Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 9777
Var på fylla igår så klarte å hive i meg 10 dobble rivotril, hvordan effekt skal det ha? klarer liksom ikke å beskrive det, jeg føler meg bare rar men tydeligvis har jeg gjort masse rart igår som jeg ikke husker (ikke på grunn av alkohol)

Noen som har noe info til meg? var første gang jeg har hevet det i meg :P
Jeg har (ENDELIG) fått det som angst-medisin, så bruker det kunn mot angst. Jeg er en av de menneskene som har naturlig høy toleranse for legemiddler.


.Noen kan føle det slik at de blir ganske slappe til du har latt kroppen blitt litt bedre kjent med legemiddelet, (er nok derfor du sikkert følte deg litt *rar* på en måte.

Har sett flere her inne prate om rus av rivotril, men *rusen* som forekommer er ikke noe man kjenner som feks av sterke stoffer. Man føler ikke nødvendigvis rus i det heletatt, men uten at man merker det så er man mere direkte i praten, blir kortsagt enkelte ganger en drittsekk uten at man selv tror man har gjort noe galt.

Kalle du noen en fitte på fest, så kan jeg love deg at du ikke blir å skjønne hvorfor dama ble sur. *slik er rivotril rusen for de med normal toleranse.

Rivotril er også brukt blant enkelte folk for å fjerne nervene totalt helt fullstendig. har sett en liten utenlandsk gutt skremme en svææær mc biker dude slik at han løp ifra unggutten.

Og enkelte kan stjele som ravner.
Kort fortalt så blir man til en apekatt ved misbruk.
"jeg føler meg bare rar men tydeligvis har jeg gjort masse rart igår som jeg ikke husker"
I den linja der forklarer du egentlig selv nøyaktig slik jeg og mange fler kjenner til rivotril rusen. Blir ape og husker ikke en dritt. Vær forsiktig.
Hobbyruser
Trådstarter
27 4
Sitat av salhusramp Vis innlegg
Jeg har (ENDELIG) fått det som angst-medisin, så bruker det kunn mot angst. Jeg er en av de menneskene som har naturlig høy toleranse for legemiddler.


.Noen kan føle det slik at de blir ganske slappe til du har latt kroppen blitt litt bedre kjent med legemiddelet, (er nok derfor du sikkert følte deg litt *rar* på en måte.

Har sett flere her inne prate om rus av rivotril, men *rusen* som forekommer er ikke noe man kjenner som feks av sterke stoffer. Man føler ikke nødvendigvis rus i det heletatt, men uten at man merker det så er man mere direkte i praten, blir kortsagt enkelte ganger en drittsekk uten at man selv tror man har gjort noe galt.

Kalle du noen en fitte på fest, så kan jeg love deg at du ikke blir å skjønne hvorfor dama ble sur. *slik er rivotril rusen for de med normal toleranse.

Rivotril er også brukt blant enkelte folk for å fjerne nervene totalt helt fullstendig. har sett en liten utenlandsk gutt skremme en svææær mc biker dude slik at han løp ifra unggutten.

Og enkelte kan stjele som ravner.
Vis hele sitatet...
Hahaha, beste forklaringa jeg har hørt, følte meg ikke spess rusa heller så tror det var akkurat slik jeg var xD

Men uansett, 10 dobble er vell jævla mye? han jeg hooka med sa at han tar 3 for å bli lun, kompissen hans sa begynn med 1. Før jeg kom inn på byen så tok jeg 3 stk så fant jeg ut av en stund etterpå at jeg ike blir fin nok, så helte likegodt nedpå med hele posen.. haha lurer på om det var 100mg x 2, sånne hvite med knekk på midten
Jeg vet ikke hva doble rivotril er, men hvis det er 2 mg klonazepam; en liten rund tablett, hvit og skåret i fire deler på den ene siden, mens den andre siden innprintet med "2"-tall og to små prikker på hver side, er 20 mg godt over anbefalt daglig døgndose og på dette nivå oppnår de aller fleste en eufori (rus) på benzodiazepiner. Hvor sterk eufori en merker avhenger av inntaksmetode.

Samtidig inntak gir en kraftigere og mer merkbar eufori enn inntak med en viss mellomrom, der styrken avhenger av tidsperspektiv fra sist inntatt dose, for eksempel minutter, halvtimer eller time(r) siden. Jeg kaller sistnevnte for "gradvis økende inntak" og også dette gir en karakteristisk effekt fordi anbefalt døgndose er totalt sett betydelig oversteget. Denne euforien er derimot sterkt avhengig av dagsform, inntak av stoffer som medfører interaksjon (samhandling) eller et synergistisk effekt (forsterkende), psykisk eller fysisk tilstand, allergiske reaksjoner eller overfølsomhet for å nevne noe.

