Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1373
Halla, har nettop sluppet en ny remix gjennom Atlantic Records/Warner Music. Skulle gjerne hørt tankene deres rundt den! Er en litt ny stil for meg men er veldig fornøyd med resultatet!

All kritikk tas i mot med åpent hjerte.

https://soundcloud.com/coucheron/rub...m-french-remix

Hvis dere liker den kan dere følge meg på FB her: www.facebook.com/williamfrenchmusic

Bra produksjon og veldig chill. Så godt jobbet.
Litt for kommersielt for meg da, men det er kanskje det du ønsker.
Men det har ingenting med selve remixen å gjøre.
Så må si at du har laget en utrolig bra remix
Sitat av iColdman Vis innlegg
Litt for kommersielt for meg da, men det er kanskje det du ønsker.
Vis hele sitatet...
Den ser jeg.. Hører ikke på så mye kommers til vanlig men har ikke noe i mot å lage det. Pleier egentlig å lage mer eksperimentelle ting, men prøver å veksle litt på det Takk for at du lyttet og takk for komplimentene
For meg hørtes dette veldig bra ut.
Noen elementer jeg kunne tenkt meg var litt annerledes, men dette går på personlig smak, derfor vil jeg heller ikke nevne det som kritikk

Fortsett slik, så havner flere av dine produksjoner i play-lista på tlf
Sist endret av CeaCare; 11. september 2015 kl. 02:54.
har ikke så mye kritikk og komme med, utenom at jeg synes remixen var veldig bra. Som en stor fan av tropical og deep house falt dette veldig i smak. Håper du fortsetter fremover med denne stilen!

Edit: Sangen har gått på replay den siste halvtimen. Få den på Spotify a
Sist endret av Zarni; 11. september 2015 kl. 09:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Zarni Vis innlegg
Edit: Sangen har gått på replay den siste halvtimen. Få den på Spotify a
Vis hele sitatet...
Så kult! Skulle gjerne sett at den var på Spotify selv, men dette er ikke noe jeg kan styre selv da det er plateselskapet som styrer sånt
Superkul låt, topp produksjon!

Hvorfor heter du Coucheron på Soundcloud men kaller deg William French?
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Hvorfor heter du Coucheron på Soundcloud men kaller deg William French?
Vis hele sitatet...
Jeg heter William French på SoundCloud! Grunnen til at den er lastet opp på hans profil er fordi formålet med remixene av Ruby var å promotere EPen hans. Så det er min (William French) sin remix av Coucheron - Ruby, som da er lastet opp på Coucheron sin SoundCloud side. Si i fra hvis du ikke forstår så kan jeg gå litt mer i dybden på det, det er en del politikk i musikkbransjen når man begynner å utgi musikk på store plateselskaper, hehe

Her er lenke til SoundCloud profilen min, dersom noen ville vært interessert i å høre det andre jeg har laget:

https://soundcloud.com/williamfrenchmusic
Sist endret av itstherubberduc; 19. september 2015 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.