deg LITT ekstra tid til å lese de andre kommentarene, så ser du også at jeg blant annet allerede HAR skrevet at jeg vet at kola vil overdøve MDMA..

Og ikke for å være frekk eller noe sånt, men du kommenterte litt seint mtp at dette var et spørsmål jeg ønsket svar på raskest mulig på lørdag som var.. men som jeg skriver, det er ikke for å være frekk! Jeg påpeker bare at ditt svar/spørsmål kom litt seint..
Nedturen var ikke like bra? :P neida hehe.
Så ungen, altså pysjamasfesten skal være hos deg?
Så har foreldrene reist vekk? (Dama i en uke, han hos foreldrene, men vil komme innom (deg?) 1-3 ganger iløpet av kvelden)
Jeg synes ikke det høres noe chill ut.
Og du må sørge for at de ikke blir for høylytt?
Sitat av KingPin Vis innlegg
Hvis du tar deg LITT tid til å lese første post, så får du også svaret på ditt spørsmål om rave..

Jeg blandet ikke kola og MDMA den kvelden og har ikke gjort det tidligere.. Hadde jeg kombinert kola og MDMA tidligere hadde jeg ikke stilt spørsmålet her, hadde jeg vel?

Og hvis du tar deg LITT ekstra tid til å lese de andre kommentarene, så ser du også at jeg blant annet allerede HAR skrevet at jeg vet at kola vil overdøve MDMA..

Og ikke for å være frekk eller noe sånt, men du kommenterte litt seint mtp at dette var et spørsmål jeg ønsket svar på raskest mulig på lørdag som var.. men som jeg skriver, det er ikke for å være frekk! Jeg påpeker bare at ditt svar/spørsmål kom litt seint..
Vis hele sitatet...
Jeg leste hva du skrev, jeg spurte for om du blander MDMA og Kokain hørtes det potensielt ut som et brukbar mix som kan brukes i en rave setting, syntes da det var litt merkelig og sitte og trippe det på kjellerstua. Dessuten skrev du at MDMA overdøver Kokain. Var ikke ment å være moraliserende =) Det er interessant og høre om forskjellige rusopplevelser i forskjellige settinger =)