Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1227
Nå har jeg slitt med dette problemet lenge nok..
HVER gang jeg prøver å starte Fallout 3 kommer denne meldingen:

"Fallout 3 har sluttet å virke... windows ser etter en løsning på problemet..."

Har prøvd nesten alt som jeg har funnet på nettet;

1. Jeg har prøvd å endre teksten i Fallout.dll-filen i "My Games"-mappen i Mine dokumenter.
2. Jeg har prøvd å avinnstallere spillet.
3. Jeg har prøvd å endre lydformatet via Kontrollpanel.

Ingenting har hjulpet. HJELP MEG!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Skjønner ikke helt hvordan det kan funke å legge den til, da den bare "pusser" opp spillet.
Har du kjøpt eller lastet ned?

Hvilket OS?

1. Prøv å kjør som Admin
2. Prøv andre "compatability" ting på properties
3. Om den er lastet ned, fikset crack?

Edit: Er det snakk om Fallout 3 eller Fallout: New Vegas?
Sist endret av OlavGal; 29. oktober 2010 kl. 16:24.
1c3t34's Avatar
Trådstarter
Det hjalp ikke regner med at jeg skulle legge den inn i mappa i programfilene, men det fungerte ikke. Kommer fortsatt inn i hovedmenyen. Når jeg trykker "new game", loader den litt, og spille crasher.

Sitat av OlavGal Vis innlegg
Har du kjøpt eller lastet ned?

Hvilket OS?

1. Prøv å kjør som Admin
2. Prøv andre "compatability" ting på properties
3. Om den er lastet ned, fikset crack?
Vis hele sitatet...
Jeg har lastet det ned
Jeg kjører Windows 7.
Har lasta ned crack.
EDIT: Fallout 3.
Sist endret av 1c3t34; 29. oktober 2010 kl. 16:24.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
FOOK skal legges i "data" så vidt jeg forstår, så huk det av i data. På "Launcher".
Tvilsomt om du hadde fått denne feilen dersom du hadde kjøpt spillet.
Sitat av LTd Vis innlegg
Tvilsomt om du hadde fått denne feilen dersom du hadde kjøpt spillet.
Vis hele sitatet...
Et spill man har kjøpt kan være like bugget som et man laster ned, siden de fleste spill som ligger på nett kun er en iso fra en kjøpt dvd. det som vanligvis fører til at et nedlastet spill klikker er en dårlig crack.
Sitat av viking665 Vis innlegg
Skjønner ikke helt hvordan det kan funke å legge den til, da den bare "pusser" opp spillet.
Vis hele sitatet...
Fallout(3) er buggete fra naturens side. Det skal en del fiksing til før den blir stabil, mens FOOK fikset det meste ganske kjapt.
1c3t34's Avatar
Trådstarter
Funker ikke
Sitat av coyote93 Vis innlegg
Et spill man har kjøpt kan være like bugget som et man laster ned, siden de fleste spill som ligger på nett kun er en iso fra en kjøpt dvd. det som vanligvis fører til at et nedlastet spill klikker er en dårlig crack.
Vis hele sitatet...
Å jada, det kan være like bugget, på samme måte som at hjemmebrent kan være like bra som polsprit. All statistikk taler selvfølgelig det motsatte, men i teorien så kan det altså være like bra.
Jeg hadde samme problemet, oppdaterte skjermkortdriveren så fungerte det.
1c3t34's Avatar
Trådstarter
Hvordan gjør man det? (er litt noob)
det finnes jo også patcher til spillet, hvilket gjorde susen for min del. Jeg kar kjøpt spillet though. Kjørt spillet på både xp og win7 og begge gangene måtte jeg patche for å få spillet til å kjøre. regner med det ikke låg en patch med i samme mappe som ISOen eller cracken ?
Sitat av 1c3t34 Vis innlegg
Hvordan gjør man det? (er litt noob)
Vis hele sitatet...
Du finner ut hva slags skjermkort du har, skriver inn navnet på dette i Google etterfulgt av ordet "driver", og går inn på treffet som hørtes mest korrekt ut (sannsynligvis fra produsentens hjemmeside). Denne laster du ned og følger instrukser, må mest sannsynlig restarte. Bare pass på at driveren er til akkurat ditt skjermkort, og at siden du laster ned fra er sikker.
Sist endret av homer666; 29. oktober 2010 kl. 22:47.
Sitat av LTd Vis innlegg
Å jada, det kan være like bugget, på samme måte som at hjemmebrent kan være like bra som polsprit. All statistikk taler selvfølgelig det motsatte, men i teorien så kan det altså være like bra.
Vis hele sitatet...
Teori eier Statestikk da(H)