Førstnevnte inntaksmetode, samtidig inntak, gir en euforisk rus karakteristisk for atypisk rus - en plutselig overveldende reaksjon i form av hemningsløshet, aggresjon eller oppstemthet, nedsatt oppmerksomhet og spontan personlighetsendring - svært lik hva man forstår som atypisk rus for alkohol, men med visse unntak emosjonelt. Alkoholisk atypisk rus er gjerne en overdreven affeksjonsmessig atferd mens "atypien" ved samtidig inntak rivotril forårsaker døsig eller sløvende stemningsleie med proporsjoner av provoserende eller kleptomanisk atferd grunnet svekket dømmekraft og hemninger som sideeffekt.

Tilsvarende vil en gradvis inntak av overskredet anbefalt døgndose, her 20 mg, over en kort periode gi ytre fysiske tegn for intolerante, altså "ordinære" brukere, mens den kan gi en svekket "atypi"-form for tolerante, spesielt på aggresjon eller oppstemthet og kleptomani.

Det er normalt å påstå at benzodiazepiner som antiepileptika som rivotril, hurtigvirkende angstdempere som xanor, nerveberoligende som diazepam (Valium, Stesolid, Blåvalium) eller hypnotika som flunipam ikke er spesielt rusgivende, men dette er for mange en feilaktig påstand. Mengde dose i forhold til kroppsvekt, mat- og væskeinntak eller samtidig blanding med andre medisiner kan muligens påvirke rusvirkning enten positivt eller negativt, men rusgivende vil benzodiazepiner uansett være når en viss mengde i forhold til nevnte faktorer er overskredet. Da kan rusen sammenlignes med en mild alkohollignende eufori uten alkoholens karakteristiske virkning.

Med det mener jeg økt selvtillit og selvfølelse a la kokain og lignende substanser, svekket dømmekraft a la moderate mengder alkohol, forsterket oppstemthet lignende hypomaniske tendenser eller motsatt, avslappende effekt lik basisfunksjon kjent for cannabis-typen "svarting" eller -planten "indica" (kroppsstein) og i visse tilfeller en kombinert forvirringstilstand bestående av impulsive, manisk og hemningsløs utfoldende atferd i tilsynelatende klar bevissthet, men mest sannsynlig tydelig synlig for andre, som fort vil gå over til en ubemerket nedsløvende tilstand og er grunnen til opplevelsen av en "akutt amnesi" dagen derpå eller også i lengre ruspåvirket tilstand, spesielt i hasardiøs omgang med slike rusmidler.
▼ ... flere år senere ... ▼
Problemet med rivotril (slik jeg opplever det):

Man tror man er helt 100% normal feks. dagen derpå. Gjerne dagen eter dét også. Kvelden man tar det blir man så fucked up at man ikke tenker over det, og de neste dagene tror man selv at man oppfører seg helt som vanlig. Vel, det gjør man ikke. Man oppfører seg som en jævla idiot, sett fra et nykternt standpunkt. Jeg er ingen fasit utover det faktum at jeg har gjort dette altfor mange ganger, og dagene derpå har jeg tenkt at jeg oppfører meg helt normalt. TIlbakemeldingene jeg har fått tilsier det motsatte.

Vel, gi det noen dager... Når fornuften finner veien tilbake til sinnet dtt (den forsvinner etter moderate rekreasjonære opplevelser med dete stoffet). så innser man alt det asbestiske og talentløse man har gjort disse dagene.

For tro meg. Det blir for flere dager. La oss si at du kjøper for 200 kr (en liten sum i dop-sammenheng), så får du rundt 20 rivvoer. Personlig trenger jeg 2-4 rivvoer (ingen tolleranse på benzo) for å få en gudd form. Kvelden går, jeg tror at alt er helt prima. Så kommer dagen derpå der man får høre all faenskapen og low-life-oppførsel som har funnet sted kvelden før.

Man aner ikke at disse tingene har skjedd men likevel ligger det noe langt inni deg som tilsier at disse tingene kan faktisk ha skjedd, når du tenker deg om. Husker du det ikke, så har det sannsynligvis skjedd likevel.

Rivvoer er et jævla møkkastoff som fjerner alt av moral. De fleste tyveri/ran i Norge har sammenheng med benzo-misbruk. Og ja, da snakker vi om misbruk, ikke bruk (det er helt åpenbart en forskjell). Men som jeg skrev over, veien er kort til misbruk.

Dette er ikke moralisering, Eller kanskje det er det. Jeg har vært der, jeg vet hvor jævlig man mister seg selv når rivvoer, xanor, diazpam osv. får fotfeste i et liv. Jeg har cold turkyet lengre tids heroinmisbruk, men jeg er usikker på om jeg hadde klart å vinne mot benzoen. Heroinabstinenser er helt ubeskrivelig jævlig. Det finnes ikke ord, og ingen andre enn dem som har vært gjennom det kan forstå det.

