Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3408
hei.. sorry hvis dette er spurt om 1000ganger før her, men jeg er værdensmester til å ikke finne ting keg leiter etter, å søker etter, å sliter me å lese for mye,,,

men cola 1. gang... funker det ikke da eller? hvorfor ikke? jeg tok min 1. stripe for en halv time siden, å en til etter 15 min alt som har skjedd er at jeg er snufsette i nesa, "lam" i nesa å langt ned i halsen, å klarer ikke svelge nesten, å litt godt humør, men det trenger ikke være pga d... jeg tok nesten en kvarting ca... eller 2/3kvart.(tillsammen på begge) mhm... kjedelig rus da, å bli snufsete, å det er alt liksom... tok jeg for lite da? eller skal man ikke ta for mye første gang? kjedelig me overdose i dag da,.. skal jo på jobb i mårra... å bokse trening hall 7...
Må ha vært noe utblanda greier. kola første gang her funka ganske bra. har bare tatt det 1 gang og.
Da hadde jeg 0.2
kan noen kanskje.... emm... svare eller noe? eller... jeg skjønner kanskje skjøl hvordan det funker... blei skikkeli fest humør, å rastløs... gidder ikke sitte her mer snart...

oki,,, den var ikke utbøffa... d var 65-70% reint,.. kjenner han jeg kjøpa den av....
Har også lurt litt på dette, synes ikke cola er så sykt, alt som skjer med meg er at jeg blir litt mer våken, snakker myyyye mer, mister matlysten og at tiden flyr. Etter min standard veldig lite for pengene.
vel.. har du testa sentralstimulerende før?
har ikke testa annet enn tjall og cola
Merka ikkeno særlig første gangen jeg heller, andre gangen var det en helt sykt digg rus.. Har hørt at cola blir bedre og bedre hver gang man tar det ellerno.. må bare "kjøres inn"
har du spist før du tok colaen?
å ta det på tom mage er lurest..
Sitat av wasted16
har du spist før du tok colaen?
å ta det på tom mage er lurest..
Vis hele sitatet...
Har det noe å si da? Trodde det ble tatt opp i blodstrømmen via bihulene ellerno, shoot me if i'm wrong.
Sitat av marihuana
Har det noe å si da? Trodde det ble tatt opp i blodstrømmen via bihulene ellerno, shoot me if i'm wrong.
Vis hele sitatet...
Det blir tatt opp gjennom slimhinnene, så spis så mye du vil.
jeg blei bare sinnsykt deppa av cola jeg... å helt utslitt i kroppen... måtte droppe treninga å da... jeg blir deppa av alt jeg, å sliten av alt... finns det ikke noe rus middel som får meg litt i go formen da? dritt lei livet nå ass... måtte juge for dama å si jeg var trøtt å skulle såve å nå... hun tror jeg har slutta me alt sånnt....
hmmm.. har du ADHD?
ja tror d.... blir sløv a speed, men hver gang jeg har vært på utredning for adhd har jeg brukt stoff, så di kunne aldri sette diagnose :S
Slapp av ikke noe feil med verken deg eller dopet. Kola funker ikke noe i den grad man ofte tror det skal funke som dop, men det gir en grei kicker om man trenger det. Spar resten til en dag du er på fylla og trenger en oppkvikker, da vil du merke at det hjelper og er nok mye mer moro. Kola er ikke noe å sitte hjemme og trippe på som noen andre dop. Da blir man bare, som du sier, sliten men rastløs etterhvert..

Kola og adhd har ikke noen spesiel påvirkning på hverandre så er ikke noe stress sånn.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Personlig får jeg veldig lite ut av kun kokain. Virkningen kan bli mye bedre sammen med brennevin og/eller amfetamin.
Jeg har også hørt om veldig mange som får lite ut av kokain de første gangene de prøver det.

Så han du kjøpte den av har enten laga den selv eller testa den siden han vet hvor rein den er? Kokainen rundt omkring her har en tendens til å være ganske utblanda.
Jeg ble i god formen første gangen jeg prøvde men da drakk jeg også da og ble sinnsykt klar i hue og klarfor og gå til byen. Men til å sitte hjemme og loke ville jeg heller tatt speed altså, sykt dille og chille og spille eller dille med noe på speed ja.

Tviler på det var bra cola om du ikke merka noe spes altså, du skulle merket noe med en gang du sniffet det at du ble oppkvikka og klar for og gjøre noe.
er det fårlig å blande cola å hasj? jeg fikk så noia i går, å det føltes som at hjerte mitt skulle stoppe, å jeg var 100% sikker på jeg skulle dø.... måtte ta fri fra jobb i dag å... er helt ødelagt i kroppen...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Vampire boy
hei.. sorry hvis dette er spurt om 1000ganger før her, men jeg er værdensmester til å ikke finne ting keg leiter etter, å søker etter, å sliter me å lese for mye,,,

men cola 1. gang... funker det ikke da eller? hvorfor ikke? jeg tok min 1. stripe for en halv time siden, å en til etter 15 min alt som har skjedd er at jeg er snufsette i nesa, "lam" i nesa å langt ned i halsen, å klarer ikke svelge nesten, å litt godt humør, men det trenger ikke være pga d... jeg tok nesten en kvarting ca... eller 2/3kvart.(tillsammen på begge) mhm... kjedelig rus da, å bli snufsete, å det er alt liksom... tok jeg for lite da? eller skal man ikke ta for mye første gang? kjedelig me overdose i dag da,.. skal jo på jobb i mårra... å bokse trening hall 7...
Vis hele sitatet...
Det er ikke en uvanlig opplevelse du har hatt her..
Du blandt mange andre er av de som ikke forstår rusen av kokain. Og det kan du kanskje prise deg lykkelig for også.

