Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 917
Hei!
Jeg har windows enterprise 8.1 og i det siste har jeg ikke kunnet kopiere / klippe ut for så å lime inn. Pc-en reagerer ikke på ctrl + c og hvis jeg klipper ut med høyreklikk så forsvinner teksten, men jeg kan ikke lime noe inn igjen!

Jeg kan heller ikke installere noe på pc-en fordi det er en skole-pc. Jeg har ikke administratorpassord.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Takk for hjelp!
Hehe kanskje det er meninga at du skal skrive oppgaven selv
Sitat av AndeMannen Vis innlegg
Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Vis hele sitatet...
Ja du har en ting du kan og skal gjøre, og det er å kontakte IT-Avdelingen med at du har problem med copy \ paste funksjonen da de er eneste som kan fikse dette for deg i en slik situation.

Det du kan sjekke ut selv er jo om du har dette problemet i alle type programmer eller om det kun er enkelt programmer som har dette problemet
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Hehe kanskje det er meninga at du skal skrive oppgaven selv
Vis hele sitatet...
Tro det eller ei, noen bruker faktisk copy/paste-funksjonen til mer enn plagiat.

knutazz: Jeg kommer til å gjøre det, men har ikke skole før om 4 dager og da hadde det vært praktisk å løse det før. Men takk for svar!
Sist endret av AndeMannen; 2. juni 2016 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du har fri hvorfor ikke møte opp på skolen i morgen å plage IT-Avdelingen da, kan hende at det er en quick fix på det hvis ikke så har du fått levert den inn sånn at klokka tikker for dem at den skal være løst og er kanskje klar til neste skole dag