Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1924
Har dere noen forslag til hva jeg kan ta istedenfor MDMA? Jeg er veldig glad i molly, men får så mange klager om at jeg kommer til å få problemer med serotoninet mitt.

Jeg ser etter noe som gjør meg glad, selvsikker eller bare veldig hyped. Er veldig glad i å feste, så tenkte på noe festdop. Noe som ikke er så dyrt heller, cola er litt for dyrt for meg for øyeblikket.
GHB alene, altså ikke med alkohol eller andre downers.
2C-B i 10-14mg rangen fungerer bra, men gjør ikke så mye for selvtilliten da.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin bør jo fungerer. Ellers var det en kveld hvor jeg tok somadril, tok vel 2-3 tabletter kombinert med 20mg ritalin, og jeg syntes dette var ganske likt molly.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg drakk også kraftig, så det er klart.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2cb i lav dose er vel ganske nært mdma i virkning, så bruker du heller ikke opp serotoninet ditt
ca 15mg 2C-B og ein sekspake med øl. Selvsikkerheten og fjerning av hemninger av alkohol + fokus, euforia og energi frå 2cb = festløve
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du kan ikke få både pose og sekk.
På et punkt må du "betale tilbake" gleden man får fra et gitt stoff, man kan ikke bare kjøre på.
Av de gledesgivende stoffene så er faktisk MDMA et av de tryggere midlene, om det brukes i vanlige doser (ca 125mg for en vanlig person) og man ikke bruker det hver helg.
Sist endret av Dodecha; 23. mai 2018 kl. 23:22.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støtter at alko + 20-40mg ritalin gir godt humør, og god s på fylla! Er ikke som MDMA, men synes det funker bra på fest
En lav dose 2CB og litt GHB burde gjøre susen.
Uten å mene oppfordring til bruk, her er to muligheter:

Amfetamin ved moderat bruk gjør deg glad, selvsikker og gira på hva nå enn du driver med. Holder du doseringene i det litt lavere sjiktet fungerer det godt i absolutt alle settinger, fra jobb til hobby og fritid. Dette gjør det også lett å bruke mye, og uten at det automatisk betyr at livet ditt går til helvete så vil hyppig bruk øke toleransen din veldig kjapt og gjøre de positive effektene du er ute etter mindre påtrengende. Så vær forsiktig. Amfetamin virker hovedsakelig på dopaminsystemet og vil derfor ikke påvirke serotoninsystemet så mye. Det finnes imidlertid forskning som tyder på at amfetamin er neurotoksisk, særlig i høyere doseringer, ved hyppigere bruk og ved økte kroppstemperaturer. Dette gjelder forøvrig også MDMA, men såvidt meg bekjent er MDMA ofte verre i denne sammenheng. Til festbruk, som typisk vil bety høyere doseringer, vet jeg ikke om amfetamin er så mye bedre på noen annen måte enn at det ikke påvirker serotonin i så stor grad.

Mikrodosering av f.eks LSD eller psilocybin kan også gjøre deg gladere, mer selvsikker og gira på det du holder på med. I likhet med amfetamin vil slike (veldig) lave doser fungere utmerket i omtrent alle settinger. Effektene er kanskje mer subtile, men definitivt merkbare gitt riktig dosering. Dette er nok det absolutt tryggeste alternativet for både kropp og sinn, gitt at du vet det er LSD/psilocybin du inntar og har god kontroll over doseringene slik at de er konsekvente og riktig for deg. Til festbruk vil du kanskje typisk ha lyst på høyere doseringer enn du ville fungert godt på i hverdagen, men det går som regel greit så lenge du ikke er på en ordentlig snurr.

Ellers er 2C-B ofte brukt i festsammenheng som et substitutt for både LSD og MDMA, eller rett og slett som en krysning mellom de to.
Sist endret av Sky; 24. mai 2018 kl. 13:30.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av m0s3s Vis innlegg
Har dere noen forslag til hva jeg kan ta istedenfor MDMA? Jeg er veldig glad i molly, men får så mange klager om at jeg kommer til å få problemer med serotoninet mitt.

Jeg ser etter noe som gjør meg glad, selvsikker eller bare veldig hyped. Er veldig glad i å feste, så tenkte på noe festdop. Noe som ikke er så dyrt heller, cola er litt for dyrt for meg for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Ta litt amfetamin du, det bør gjøre susen.
Kokain/Amfetamin/Ritalin gir deg mer eller mindre det du et ute etter. En av ulempene med å begynne med dette til festbruk er at det aldri vil være det samme å feste kun med alkohol igjen. Kokain/stimulantsuget kommer garrantert hver gang du blir full i en lang tid etterpå.