Kokain er ikke noe WOW. Det kan godt være at -noen- har fått en WOW opplevelse, men jeg har 'desverre' prøvd ut min mengde kan man si. Og jeg brukte det nok 10 ganger +++ før jeg merket noe effekt. For effekten er ikke så stor som folk skryter på seg.
Man blir ikke 'Kong Olav' selv om man har tatt seg en linje cola. Det er mange som er av den oppfattning, og jeg vet at det har tidligere vært en diskusjon akkuratt basert på dette emnet her.

Før jeg hadde prøvd Kokain ble jeg fortalt at det slo alt av rusmidler. Det var bedre en Exstasy og GHB -(nå har jeg aldri likt GHB, but still)- og mye bedre enn amfetamin.
Jeg kan tildels være enig i at det er bedre en amfetamin, for man slipper å bli dårlig dagen derpå. I hvertfall i den grad som jeg blir av amfetamin.
Man får i tilegg sove på Kokain, man kan spise og være avslappet i kroppen selv om man har snufset i seg et halvgram eller mer.

Jeg vil kalle Kokain for et sosialt dop, og det er det eneste jeg vil kalle det også. Man blir gjerne litt mer pratsom, varm i kroppen, snufsen, lam i nese og hals, også igjen - litt mer pratsom. Dette avhenger ofte på hvilket humør du er i fra før av, som så mange andre rusmidler også gjør.

Kokain fungerer ofte bedre etter inntak av alkohol, men da er det også slik at da må man forsette. For min del går det ikke ann å bare ta èn stripe cola og gå på den hele kvelden, nei, da må det i hvertfall 0,6 - 1 g til. Det kjipeste som skjer om man er på fylla og har tatt coke er å gå tom.

Jeg vet og ser selv hvor dumt det høres ut, men dette er realitet. Mengde er gjerne inviduelt, men ellers, at blir folk fissen av å bare ta 1 strek med cola for så å gå tom er ytterst reelt. (i hvertfall utifra de erfaringer jeg har med stoffet).

Ettersom du ikke har testet det flere ganger, ville jeg kanskej bare latt vær å teste det videre.
Det er norges dyreste stoff og du legger raskt til deg en jævlig dyr vane om du skal gå å snorte på det hele dagen.
1. gram kan virke mye de første gangene, men bli ikke overasket når det fort forsvinner 1 1/5 på en dag.. Da blir det også snakk om penger.

I tilegg er det veldig lett å bli avhengig av stoffet for å ha det gøyt. Kanskje morro'a med alkoholen forsvinner om du ikke får tak i cola. Evnen til å prate med damer etc. forsvinner gjerne også med tid.
Jeg snakker nå om helgebruk av cola, ikke ved testing av det.
Men det er et stoff som visst nok skal være lettere å hekte seg på en Herion, selv om jeg har vanskeligheter med å tro på akkuratt den fakta settningen (fra rusdir), vet jeg av egen erfaring at det er skammelig lett å bli "hekta". (små hekta)

Sitat av Vampire boy
er det fårlig å blande cola å hasj? jeg fikk så noia i går, å det føltes som at hjerte mitt skulle stoppe, å jeg var 100% sikker på jeg skulle dø.... måtte ta fri fra jobb i dag å... er helt ødelagt i kroppen...
Vis hele sitatet...
Farlig å farlig..
Det er farlig å bruke kokain..

Men å blande dem er noe jeg har gjort ved flere anledninger selv.. Det er ikke noe hokkuspokkus, men du blir gjerne veldig trøtt og personlig synest jeg det ødelegger all form man i hvertfall hadde på kokainen..

At du føler et slags press i brystet samtidig som hjertet gjerne slår mye raskere og det føles anspent er helt normalt.
Det skjer ved inntak av kokain. Les litt rundt om på nettet av faktasettniger som er skrevet av de forskjellige rusinstansene..
f.eks www.rustelefonen.no
Der linker de sikkkert videre til andre sider. Les
Sist endret av spQ; 18. oktober 2006 kl. 15:42.
Sitat av Marokk
Må ha vært noe utblanda greier. kola første gang her funka ganske bra. har bare tatt det 1 gang og.
Da hadde jeg 0.2
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Cola funker litt forskjellig på folk, og noen funker det ikke på de første gangene.

