Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6432
Hei! Er morro med litt diskusjon så, jeg lurer på om noen vet, eller har formening om hvor mye Lsd brukes i norge? Ser spesielt på tv at det diskuteres oftere rundt temaet. Hører lite snakk om det blant dealere, men alikevel virker det som om mange bruker det.

Hva tror dere?
Sist endret av Dodecha; 25. mars 2017 kl. 17:47.
Tror ikke det er så veldig utbredt, men mer enn man skulle tro.
Jeg har intrykket av at mange freaker har nogenlunde ordnede forhold, og de som snakker om forskjellige rusmidler her i stor grad klarer seg bra. LSD er liksom ikke noe uteliggerdop, om du skjønner hva jeg mener.

LSD er nok ikke så lett å hooke fra folk du kjenner eller treffer på gata. Dette har nok mye å gjøre med darknet-markedet, og hvordan typisk gatedop som regel er cannabis, amfetamin eller heroin. Mange mennesker liker å eksperimentere med psykadelier - og mange av disse vil også ha en holdning til annet narkotikum på samme måte som en totalt fremmed. Kokain? Neij, da er du av den typen.

Rett og slett tror jeg folk føler seg mer spesielle etter de har tatt noe lignende LSD. At de har forstått noe av livet du ikke har.

Du må nok kjenne noen eller være spesielt interessert. Jeg har blitt tilbudt LSD totalt én gang i hele mitt liv.
Jeg tror det har en relativt stor tilhengerbase - like stor som de fleste andre "sterkere stoffer". Det har et helt annet bruksområde og synes ikke like mye på brukeren som en som er like glad i f.eks kokain eller benzo, og det omtales sjeldent i samme miljøer. De som bruker det og/eller selger det er kanskje ikke de første med å åpne munnen om det til hvem som helst.

Jeg tror det finnes LSD overalt, om du bare kjenner riktige folk.
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Tror ikke det er så veldig utbredt, men mer enn man skulle tro.
Jeg har intrykket av at mange freaker har nogenlunde ordnede forhold, og de som snakker om forskjellige rusmidler her i stor grad klarer seg bra. LSD er liksom ikke noe uteliggerdop, om du skjønner hva jeg mener.

LSD er nok ikke så lett å hooke fra folk du kjenner eller treffer på gata. Dette har nok mye å gjøre med darknet-markedet, og hvordan typisk gatedop som regel er cannabis, amfetamin eller heroin. Mange mennesker liker å eksperimentere med psykadelier - og mange av disse vil også ha en holdning til annet narkotikum på samme måte som en totalt fremmed. Kokain? Neij, da er du av den typen.

Rett og slett tror jeg folk føler seg mer spesielle etter de har tatt noe lignende LSD. At de har forstått noe av livet du ikke har.

Du må nok kjenne noen eller være spesielt interessert. Jeg har blitt tilbudt LSD totalt én gang i hele mitt liv.
Vis hele sitatet...
whaaat?
sitter du på tur nå?

Er god tilgang på LSD rundt om i Norge, om du vet hvor du skal lete.

for min del, foretrekker jeg shrooms.
Men i rett setting går jeg ikke av veien for LSD, jeg liker opplevelsen, unikt.
Sist endret av Eyeamare; 26. mars 2017 kl. 01:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
whaaat?
sitter du på tur nå?
Vis hele sitatet...
Nei.
Er inneforstått med at LSD kan være vanskeligere for politiet å beslaglegge enn andre rusmidler, men det skal fortsatt kunne gi en slags indikasjon på hvor utbredt noe er.

I 2016 ble det foretatt 430 beslag av LSD. Til sammenligning 13400 beslag cannabis, 5400 beslag amfetamin, 1200 beslag kokain og ca. 1000 beslag av MDMA.

Ut ifra Kripos sin narkotikastatistikk, er LSD det stoffet de tar nest minst beslag av. Kun Khat har færre beslag.
Var på fest i helga med et par kompiser, han ene hadde en dråpeteller (usikker på om det heter det) med LSD.
Ikke den mest potente syra jeg har vært borti men veldig chill og mellow.

Har du riktige kontakter så får du tak i det uten noe stress.

At folk som har tatt LSD føler seg ''spesielle'' kan stemme ganske bra, personelig så merker jeg stor forskjell på folk som har testet psykadelika og folk som feks bare holder seg til alkohol da de som kun drikker alkohol gjerne er veldig trangsynte i forhold til de som har tatt psykadelika.
Har også merket forandringer på meg selv etter jeg starter med psykadelika men kun positive endringer som bedre selvtilitt, bedre selvbilde, pleide å ha et veldig negativt tankemønster som har blitt et veldig positivt tankemønster, mer kreativitet og jeg er mer åpen for nye ting.
Har tatt seg godt opp de siste par årene etter hva jeg har registrert. God stemning.
Jeg har bodd i Oslo i 11 år, aldri sett eller hørt ekte rykte om LSD, så det kommer ann på nettverket du har.

MDMA krystaller er ikke noe stress å få tak i...
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noenlunde vanlig i min krets iallefall.. men ikke like tilgjengelig som krystaller, osv. selvsagt.
burde vært möderatör
De fleste dealere vegrer seg mot å selge det til kids. Med god grunn. LSD blir betraktelig lettere å få tak i etter man fyller 20, det er ihvertfall min erfaring.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
De fleste dealere vegrer seg mot å selge det til kids. Med god grunn. LSD blir betraktelig lettere å få tak i etter man fyller 20, det er ihvertfall min erfaring.
Vis hele sitatet...
Aldri opplevd det i Byen min as, we got ruthless dealers lol, men good shit har jeg hørt.
Hunder i Norge er ikke trent opp til å lukte LSD, så det kan være en av grunnene til at LSD beslag er så tafattig. Samtidig tror jeg også at LSD er mer et rusmiddel man bruker en gang i blant, enn noe man bruker jevnlig. For meg er det ikke et partydop, men noe du gjør når du vil ha "noe mer" og vil på en litt dypere reise enn feks cannabis eller speed.