Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3169
Da nærmer det seg halloween igjen, og det samme dilemmaet som alltid dukker opp er her igjen. Kreativiteten feiler og jeg sliter med å komme i riktig tankemønster.

Jeg har aldri vært noe særlig på det å kle meg ut på halloween, og har strengt talt ikke gjort det siden jeg gikk på knask eller knep. Det er en jente jeg vier en del oppmerksomhet som er veldig glad i å kle seg ut, og forventer at jeg gjør det samme. Jeg har spurt om tips, men samtalen har raskt glidd over på assosiasjoner til forslagene hennes. Det hadde i tillegg vært gøy å "komme på noe selv", uten at hun foreslo det.

Skal helst ikke koste for mye penger, og vi skal ut på byen så helst ikke noe over the top.

Jeg er nærmere 190 høy og gutt.

Om du har noen gode ideer eller tidligere har kledd deg ut som noe du likte veldig godt, kom gjerne med forslag!

På forhånd takk.
Jeg var på Halloween-selskap ifjor, og da var det mange(inkludert meg) som kledde oss ut som popstjerner eller andre særeegne kjente personer. Jeg kledde meg ut som Cher(fra Sonny and Cher) og det ble faktisk et veldig fint kostyme som fikk mye oppmerksomhet. Jeg kan også nevne at andre kledde seg ut som bl.a Elvis og Charlie Chaplin. (Bare for å nevne det så er du ca 190cm høy, og hvis du i tillegg er slank, så kan du sikkert kle deg ut som Cher du også. (Så kan kjæresten din være Sonny.))
LETT Bestill silicon scary clow maske på ebay. Ta med en lang paraply. Til og med politiet vil se etter deg^^
Pirat er et kostyme som er enkelt å få til og som går fint å gå på byen med (så lenge du drikker rom, så klart). Går du for Johnny Depp- versjonen kan det hende dama synes du er kjekk også...
Sist endret av entropi; 13. oktober 2016 kl. 10:40.
For to år siden kledde jeg og en venninne oss ut som Smurfe-pappa og Smurfine, veldig enkelt kostyme for begge to. Du som mann trenger bare en rød bukse, en blå genser, en rød lue og fake hvitt skjegg. Vi smørte oss inn med blå øyenskygge da dette var det eneste vi fant Så veldig bra ut og fikk veldig mye oppmerksomhet på byen, men det ble litt grisete med øyenskyggen på hendene og var drygt å få av dagen derpå. Både puten, dynen, lakenet og nattbesøket var blå når jeg våknet, så anbefaler deg å slenge på noen enkle sengklær
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
For to år siden kledde jeg og en venninne oss ut som Smurfe-pappa og Smurfine, veldig enkelt kostyme for begge to. Du som mann trenger bare en rød bukse, en blå genser, en rød lue og fake hvitt skjegg. Vi smørte oss inn med blå øyenskygge da dette var det eneste vi fant Så veldig bra ut og fikk veldig mye oppmerksomhet på byen, men det ble litt grisete med øyenskyggen på hendene og var drygt å få av dagen derpå. Både puten, dynen, lakenet og nattbesøket var blå når jeg våknet, så anbefaler deg å slenge på noen enkle sengklær
Vis hele sitatet...
Bare håp du ikke kommer ut for en gjeng dritings folk som synger "tramp, tramp, tramp på en smurf"!
Den ene gangen jeg har kledd meg ut på Halloween var jeg Saddam Hussein. Det var særdeles vellykket. Var 14 år og gikk med den masken her fra hus til hus, til stor glede og fornøyelse for alle:

http://www.entertainmentearth.com/images/AUTOIMAGES/DS10495lg.jpg
Ta litt mascara og tegn på en god bart og et par store øyebryn. Ta på en sombrero og klipp hull i et teppe som du tar over hodet. Tada.. Meksikaner.
Den billigste og enkleste metoden jeg gjorde en gang da jeg visste vi skulle ut på byn etterpå (De plassene jeg går på synes ikke utkledning er så show) var Slender man.

Brukte en av dressene jeg allerede eier
Kjøpte inn hvit strømpebukse og en tykkere svart strømpebukse
Fant 2 planker jeg kappet opp og så tredde svarte strømpebuksen over og hvite hansker i enden (forlengelse av armene)
Og den hvite strømpebuksen over hode.

Volla Slender man, dog hjelper det at jeg er rundt 2m og meget slank)
Når man sko ut til byn, var det bare å droppe "ekstra utstyret" så var man bare en pent kledd man
Sitat av bottknott Vis innlegg
Ta litt mascara og tegn på en god bart og et par store øyebryn. Ta på en sombrero og klipp hull i et teppe som du tar over hodet. Tada.. Meksikaner.
Vis hele sitatet...
Eller bare ta frem et spann med svart olje å bli afrikaner om man først skal være rasisitisk;D Hadde vært gøy å gjennomføre, men neppe mottat på noen positiv måte...

Uansett, er jo så utallig mye å velge i, selv prøver jeg å ta et nytt tema for hver år som går. Du kan for eksempel velge et yrke, alt fra 80-talls jappe kar med bukseseler og en billig dress+store briller til konstruksjons arbeider med hardhat og tommestokk. fiksjonelle karakterer fra film og tv serier, som feks walter white eller en super ranger. Eller de klassiske med kjedelige, indianer, cowboy, hippie eller astronaut, mye å velge i
Jeg er så kreativ at tenkte jeg skulle gå som en boms \ uteligger på haloween iår dette bør være noe av det enkleste kostyme som finnes