Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2491
Halla, Jeg har brukt litt ritalin (1-2 piller) for å fokusere mere på forskjellige prøver og slikt, men har hørt at du kan bli orgentlig stein når du tar større doser med Ritalin. Jeg har hovedsakelig brukt 20mg kapsler. Hvor mye er ambefalt dose for å bli stein og for å ikke overdose på dette (om det i det heletatt går ann) hvor mye er "maks grensa"? Jeg har ikke ADHD, ADD ol. Takk for svar!

EDIT: 1-2 piller hver prøve.
Sist endret av Admin221; 4. juni 2018 kl. 12:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stein er vel ikke helt rett, du blir ganske speeda. tok 7 concerta på en dag, som ikke på 48 timer.
Jeg kjente en, som mange ganger hadde en lignende tankegang. Han hadde ADHD, og fikk utskrevet tabletter. Noen ganger sparte han opp, og spiste de som sukkertøy. Noen ganger gikk dette ikke så bra. En gang ikke langt unna tusenårsskiftet ble han lagt inn på Hamar sykehus, og var blå i halve ansiktet av blødninger. Han var født i desember 1976, men døde så alt for tidlig i januar i 2017. Litt over 40 år gammel. Noe kan nok forklares gener og tobakksrøyking, men ikke umulig at de hestedosene med Ritalin også gjorde en innvirkning.

Altså jeg mener ikke, at medisindoser foreskrevet av lege er så ille. Men en slik bruk av piller, du her beskriver, pleier ofte å straffe seg stygt før eller senere.
Hvis du vil bli stein så kjøper du feks 1 gram Hasj. Informer meg gjerne om denne fine rusen du tror du vil få ved å overdosere på syntetisk amfetamin ?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å spise 30-50mg kan være ålreit med en speeda følelse i et par timer, enda bedre med sigaretter. Nedturen er ganske kjip til tider.

«Beste» rusen på Ritalin er den måten man absolutt ikke bør gjøre det fordi det er skadelig for slimhinnene dine. Har du Ritalin LA kapsler med små kuler er halvparten av de instant release og halvparten extended release. Å knuse dem og sniffe dem, 10-15mg å starte med gir en rimelig speeda følelse. Om dette får stå vet jeg ikke, å sniffe piller bør man aldri gjøre, men det er det eneste som har fungert. Rektalt «boofing» skal også være veldig bra.

Personlig gir Ritalin LA mye mer bivirkninger for meg i form av kramper osv.
Skaff deg heller amfetamin hvis du vil bli 'makka-stein'.
Myr "bedre" for kroppen din enn metylfenidat - og mindre nasty bivirkninger.
Mener jeg da.
Hvem ønsker og bli makkastein egentlig? Hvem orker amfetaminen over lenger tid?

Dummeste svar er: "Det er det eneste som hjelper mot ADHD/ADD'en min enn Metylfenidat, dexamfetamin, lisamfetamin og iallefall Racemisk Amfetamin, som faktisk er REN amf.
Anonym bruker
"Analog Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av svartemaja Vis innlegg
Hvem ønsker og bli makkastein egentlig? Hvem orker amfetaminen over lenger tid?

Dummeste svar er: "Det er det eneste som hjelper mot ADHD/ADD'en min enn Metylfenidat, dexamfetamin, lisamfetamin og iallefall Racemisk Amfetamin, som faktisk er REN amf.
Vis hele sitatet...
De som liker rusen..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har ikke adhad men blir stein som bare det av ritalin, ikke speeda overhodet. Sover, redoserer, sover, redoserer osv. Ikke noe å trakte etter.

s