Benzo-nedtur er verre. Det er kanskje stygt å si, men det er livets fakta. Gje deg mens leken fortsatt er halvgod.

Alt er ment i beste intensjon. Jeg dømmer ikke. Vil du snakke med noen som har vørt gjennom liknende ting er du velkommen til å sende en PM. Jeg svarer med respektl

Har forørig en annen bruker her på huset med over 1000 innlegg og enda flere KP. Ønsker, av forskjellige grunner, å ikke benytte meg av denne brukeren nett no.
Sist endret av Coleslaw; 28. mars 2017 kl. 03:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av salhusramp Vis innlegg
Jeg har (ENDELIG) fått det som angst-medisin, så bruker det kunn mot angst. Jeg er en av de menneskene som har naturlig høy toleranse for legemiddler.
Vis hele sitatet...
Det trodde jeg også, nå er livet mitt ødelagt. Rivotril har en halveringstid på 72 timer.

Jeg har sluttet med heroin, speed, osv(sprøyte) osv.

Rivo og xanor er det jeg sliter med nå. Lykke til OP, håper ikke du våkner opp om 5 år og innser hvor FUCKA du har vært. Da du aldri tror du er rusa på piller, du tror du er normal.

edit: ja, det var enklere å leve livet mitt med sosiale interaksjoner mens jeg skjøt heroin
Sist endret av Hoarse; 28. mars 2017 kl. 03:14.
jeg gæflet 30 em gang 20 dagen før og etter, gikk helt fint, blir bare jævla sløv og glemmer alt. og man tror man er helt normal

Sitat av Hoarse Vis innlegg
Det trodde jeg også, nå er livet mitt ødelagt. Rivotril har en halveringstid på 72 timer

Jeg har sluttet med heroin, speed, osv(sprøyte) osv.

Rivo og xanor er det jeg sliter med nå. Lykke til OP, håper ikke du våkner opp om 5 år og innser hvor FUCKA du har vært. Da du aldri tror du er rusa på piller, du tror du er normal.

