Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4274
Jeg har rivotriler som ikke smaker ingenting og jeg har aldri sett noen rivoer som ikke smaker søt. Noen som har erfaring med det?


Også kan man bli totalt benzo tolerant hele livet. Jeg tok en pause et halvt år fordi det ikke funket lengre det tok angsten magen min angsten går som en ond mage.
Angsten tok magen din og nå er magen din ond?
Jeg klarer ikke helt å forstå hva du mener med det.
Ut i fra måten du skriver på, så ser det nå ut som det fungerer på deg.
Ond mage angst? Benzed out.
Jeg får vondt i magen pga angst men rivotrilen tar den vekk. Men har ingen annen effekt på angsten min.
dysleksi også så ingenting med at jeg er beruset.
Du skriver at rivoen tar vekk angsten men at den ikke har effekt på angsten,
Da blir det veldig vanskelig for oss andre her å hjelpe deg.

Så er det da det at angsten ikke forsvinner eller forsvinner den?
ka i all verden? "det tok angsten magen min"
Sitat av sennepsjuice Vis innlegg
ka i all verden? "det tok angsten magen min"
Vis hele sitatet...
Hva er det som er "ka i all verden" med det han skrev? Han har jo dysleksi.
Du har sett at de ikke smaker, unnskyld har også dyseleksi

Har de Roche * 2 * ? Har du målt MM på disse? hva skjer vis du presser de sammen med 2 fingerer eller lar den smelte? hvordan smak har de vis ikke søt? typ mel? hvordan glans har de, hvordan ser kantene ut, osv.. kan ikke mye samtidig som jeg vet at det er veldig mange falske eller lignende.
Vis du har sett på de fra et norsk apotek finner du ut. Trenger ikke nødvendigvis å være søtlig smak av rivotril produsert med lisens fra roche. at den ikke fjerner angsten på alle måter kan variere.
Sitat av why_not Vis innlegg
Hva er det som er "ka i all verden" med det han skrev? Han har jo dysleksi.
Vis hele sitatet...
Er jo alltids artig med slike setninger, på godt og vondt, men la oss holde svarene til topic og ikke dyseleksi da dette er noe TS lurer på.
Tror ikke man kan bli "immune" mot benzo i den grad, knaksje man har høyere forhåpninger eller høy toleranse, eller falske piller rett og slett.
Sist endret av snowR; 15. februar 2017 kl. 21:42.
Jeg fikk tak i noen riv her om dagen.. Ikke noe roche skrift, bare ett vagt 2 tall og vanlige dele streker. Hva er detta?
Jeg henter i fra apotek, og jeg har alt for god erfaring med at det ikke smaker søtt, det smaker noe helt spesielt, kan ikke si søtt eller surt. Men du innser ikke hvor fucka du er selv. Du kan besvime i heiser og rulletrapper men du tror at du er helt normal. Det minner litt om en mint smak, vil jeg si.
Sist endret av Hoarse; 16. februar 2017 kl. 23:04.
Siden jeg la opp karrieren som tidenes rivo tråler, har jeg hørt mye om ymse der ute om dagen. Jeg vet ikke Zion, har ikke vært borti benzo på leeeenge. Går noen latviske rykter i lia, men hvem vet hva de inneholder/om dem presser dem med noe fjas. Funket dem da?

Worseelite: Det hørtes ganske ymsete ut, var det noe sederende effekt av dem da? Hørt mye rart om dagen, ikke vet jeg, test dem på kit. Sjansen for at du ikke får i deg clonazepam er høy om dagen vil jeg tro.
Sist endret av Sluzzz; 17. februar 2017 kl. 18:03.
Dem selger EZ kit på shangri-la, oslo s?
Jeg har prøvd dem. Dem smakte helt likt vanlig Roche, hadde den mint ettersmaken og, helt lik. Jeg mener de funka? Jeg er nokså innspist på piller så jeg vet ikke. Kompisen min sa dem ikke var noe særlig bra men han er i tvil selv.. Må nesten testes av en som ikke elsker piller haha.