Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1411
Hei. Sitter i en litt kinkig situasjon her. Jeg må ha en rusprøve innen 2 og en halv uke. Den kan komme når som helst, men er nesten helt sikker på at jeg har minst 1 uke på meg.

Har røyka en god del weed kan man si det siste året, og har også tatt en del andre rusmidler, men ikke på langt nær så mye som weed. Er nokså sikker på at kroppen min er ren for alt utenom weed og PCP(yup).

Jeg er desperat for en detox kur eller metoder jeg kan bruke, som ikke tar flere uker å fullføre.

Prøven kom som en overraskelse, og ja er veldig dumt av meg at jeg ikke har vært mer forsiktig. Den siste uken har jeg røyket litt, men veldig lite i forhold til tidligere i år. Sist jeg brukte rusmidler var i går og jeg fikk beskjeden i dag. Er jeg fucked så er jeg fucked, men må jo hvertfall prøve.

Har søkt overalt og fått med meg en del god info, men gidder ikke bruke 400+ kr på noe drit som ikke funker eller som tar flere uker å fullføre. Er ikke interessert i noe moralpreken, har allerede gått noen runder med meg selv.

Takk på forhånd.

EDIT: Vet ikke hva slags prøve det blir, men regner med at det blir urinprøve. Skal prøve å få tatt det hos fastlegen min, men vet ikke hvor den skal tas enda eller hva slags prøve det blir. Vet heller ikke om det vil bli noe mulighet for å ta med seg rent piss inn mtp. at jeg ikke vet om noen har tenkt å stå å følge meg når jeg pisser. Hvis ikke ville jo noen andres piss være den beste løsningen.
Sist endret av Vitenskap; 6. juni 2018 kl. 17:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du som kaller deg "Vitenskap", burde vite det at "detox" er ei grov smørje av tull, okseavføring og bananskall. Så nei, det er ikke noe stort du kan gjøre, annet enn å la levra og nyrene jobbe i sitt tempo. Eneste er å drikke litt mer vann, og holde deg langt unna rusmidler.
Det at jeg heter Vitenskap er også en "grov smørje med tull" og dette er en veldig gammel konto. Men ja tenkte meg vel egentlig at det ikke ville fungere så bra nei. Takk for svar.
Sist endret av Vitenskap; 6. juni 2018 kl. 18:33.
Blomzterkasse
Dette kan jeg mye om. Hvis du drikker 4-5 liter vann, pisser minimum 3 ganger før du skal pisse hos legen, siste gang du pisser må være 30 min før du går inn på legekontoret då pisser du helt blankt men prøven vil være ren.
Pukka detox te!!! Spis lite og drikk te morgen, ettermiddag og kveld. Jeg ble clean på 9 dager. Fastet litt i tillegg til teen. Drikk en 0,5 L Pepsi Max 1 time før, da tisser du nesten ut bare PM men den slår ikke ut på at prøven er utvannet. Lykke til!
Kjøp dæ ein falsk penis fra headshop, der du vil få med falsk urin, kanskje du klare dæ
Tusen takk for alle svar. Har som sagt 2+ uker på meg, så jeg prøver den pukka teen og alle tipsene dere skrev, så tar jeg en sjans når tiden kommer. Forhåpentligvis tar det mer enn 2 uker før jeg må teste. Så hvis jeg begynner nå så vil jeg kanskje klare å få en ren test
Som nevnt i første post finnes det ikke noe detox for cannabis, til tross for at mange påstår det.

Det ENESTE som fungerer er dette:
Flushing: Drikk mye vann slik at du pisser nærmest blankt. hvis det er "for blankt" må du kanskje levere en ny prøve etter analyse.
Det hjelper ingenting å drikke mye vann(eller andre miksturer, te etc.) i ukene før, det er kun den aktuelle dagen du skal avlevere prøve.
Du blir ikke noe fortere clean av å flushe, men tanken bak er at mengden av stoffet som kan spores i urinen er så lavt at det ikke kan detekteres, da urinen nesten kun inneholder rent vann.

Trening:
Det sies at en tynn person blir raskere clean enn en person med mye fett på kroppen.
thc metabolitten de leter etter i urinen lagres i fettvevet og skilles gradvis ut. Å forbrenne fett skal hjelpe, men i hvilken grad er jeg mer usikker på. Husk å ikke trene 1-2 dager før du skal avlevere prøve, da thc nivået i urinen da vil være forhøyet.

Disse detox produktene som selges er i prinsippet flushing. Husker de solgt det for 1500kr pr. dose på hemp house, det er hva jeg kaller scam...
Det står på bruksanvisningen at du må drikke så mye vann etter detoxen. Det er vannet som gjør susen, ikke detoxen. Eneste kan være at det inneholder f.eks. vitamin for å få pisset til å bli mer gult, mendet kan du få tak i billig.
Sist endret av pkk1990; 7. juni 2018 kl. 17:43.