edit: ja, det var enklere å leve livet mitt med sosiale interaksjoner mens jeg skjøt heroin
Vis hele sitatet...
Rivotril har en halveringstid på 32 timer, og jeg har sjeldent hatt negative opplevelser med det og ingen abstinenser
Sist endret av HorstWessel; 30. mars 2017 kl. 17:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Kjøpte meg 20stk apotek Rivotril av en kompis.
Har ikke brukt de på gud veit hvor lenge. (Les. mange år).
Så fant jeg ut at jeg skulle kjøpe en flaske sprit å kose meg med samtidig. Alkohol+Rivotril, lykke til med å få noe koselig ut av det. Å det visste jeg jo, gått så jævlig til helvette flere ganger med dem innabords. Hade bla mistet husnøkkel engang, å måtte knuse et vindu hos meg for å komme meg inn etter å ha vært ute, fant jeg plutselig ut. Vi var 2stk kunne jo bare kræsja på sofan hos han andre men ok. Vi va Klarte jo selvsagt å knuse FEIL vindu. Vinduet på damen ved siden av meg. Det var flaut, kl 04 på natta. Så hu ringte jo selsvagt politiet, trudde jo det var innbrudd.
Men igår synes jeg det forsåvidt gikk greit. Men. Når jeg voknet var det blod hele trappa, badet og stua. Å jeg ANER virkelig ikke hvor det kommer fra. Det gjør meg confused. Har totalt inatt tatt 7 rivotril. Helt unødvendig. Også tok jeg 4 nå når jeg våknet. Å man kan mildt sagt at ting går i surr. Jeg tok meg i å plutselig tenke på om jeg faktisk dusjet for 15 min siden. Noe jeg gjorde, men egentlig ikke husker.
Men håndklærne er blaute og håret er bløtt, så jeg antar det. Pluss at jeg faen ikke fikk på kaffetraktern. Jeg slår den på 365 ganger i året, men idag var det helt umulig. Til slutt fant jeg at at det var bare å tykke på knappen...
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flemming Vis innlegg
Kjøpte meg 20stk apotek Rivotril av en kompis.
Har ikke brukt de på gud veit hvor lenge. (Les. mange år).
Så fant jeg ut at jeg skulle kjøpe en flaske sprit å kose meg med samtidig. Alkohol+Rivotril, lykke til med å få noe koselig ut av det. Å det visste jeg jo, gått så jævlig til helvette flere ganger med dem innabords. Hade bla mistet husnøkkel engang, å måtte knuse et vindu hos meg for å komme meg inn etter å ha vært ute, fant jeg plutselig ut. Vi var 2stk kunne jo bare kræsja på sofan hos han andre men ok. Vi va Klarte jo selvsagt å knuse FEIL vindu. Vinduet på damen ved siden av meg. Det var flaut, kl 04 på natta. Så hu ringte jo selsvagt politiet, trudde jo det var innbrudd.
Men igår synes jeg det forsåvidt gikk greit. Men. Når jeg voknet var det blod hele trappa, badet og stua. Å jeg ANER virkelig ikke hvor det kommer fra. Det gjør meg confused. Har totalt inatt tatt 7 rivotril. Helt unødvendig. Også tok jeg 4 nå når jeg våknet. Å man kan mildt sagt at ting går i surr. Jeg tok meg i å plutselig tenke på om jeg faktisk dusjet for 15 min siden. Noe jeg gjorde, men egentlig ikke husker.
Men håndklærne er blaute og håret er bløtt, så jeg antar det. Pluss at jeg faen ikke fikk på kaffetraktern. Jeg slår den på 365 ganger i året, men idag var det helt umulig. Til slutt fant jeg at at det var bare å tykke på knappen...
Vis hele sitatet...
Blir man virkelig noe mer rusa av 7 rivotril vs 1? (hvis man går utifra at en ikke har toleranse)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir man virkelig noe mer rusa av 7 rivotril vs 1? (hvis man går utifra at en ikke har toleranse)
Vis hele sitatet...
Ja, det blir du + men det som er så fucka er at du føler deg helt fin.. Helst til neste dag
Anonym bruker
"Syk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil beskrive følelsen av Rivotril i større doser (4+ mg fra apotek) som bedøvende. Det tilsvarer vel minst et brett av det kritt-pisset som selges som Galenika. Rivo øker mengden GABA i nervesystemet, som demper aktiviteten der. Ingenting som gjør deg til skurk, men man mister alle hemninger og har man feks. undertrykt raseri (noe mange har) så kommer det ut på et vis. Skru av telefonen, logg ut og beregn hvertfall å være rusa i ei uke om du tar 14 mg uten toleranse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil beskrive følelsen av Rivotril i større doser (4+ mg fra apotek) som bedøvende. Det tilsvarer vel minst et brett av det kritt-pisset som selges som Galenika. Rivo øker mengden GABA i nervesystemet, som demper aktiviteten der. Ingenting som gjør deg til skurk, men man mister alle hemninger og har man feks. undertrykt raseri (noe mange har) så kommer det ut på et vis. Skru av telefonen, logg ut og beregn hvertfall å være rusa i ei uke om du tar 14 mg uten toleranse.
Vis hele sitatet...
Har du noen erfaring med de fra galenika? Er det de med mørk blå/svart tekst som går rundt, uten noen varseltrekant på baksiden, eller de som er litt eldre(med rød trekant på baksiden av klosteret) du refererer til? Trodde det bare var et nytt design og de som kommer uten rød trekant bare er en eldre versjon men er de samme.

Jeg har både fra norsk apotek og de sistnevnte, merker egentlig ikke så mye av hverken av dem. Men man merker en forskjell fysisk på dem, de fra galenika er mer porøse og knuser litt lettere noe som ofte er et dårlig tegn
Sitat av Candiru Vis innlegg
Har du noen erfaring med de fra galenika? Er det de med mørk blå/svart tekst som går rundt, uten noen varseltrekant på baksiden, eller de som er litt eldre(med rød trekant på baksiden av klosteret) du refererer til? Trodde det bare var et nytt design og de som kommer uten rød trekant bare er en eldre versjon men er de samme.

Jeg har både fra norsk apotek og de sistnevnte, merker egentlig ikke så mye av hverken av dem. Men man merker en forskjell fysisk på dem, de fra galenika er mer porøse og knuser litt lettere noe som ofte er et dårlig tegn
Vis hele sitatet...
De er bra de. 2mg er 2mg.
Sist endret av TrippyKing; 17. februar 2024 kl. 19:26.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
De er bra de. 2mg er 2mg.
Vis hele sitatet...
Joa, klart det. Vet bare det er mye falskheter ute å går. Og de har har blitt veldig gode på å forfalske både brett og pillene i seg selv
Sitat av Candiru Vis innlegg
Joa, klart det. Vet bare det er mye falskheter ute å går. Og de har har blitt veldig gode på å forfalske både brett og pillene i seg selv
Vis hele sitatet...
Isåfall kan du kjøpe en pille, sende den inn til testing og kjøpe mer når du ser at den inneholder clonazepam.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pisset positivt på at clonazepam på labprøve for ikke så lenge siden ved bruk av galenika rivoer. Kjøpt på dnm.