Jeg merket ikke noe særlig de første gangene, men etter det så synes jeg det er helt konge!
Sammenlignet med kompisen min som ikke synes det er noe i det hele tatt. Han bruker heller pengene på pepper, mens jeg er av typen som bruker "pepper til hverdag, og cola til fest!"

Så smaken er som baken, og det behøver ikke funke de(n) første gangen(e).

Og siden vedkommende fikk lammelser i munn og svelg, så tyder det på at det er riktige greier i hvertfall. Cola er jo faktisk et bedøvelsesmiddel som brukes som lokalbedøvelse ved mindre kirurgiske inngrep.
er vel bare å blande i xylocaine i så får man vell også lammelser i munn og svelg? ( eller lignende )

eller hvilkensomhelst annen lokalbedøvelse
Sist endret av halla; 18. oktober 2006 kl. 19:36.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Halla: det stemmer, men ser at fyren er fra Bergen og det skal nevnes at intrykket mitt nå er at det er en kokain invasjon i den byen nå til dags..
Jeg tror nok det var 'the real shit' ut i fra beskrivelsen av formen..
Sitat av M&G
Ikke nødvendigvis. Cola funker litt forskjellig på folk, og noen funker det ikke på de første gangene.

Jeg merket ikke noe særlig de første gangene, men etter det så synes jeg det er helt konge!
Sammenlignet med kompisen min som ikke synes det er noe i det hele tatt. Han bruker heller pengene på pepper, mens jeg er av typen som bruker "pepper til hverdag, og cola til fest!"

Så smaken er som baken, og det behøver ikke funke de(n) første gangen(e).

Og siden vedkommende fikk lammelser i munn og svelg, så tyder det på at det er riktige greier i hvertfall. Cola er jo faktisk et bedøvelsesmiddel som brukes som lokalbedøvelse ved mindre kirurgiske inngrep.
Vis hele sitatet...

xylocaine, novacaine og lidocaine er også lokalbedøvende, vanlig å blande ut med disse stoffene
Kan man skyte kola? Har noe seige greier som jeg ikke gidder å hakke opp lenger... Og kjedelig å gnu i kjeften... Halsen min er lam. -,-
Ja. Du kan skyte cola
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Vampire boy
ja tror d.... blir sløv a speed, men hver gang jeg har vært på utredning for adhd har jeg brukt stoff, så di kunne aldri sette diagnose :S
Vis hele sitatet...

har du prøvd amfetamin i form av marsipan??
hvis jeg skal ta amf. så må jeg ha d nesten helt reint for at jeg skal få noe funk...
jeg mener på at jeg har adhd(er ikke 100% sikker) mn marispan ga meg en sykt bra rus.
var på jobb samme dag å har aldri vært så effektiv i hele mitt liv tror jeg
Du hadde helt sikkert for høye forventninger.
Etter mine erfaringer blir iallfall Cola bedre med tiden.

Og ja, klart du kan skyte Cola, men den har jo forsåvidt en heller lokalbedøvende effekt. Jeg har aldri skutt det, men tror ikke man føler stort mere en en svak bedøvelse i armen.. Ikke vet jeg, bare teori!
Sist endret av Signum; 9. november 2006 kl. 00:18.
Hehe, du tar veldig feil Signum...

Her har du oppskriften på hvordan man gjør det.
Sist endret av Slaktern; 9. november 2006 kl. 00:33.
Ikke no rart colaen ikke funker så bra.. Cola funker rett og slett ikke så bra. Det er det kjedeligste stoffet jeg har vært borti, med unntak av koffein og nikotin kanskje.. Aldri har jeg hørt ryktene (og prisene) love så mye om et stoff som leverer så lite.. Hadde det kosta 100 spenn grammet så hadde jeg kanskje vurdert å bruke penger på det...
hæ? jeg ELSKER øl og kola,
første gang jeg testa ble jeg litt skuffa for jeg forventet den *snortelyd..... POW* følelsen du ser på film. Tok nesten fem minutter og så hitta det meg, ble cocky som faen, og eide verden.. Kjipe er at det gikk over så fort. Dro bare en liner den kvelden.

Andre gangen kjøpte jeg meg et gram. Dro mesteparten etter en kork+peppertur på byen. Den peppern var skitten så funka dårlig. Følte jeg trengte litt påfyll liksom. Dro første to linjene rundt halv seks på morran. Tok ca 2/3 av grammet på nach, og 1/3 når jeg "våknet" opp, etter et par timer i senga. Fikk faen i helvete ikke sove :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Finnes ikke cola som gjør deg tura, man får bare en fysisk "god" følelse i hele kroppen,
og innbiller seg at man litt "bedre" en alle rundt seg. Er mildt i forhold til speed, Eer og denslags, det som gjør det fryktelig fint.. Jeg foretrekker Cola når jeg har drukket alkohol, alt blir så slitsomt når man er edru. Blandet en gang med somadril, dvs. Dro først 4 g iløpet av en hel dag/natt, og tok 4 somadril for å roe ned, husker ingenting av påfølgende nat,, men mye sykt å lese på sendte elementer.