Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 918
Hei! Jeg er på utkikk etter en «bortgjemt» naturpærle i Trondheimtraktene? Har 2 hunder som skal luftes å også, så vært fenomenalt om de kunne ha gått løse en stund ihvertfall. Har vært igjennom det meste i bymarka, estenstamarka, vassfjellet. Hvis det er en badeplass der også er gull værdt! Anyone?
Kommer jo selvsagt an på hvor langt du orker å gå, men skal i teorien være mulig å ta seg fra Loholt til Jonsvannet gjennom Estenstadmarka. Ved et kjapt overblikk på GoogleMaps er det et vann som heter Austli-tjønna som ser ganske godt og bortgjemt ut. Har ikke vært der selv enda, men har planer om å vandre litt i området når jeg får bikkja til byen
Kobberdammen
Sitat av Narkotikum Vis innlegg
Har 2 hunder som skal luftes å også, så vært fenomenalt om de kunne ha gått løse en stund ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Det er båndtvang. Det er akkurat nå bl.a. rådyrungene ligger å presser i gresset, til mor kommer med melk i skumringen/natta. Tar bikkja rådyrunge, blir den antageligvis avlivet, hvis dette oppdages.
Brungmarka. Trondheims "villmark".

10 min lenger kjøring fra Vassfjellet.